Sari la conținut

Yamaha MT 07 turatii anormale


Boot
 Share

Postări Recomandate

Salut tuturor! Tin sa preciez de la inceput ca sunt incepator asa ca daca problema mea este stupida, imi cer scuze. Anul trecut am cumparat o motocicleta, Yamaha MT07 2018. Acum aproximativ o luna i-am facut revizia (ulei + filtru de ulei) pe care le am schimbat singur si i-am mai cumparat eu manetele de ambreaj si frana pe care le am schimbat tot singur. Dupa aceea am observat ca dupa ce motorul este cald si turatiile ajung la relanti undeva pe la 800-900 rpm (daca imi aduc aminte bine) atunci cand trag ambreajul si bag intr-a intaia, turatiile cresc si stau constant pe la 1000-1100 fara sa las ambrajul. Este posibil sa fi montat gresit maneta de ambreaj sau este nevoie sa cumpar alt camblu poate mai scurt? Tin sa mai mentionez ca atunci cand trag ambreajul la relanti si nu bag in nici-o treapta turatiile raman aceleasi. Multumesc! 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu exista sa ai 800 rpm la ralanti. Am avut 07 si erau intre 1100 - 1300 (vezi in manual ca scrie turatia la ralanti si cum se regleaza). Cati km ai cu ea ? Ai verificat ce fel de revizie trebuie facuta ? (scrie in manual) 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La majoritatea motocicletelor si masinilor cu injectie de generatie relativ noua... cand se cupleaza un raport de viteza cu ambreiajul apasat creste relantiul.

Acel 800 rpm mi se pare cam mic...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va multumesc mult pentru raspunsuri. Nu mai stiu exact cate rotatii are la relanti. Am tinut sa dau un exemplu in cifre ca sa fie mai usor de inteles ce problema credeam ca am 🤗 Probabil este mai mare de 800-900 cum am spus mai sus, ideea era ca imi creste turatia atunci cand bag intr-o treapta. O sa verific totusi daca este asa scazuta turatia dar ma gandesc ca daca motocicleta este relativ noua ar trebui sa nu aiba probleme la reglaje.

 

Multumesc mult si zi frumoasa!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Este normal sa creasca turatia. Este o strategie de injectie conceputa pentru nu a avea ezitari la pornirea de pe loc daca nu exista sincronizare optima ambreiaj-acceleratie...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...