superbec Postat Ianuarie 28, 2020 Share Postat Ianuarie 28, 2020 Acum 9 ore, mircea.cazachevici a spus: Un sistem de racire un pic supradimensionat. nope, la motociclete se raceste pur si simplu blocul pentru ca e in vant direct, la masini e cam acelasi fenomen , in plus cam toate motoarele au un sistem de by-pass al termostatului , nu trece multa apa pe acolo dar la temperaturi scazute diferenta de temperatura fiind mare , racirea neintentionata e mult mai evidenta. Acum 9 ore, mircea.cazachevici a spus: Cat despre bujii de incalzire a lichidului de racire.....eu unul nu am auzit de asa ceva. fix irelevant ca nu ai auzit tu , o sa gasesti bujii incalzitoare cam la orice diesel european facut in ultimii 20 de ani sau mai mult p.s. sunt multe motociclete vechi fara termostat, ala de matiz functioneaza foarte bine si merge pe foarte multe modele moto, costa 1/10 din pretul termostatului oem. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Ianuarie 28, 2020 Share Postat Ianuarie 28, 2020 La motociclete termostatul este plasat imediat la iesirea din cilindri pe cand sonda de citire a temperaturii, la motoarele mai vechi pe radiator, la cele mai noi undeva sub throttle bodies... locatia in sine nu e importanta, ci ca este mai departe de temostat, de unde si diferenta afisata. Cu cat mai frig afara cu atat mai evident fenomenul... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gogule Postat Ianuarie 31, 2020 Share Postat Ianuarie 31, 2020 Din cate imi amintesc la Transalp e normal sa ca temperatura sa nu urce f mult pe ceas (gen 2mm de la limita de jos la temperatura de functionare). Eu zic ca nu are nici o problema. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DeanML Postat Februarie 4, 2020 Autor Share Postat Februarie 4, 2020 Mi-am adus si eu aminte sa revin cu un update . Totul pare in regula, radiatorul nu se incalzeste concomitent cu motorul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Februarie 4, 2020 Admin Share Postat Februarie 4, 2020 Bravo. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raducanescovan Postat Februarie 5, 2020 Share Postat Februarie 5, 2020 La 24.01.2020 la 13:06, DeanML a spus: Salut! Am un transalp 650 din 2004. Abia l-am adus din Germania si am iesit in probe. Observ ca acul de la ceasul de temperatura nu creste mai mult de un sfert, ba chiar mai putin de un sfert, cand motocicleta e in miscare. Pe loc vad ca ajunge pana la jumate si porneste si ventilatorul daca o tin in 3k rpm. In schimb, cand pornesc la drum, scade drastic la mai putin de un sfert. Sa fie termostatul sau temperatura de afara? :)) Multumesc. Ca fost posesor de transalp si africa twin,pot sa zic ca e perfect normal Am patit exact ca tine, cand am cumparat transalpul de la Bucuresti si veneam spre Piatra Neamt, in trafic intens crestea temperatura si pornea ventilatorul, la drum scadea bine chiar (era undeva in octombrie). Ajuns acasa,scos termostat,test in oala cu apa clocotita , termostatul inchidea si deschidea foarte bine. Nu-ti fa probleme, asa fac toate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Februarie 5, 2020 Admin Share Postat Februarie 5, 2020 În general așa este la motoare, nu numai la Transalp. La mașini stă fix pe 90, la motoare variază destul de mult temperatura. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.