Jump to content

Motor DNEPR 1000cc, 70CP/6000RPM fabriacatie 1982


Recommended Posts

  • 1 month later...

Subscriu,

nu pot sa inteleg de ce in cazul ”Poporului Eliberator” au avut proiecte atat de bune, planuri si prototipuri de succes insa la capitolul implementare au fost execrabili.

Iar productia de seria a fost lamentabila, atat ca executie, cat si ca materiale.

Link to post
Share on other sites
Acum 21 minute, m72story a spus:

planuri si prototipuri de succes insa la capitolul implementare au fost execrabili.

 

Comunistii vedeau masinile si motocicletele ca pe o caracteristica a capitalismului, din acest motiv vehiculele produse din blocul Estic aveau caracteristici mai mult utilitare. Un motor de 1000cmc pe o motocicleta era considerat opulent in era comunista, astazi pana si pixdele vor Hayabusa.

Link to post
Share on other sites

N-au putut iesi altcumva decat regimul politic sub care s-au fabricat...Fabulos in proiecte , falimentar la punerea in practica...

Partea buna la 'utilitare' este simplitatea proiectului care permite nenumarate inventii si 'imbunatatiri'...de la folie de aur pe rezervor  pana mecanisme de teleportare warp...

Bine , ca doar 15-17 au mai reusit sa parcurga 600km anul trecut , e alta poveste...

Dar la anul , cine stie? Poate vor parcurge 650km!

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...