Gabriel97 Postat Iulie 24, 2020 Share Postat Iulie 24, 2020 Salut am o problema cu motorul meu un Virago 535 din 95 merge cam gras am pus bujii noi si dupa 60km sunt deja negre dar nu ude totul schimbat filtre benzina aer am curatat jeturile cu aer comprimat sa nu le distrug am ajustat plutitoru din carburator motoru porneste bine dar cand e cald si deschid acceleratia are o portiune unde parca moare si trebuie sa dau gaz mai mult cineva sa uitat la membrane a zis ca sunt vechi si Putin tari dar totusi de ce mixul de benzina gras am ajustat surubul de mixtura la 2 rotatii cum scrie in manual nu stiu ce e cu ea si apropo la decelerare inpusca usor la esapament Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gabriel97 Postat Iulie 24, 2020 Autor Share Postat Iulie 24, 2020 6 minutes ago, easy ride on! said: In sus sau in jos? Este acolo un semn unde trebuie sa stea si dupa semnu ala am ajustat plutitorul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gabriel97 Postat Iulie 24, 2020 Autor Share Postat Iulie 24, 2020 1 minute ago, easy ride on! said: Neclar. Initial era mai sus sau mai jos nivelul constant? Pentru ca asta regleaza (sau deregleaza) totul. Cred ca era putin mai sus Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gabriel97 Postat Iulie 24, 2020 Autor Share Postat Iulie 24, 2020 2 minutes ago, easy ride on! said: Ar trebui sa fii sigur pe ceea ce faci. Variabila fiind volatilitatea benzinei / temperatura. Mai stiu pe cineva care a demontat (injurat) un motor + carburatie, ca sa constate ulterior ca avea esapamentul partial infundat. (Pe vremuri tobele de evacuare erau demontabile si curatabile, nu de unica folosinta). Problema e ca sunt atatea lucruri ce ar putea fi vinovate ca nu stiu ce sa mai fac ce stiu este ca atunci cand e cald se aude un tacanit la valve destul de ciudat sa fie dereglate motoru are doar 15.000km Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gabriel97 Postat Iulie 24, 2020 Autor Share Postat Iulie 24, 2020 2 minutes ago, easy ride on! said: Acel "putin" de 1 mm poate insemna foarte mult. Reglajul corect se face cu un pahar transparent din sticla in care poti vedea nivelul de benzina reglat, nu dupa alte semne. O sa incerc ca mai scad nivelul putin poate o sa mearga mersi de sfat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Baxxter Postat Iulie 25, 2020 Share Postat Iulie 25, 2020 Esti convins ca un motor din 95 are doar 15k km? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat Iulie 25, 2020 Share Postat Iulie 25, 2020 Pai daca alea din 2000 au 30k fă și tu o regulă de 3 simplă! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gabriel97 Postat Iulie 25, 2020 Autor Share Postat Iulie 25, 2020 (editat) 1 hour ago, Christian 1 said: Daca bine stiu,odometrul are doar 5 digiti,asa ca e posibil sa aiba cei 15 mii de km peste inca o alta 100 de mii... Nu cred motorul a avut doar un proprietar si a fost cam din 2006 sau 2007 radiat a stat mult in garaj cand lam luat a avut inca cauciucul pe fata original Editat Iulie 25, 2020 de Gabriel97 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat Iulie 25, 2020 Share Postat Iulie 25, 2020 Cumpăr anvelopă originală de Fazer 2005 în vederea vânzării mobrei! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gabriel97 Postat Iulie 26, 2020 Autor Share Postat Iulie 26, 2020 10 hours ago, easy ride on! said: Aici e dilema: moare de prea sarac sau de prea bogat pe acea portiune? Teoretic, din surubul pilot poti regla "repriza" dintre relanti si prima treime a cursei acceleratiei. Daca face "hac" se mai desurubeaza "pilot"-ul (surubul de aer) cu 1/2 tura, saracind amestecul in acea portiune (caldura il imbogateste). Dar, daca ai umblat deja la nivelul din camera de nivel constant ai cam "zapacit" intreaga caracteristica de carburator care in functie de jigloare devine (mai sus) functie patratica si nu liniara cu variatia nivelului. Adica saraceste violent, cu supraincalzire, de unde si tacanitul. Asta daca nu ai simultan si benzina proasta, ca si cauza initiala. Daca era amestec sarac atunci cred ca se vedea pe bujii dar ele sunt negre nivelul lam reglat exact cun scrie in manual motorul nu se incalzeste prea extrem am termometru la capacul de ulei si dupa vreo 40 50km sta intre 80 si 90 grade benzina nu stiu ce sa zic eu bag 95 E5 nicioata E10 motorul porneste bine intradevar are doar un punct unde face figuri eu cred ca este exact unde trece de de la pilot (surub de benzina pentru ca e in partea cu cilindri nu in partea cu filtru de aer) la circuitul normal Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Iulie 28, 2020 Share Postat Iulie 28, 2020 La 24.07.2020 la 22:18, Gabriel97 a spus: Este acolo un semn unde trebuie sa stea si dupa semnu ala am ajustat plutitorul daca-ti spun ca nu exista semnul ala ... ma crezi? La 25.07.2020 la 23:36, easy ride on! a spus: Daca face "hac" se mai desurubeaza "pilot"-ul (surubul de aer) cu 1/2 tura, saracind amestecul in acea portiune (caldura il