Laur25 Postat Decembrie 26, 2019 Share Postat Decembrie 26, 2019 Salut! Am un scuter First Bike Energic 49cc (chinezarie) iar acum o saptamana i am schimbat chiulasa deoarece am stricat filetul de unde intra bujia. Inainte mergea perfect se ducea si in 100km/h cu 2 persoane pe ea(undeva la 60kg fiecare persoana) iar acum foarte greu atinge 80 doar cu mine pe ea (60kg). Cand e motorul rece si o pornesc ruleaza perfect dar cand se incalzeste mai ales la relanti se aude un tacanit in motor. Ce sa aiba? Sa fie de la supape? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Laur25 Postat Decembrie 26, 2019 Autor Share Postat Decembrie 26, 2019 1 minute ago, caracterincompatibil said: 100 nu prinde nici 2t stoc De ce as fi mintit? Poti cauta pe youtube poate gasesti ceva filmulete cu top speedul... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
prafrau Postat Decembrie 26, 2019 Share Postat Decembrie 26, 2019 de unde cade? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Penetru Postat Decembrie 26, 2019 Share Postat Decembrie 26, 2019 În primul rând e de verificat lanțul de distribuție, un dinte mai alături e foarte greu de observat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Laur25 Postat Decembrie 26, 2019 Autor Share Postat Decembrie 26, 2019 33 minutes ago, prafrau said: de unde cade? Cum adica? 11 minutes ago, Penetru said: În primul rând e de verificat lanțul de distribuție, un dinte mai alături e foarte greu de observat. Zici ca lantul sa fie de vina pentru tocanit sau pentru viteza mai mica Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Laur25 Postat Decembrie 26, 2019 Autor Share Postat Decembrie 26, 2019 15 minutes ago, GoodKat said: Esti sigur ca are kit-ul de 49 si nu de 110 sau 125 si 49 doar in acte? Nu de alta dar sunt producatori seriosi care la 125 cc iti permit un 90-110. Nu vorbesc de motorizari in 2t. Vorbesc de motoare de 125 in 5-6 trepte. Nu stiu, in acte are 49. Fostul proprietar mi a zis ca nu e de 49 si cica ar fi mai mult dar nu prea l am crezut, nici nu ma pricepeam asa mult la scutere sa imi dau seama ca fuge cam mult pentru 49. Posibil sa fie mai mare, si are 4 trepte de viteza dar e semi automat adica schimb dar nu am maneta de ambreiaj Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Penetru Postat Decembrie 26, 2019 Share Postat Decembrie 26, 2019 Am avut motorul ăsta cu 49, mă claxonau la plecare toți, prindeam cu greu 50 kmph. Cu 70cc am obținut 70 de kmph iar cu 107cc cam 95-100 kmph. E dificil să observi montajul incorect al lanțului, dinții sunt mărunți, eu am pățit-o și nu prea avea putere. Dacă ai pus chiulasa de 49 e posibil să fie supapele mai mici, trebuia să compari la dimensiuni cu cea veche. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Laur25 Postat Decembrie 26, 2019 Autor Share Postat Decembrie 26, 2019 9 minutes ago, Penetru said: Am avut motorul ăsta cu 49, mă claxonau la plecare toți, prindeam cu greu 50 kmph. Cu 70cc am obținut 70 de kmph iar cu 107cc cam 95-100 kmph. E dificil să observi montajul incorect al lanțului, dinții sunt mărunți, eu am pățit-o și nu prea avea putere. Dacă ai pus chiulasa de 49 e posibil să fie supapele mai mici, trebuia să compari la dimensiuni cu cea veche. Pai am luat chiulasa de pe site de la ei, din cate imi aduc aminte parca scria ca e de 70cc, nu mai stiu sigur. Oricum nu o sa o mai tin mult, maxim pana in vara ca vreau sa trec la ceva mai mare. Scuterul asta il am pe primarie inscris, asigurarea si itpul sunt obligatorii, nu i asa? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Penetru Postat Decembrie 26, 2019 Share Postat Decembrie 26, 2019 Dacă e de 70 e posibil că bătaia să fie între piston și chiulasă, ar mai trebui o garnitură sub cilindru ca să ridice. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Laur25 Postat Decembrie 27, 2019 Autor Share Postat Decembrie 27, 2019 23 hours ago, easy ride on! said: Posibil raport de compresie prea mare cu noua chiulasa, detonatii. 2-3 zecimi de mm in minus la garnitura de chiulasa conteaza enorm. Daca schimbi benzina cu una cu cifra octanica ridicata si dispare tacanitul din motor - e clar. Oricum, nu prea exista piese chinezesti care sa se incadreze dimensional in clasa de toleranta. Dar in schimb sunt ieftine. http://www.csgnetwork.com/compcalc.html Una peste alta, sunetul ala poate afecta motorul cumva? On 26.12.2019 at 20:26, Penetru said: Dacă e de 70 e posibil că bătaia să fie între piston și chiulasă, ar mai trebui o garnitură sub cilindru ca să ridice. Si daca o las asa, afecteaza motorul cumva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat Decembrie 27, 2019 Share Postat Decembrie 27, 2019 Daca e detonatie il va distruge rapid. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Laur25 Postat Decembrie 30, 2019 Autor Share Postat Decembrie 30, 2019 On 27.12.2019 at 22:48, john17 said: Daca e detonatie il va distruge rapid. Pai si cum pot verifica daca e detonatie? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Penetru Postat Decembrie 31, 2019 Share Postat Decembrie 31, 2019 Detonaţia apare la sarcini mari cu turaţii relativ mici, nu la ralanti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.