Boot Postat Iunie 15, 2020 Share Postat Iunie 15, 2020 Salut tuturor! Tin sa preciez de la inceput ca sunt incepator asa ca daca problema mea este stupida, imi cer scuze. Anul trecut am cumparat o motocicleta, Yamaha MT07 2018. Acum aproximativ o luna i-am facut revizia (ulei + filtru de ulei) pe care le am schimbat singur si i-am mai cumparat eu manetele de ambreaj si frana pe care le am schimbat tot singur. Dupa aceea am observat ca dupa ce motorul este cald si turatiile ajung la relanti undeva pe la 800-900 rpm (daca imi aduc aminte bine) atunci cand trag ambreajul si bag intr-a intaia, turatiile cresc si stau constant pe la 1000-1100 fara sa las ambrajul. Este posibil sa fi montat gresit maneta de ambreaj sau este nevoie sa cumpar alt camblu poate mai scurt? Tin sa mai mentionez ca atunci cand trag ambreajul la relanti si nu bag in nici-o treapta turatiile raman aceleasi. Multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CreB0 Postat Iunie 15, 2020 Share Postat Iunie 15, 2020 Nu exista sa ai 800 rpm la ralanti. Am avut 07 si erau intre 1100 - 1300 (vezi in manual ca scrie turatia la ralanti si cum se regleaza). Cati km ai cu ea ? Ai verificat ce fel de revizie trebuie facuta ? (scrie in manual) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Iunie 15, 2020 Share Postat Iunie 15, 2020 Este normal sa creasca turatiile cand bagi in viteza ...daca este ceva de verificat la ambreiaj,este acel intrerupator de la maneta daca este corect actionat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Papa_Bear Postat Iunie 15, 2020 Share Postat Iunie 15, 2020 La majoritatea motocicletelor si masinilor cu injectie de generatie relativ noua... cand se cupleaza un raport de viteza cu ambreiajul apasat creste relantiul. Acel 800 rpm mi se pare cam mic... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Boot Postat Iunie 15, 2020 Autor Share Postat Iunie 15, 2020 Va multumesc mult pentru raspunsuri. Nu mai stiu exact cate rotatii are la relanti. Am tinut sa dau un exemplu in cifre ca sa fie mai usor de inteles ce problema credeam ca am Probabil este mai mare de 800-900 cum am spus mai sus, ideea era ca imi creste turatia atunci cand bag intr-o treapta. O sa verific totusi daca este asa scazuta turatia dar ma gandesc ca daca motocicleta este relativ noua ar trebui sa nu aiba probleme la reglaje. Multumesc mult si zi frumoasa! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Papa_Bear Postat Iunie 15, 2020 Share Postat Iunie 15, 2020 Este normal sa creasca turatia. Este o strategie de injectie conceputa pentru nu a avea ezitari la pornirea de pe loc daca nu exista sincronizare optima ambreiaj-acceleratie... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.