Jump to content

CreB0

Membru
  • Content Count

    56
  • Joined

  • Last visited

About CreB0

  • Rank
    Incepator

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Arad

Recent Profile Visitors

242 profile views
  1. Eu am un NIKEN si iti garantez ca nu e chiar inutil sa ai 2 roti pe fata. Pana sa testez si eu moto asta al meu am fost tot asa de parere ca e inutil sa ai 2 roti pe fata. Dupa 3 teste am ajuns la concluzia ca e mult mai stabil si mai sigur pe drumurile proaste si din februarie deja am aproape 6000 km facuti. Acuma sper sa nu fie chiar exorbitante lucrarile majore la puntea fata dar pana ajung acolo drumuri bune si asfalt uscat P.S. Eu nu mai am o problema cu ploaia, serpisorii de pe asfalt sau ca drumul e plin de nisip, ulei sau motorina.
  2. Da direct pe google si o sa apara chiar primul rezultat
  3. Da. Am testat-o de 3 ori inainte sa o cumpar. Super stabila si extrem de confortabila.
  4. Un Tracer 700 cu limitare la A2. Dupa ce ia A scoti limitarea si ai moto ptr A.
  5. Am facut anul trecut pe un MT-07 Anglia - Romania in 2 zile si returul la fel tot 2 zile (la distanta de 2 luni :))). Se poate dar depinde doar de tine cat poti si cat vrei sa mergi pe moto.
  6. Nu stiu de NCX cat consuma dar s-ar putea sa fie plauzibil consumul. Am un Yamaha MT-07 cu care am facut anul trecut Anglia - Romania si retur iar consumul mediu in regim de autostrada constant cam 140 - 150 a fost de 5.2 L/100km. Cel mai mic consum l-am reusit la un mers normal prin Romania (max 100) pe o tura de aproximativ 700 km (intr-o singura zi :))))) de 3.8 L/100km
  7. Ca de exemplu ? Eu nu stiu sa existe asa ceva fara sa existe macar o minima pregatire practica si teoretica.
  8. Merge adaptata dar o pui degeaba pe alt tip de motor.
  9. De ce doar sa isi faca politia treaba ? Noi de ce sa nu respactam indicatoarele si desenele de pe asfalt ? "Pentru fiecare accident de genul asta sunt zeci sau sute de mii de taieri ale liniilor duble continue care nu au nici o consecinta, sau in cel mai rau caz se lasa cu un claxon si o injuratura." Daca asa gandesti imi pare rau de tine. Semnele alea sunt puse si desenate acolo pentru a nu fi incalcate cu buna stiinta si durere in (cuvant urat) de ala care e la volan ca lui nu i se intampla si lasa ca se da ala din fata mea. Hai sa incepem si noi sa respectam regulile si sa nu depasim pe linie continua, sa nu intoarcem unde nu e voie, sa nu mergem cu mai mult de limita legala etc. Asta e valabil la toti participantii la trafic. Cat timp nu exista cei 7 ani de acasa, respect fata de ceilalti si educatie asa va fi tot timpul.
  10. Daca nu te uiti dupa motocicleta sau bicicleta nu le vezi. Problema cea mai grava e ca soferii nici nu se gandesc ca ar circula pe drum si altceva decat masini asa ca nu se mai uita dupa alte vehicole. A trecut masina si nu mai vad in spatele ei o silueta de masina sau 2 faruri aprinse una langa alta inseamna ca nu mai vine nimic.... Daca ar fi invatati din scoala sa se uite si dupa alte vehicole nu doar masini sau camioane si daca ar fi putin respect fata de toti participantii la trafic ar fi alta poveste.
  11. Eu muncesc sofer de taxi de 1 an jumatate si sunt super multumit. Lucrez cam 10-12 ore pe zi 6 zile si una e libera. Depinde cum iti e norocul ramai cu banii tai intre 2200 si 3000 lunar.
  12. » Post actualizat in 10 Sep 2018 07:03 Am facut Romania - Anglia in 2 zile pe un naked (MT 07). Nu am avut nici un fel de problema...
  13. Problema e ca toti idiotii si nesimtitii au carnet de conducere si considera ca pot face ce vor pe drumuri.
×
×
  • Create New...