Dan Nastase Postat Decembrie 11, 2019 Share Postat Decembrie 11, 2019 (editat) https://www.moto.it/news/nuova-triumph-tiger-900-2020.html Editat Decembrie 11, 2019 de Dan Nastase Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
reverend Postat Decembrie 11, 2019 Share Postat Decembrie 11, 2019 the dream machine.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adrian M. Postat Decembrie 12, 2019 Share Postat Decembrie 12, 2019 Acum 2 ore, GoodKat a spus: Pare rezultatul incestului dintre Multistrada, Tiger si R1200GS ceea ce nu i rau deloc arata misto tare. de vazut ce se intampla cu tiger sport ,pentru ca se vor cam suprapune pe aceeasi nisa. Il fac mai mare? il anuleaza? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tumtum Postat Februarie 3, 2020 Share Postat Februarie 3, 2020 Si au aparut si preturile... https://www.triumphmotorcycles.com/motorcycles/adventure/tiger-900/models Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AdrianB1 Postat Februarie 16, 2020 Share Postat Februarie 16, 2020 Au aparut acum cateva zile inregistrarile de la drive-testul pentru presa din Maroc. Ca de obicei, toata lumea are doar cuvinte de lauda, problema e ca "toata lumea" sunt niste oameni care au doar cuvinte de lauda despre orice motocicleta, toate sunt aproape perfecte dupa ei, valoarea parerilor e atunci zero. Ei traiesc pe banii producatorilor de motociclete, canta cum li se da partitura. Ce imi place la motocicleta asta: multe. Arata bine, are dotari interesante. Ce nu imi place: 1. pretul. Desi e mai ieftina decat alte motociclete de adventure de capacitate cilindrica mai mare, e totusi sus pentru un 900. Modelul de baza e mult prea scump, e un soi de Tracer 900 scump, iar pentru modelul de varf mai sunt inca vreo 4000 de Euro in plus; da, are furca mult mai buna, dar 4000 de Euro sunt greu de justificat. 2. reteaua de service in Romania e aproape lipsa. Stiu un posesor de Tiger care a asteptat saptamani in sir un loc in service pentru o revizie in garantie, daca stiu bine sunt doar 2 locuri in Romania unde se poate face (Bucuresti si Sebes), cam nasol in acest moment. 3. Mult prea multa electronica. Tot ce nu vrei pe coclauri e sa ti se strice ceva si cu cat e mai complicata o motocicleta, cu atat sunt mai multe care se pot strica. Si Triumph nu sunt cunoscute pentru fiabilitatea legendara ... 4. Sunetul motorului. Il prefer pe cel de la 800, imi place un motor care toarce, nu un Harley wannabe. Recunosc ca e o chestiune de preferinta, nu e deloc obiectiva. Anul trecut am vrut sa iau un Triumph de 800 dupa ce vazusem acum 2 ani unul prin Muntenegru care mi-a placut la nebunie. Drive test? Pauza, nu am avut cu ce. Am dat o tura cu a unui cunoscut, dar tarziu de tot, cand deja nu mai eram asa interesat. Pe asta il sar complet, mai pun ceva bani si imi iau 2 Yamaha, un Tenere ca sa ies de pe sosea si un Tracer pentru ture lungi. Avantajul costului plus disponibilitate service plus doua motociclete (intotdeauna o sa am una disponibila) e greu de combatut. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.