imbogateste). e fix invers, desurubarea imbogateste amestecul ... daca ticaie cu benzina noua regleaza-i jocul supapelor , ai niste ferestre de vizitare, dureaza 10 minute toata operatiunea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Iulie 28, 2020 Share Postat Iulie 28, 2020 Acum 19 minute, easy ride on! a spus: https://www.viragohelp.com/virago-mikuni-carb-enlarged/ Surubul "pilot" pare a fi pe circuitul de aer, ca la orice carburator. Daca îl deşurubezi, creşte debitul de aer, respectiv saraceşte amestecul la relanti ca raport benzină / aer. Surubul "pilot" pare a fi pe circuitul de aer, ca la orice carburator. Daca îl deşurubezi, creşte debitul de aer, respectiv saraceşte amestecul la relanti ca raport benzină / aer. tu vrei sa fac un atac cerebral? e suruP de benzina, suruP de haier au cateva motociclete japoneze mai antice decat 535-u si cateva atv-uri chinezesti . surubul ala regleaza benzina Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat Iulie 28, 2020 Share Postat Iulie 28, 2020 Acum 36 minute, superbec a spus: atac cerebral Calmo, paciente! Oricum 90% din mecanicii de dacie erau convinși că șurub de amestec = șurub de aer... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Iulie 28, 2020 Share Postat Iulie 28, 2020 Asta cu culoarea bujiilor merge doar pentru relanti, pentru restul rpm, de fapt pozitii ale acceleratiei trebuie sa opresti motorul in timpul mersului... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Papa_Bear Postat Iulie 28, 2020 Share Postat Iulie 28, 2020 (editat) Salut, Eu am avut o problema similara cu una dintre motocicletele BMW - am rezolvat-o doar curatand foarte bine carburatoarele. 1. Faptul ca ai umblat la nivelul plutitorului este o mare tampenie --> Sigur motocicleta functiona corect daca are doar 15000 km iar acel reglaj a fost facut corect in fabrica si nu mai avea ce sa se deregleze... cat despre semn...cred ca este o iluzie 2. Ce incerci tu sa remediezi nu se face din reglaje. 2.1. verifica din nou foarte bine jigloarele de relanti si apoi verifica absolut toate canalele de aer si combustibil din corpul carburatorului 2.2. Verifica daca nu exista 2 canale de aer foarte subtiri chiar la baza clapetei de acceleratie --> acelea folosesc ca sa asigure trecerea lina de la relanti la mersul in sarcina --> daca exista curata-le si apoi verifica cu un spray de frana ca sunt perfect curate. 2.3. Curata totul cu ultrasunete 2.4. Nu mai umbla la reglajele de fabrica... acelea nu se "deregleaza" in 15000 km... nici macar in 100000km 2.5. Nu fi cioban cu carburatoarele... PS. Verfica membranele se nu fie "ciupite". cel mai bine te uiti in lumina. Ideal este sa aibe si aceeasi consistenta... nu una tare si una moale... Cat despre surubul despre care vorbesti... acela regleaza benzina --> Daca slabesti creste cantitatea de benzina din amestec. PS2. Sigur porturile pentru vacumetre sunt corect astupate? Editat Iulie 28, 2020 de Papa_Bear Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gabriel97 Postat August 5, 2020 Autor Share Postat August 5, 2020 On 28.07.2020 at 22:56, Papa_Bear said: Salut, Eu am avut o problema similara cu una dintre motocicletele BMW - am rezolvat-o doar curatand foarte bine carburatoarele. 1. Faptul ca ai umblat la nivelul plutitorului este o mare tampenie --> Sigur motocicleta functiona corect daca are doar 15000 km iar acel reglaj a fost facut corect in fabrica si nu mai avea ce sa se deregleze... cat despre semn...cred ca este o iluzie 2. Ce incerci tu sa remediezi nu se face din reglaje. 2.1. verifica din nou foarte bine jigloarele de relanti si apoi verifica absolut toate canalele de aer si combustibil din corpul carburatorului 2.2. Verifica daca nu exista 2 canale de aer foarte subtiri chiar la baza clapetei de acceleratie --> acelea folosesc ca sa asigure trecerea lina de la relanti la mersul in sarcina --> daca exista curata-le si apoi verifica cu un spray de frana ca sunt perfect curate. 2.3. Curata totul cu ultrasunete 2.4. Nu mai umbla la reglajele de fabrica... acelea nu se "deregleaza" in 15000 km... nici macar in 100000km 2.5. Nu fi cioban cu carburatoarele... PS. Verfica membranele se nu fie "ciupite". cel mai bine te uiti in lumina. Ideal este sa aibe si aceeasi consistenta... nu una tare si una moale... Cat despre surubul despre care vorbesti... acela regleaza benzina --> Daca slabesti creste cantitatea de benzina din amestec. PS2. Sigur porturile pentru vacumetre sunt corect astupate? Porturile de vacuum sunt bine astupate On 28.07.2020 at 9:26, superbec said: daca-ti spun ca nu exista semnul ala ... ma crezi? e fix invers, desurubarea imbogateste amestecul ... daca ticaie cu benzina noua regleaza-i jocul supapelor , ai niste ferestre de vizitare, dureaza 10 minute toata operatiunea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gabriel97 Postat August 19, 2020 Autor Share Postat August 19, 2020 Motor reparat membranele la carburator noi pentru ca erau cam tari si vechi si am pus acul pe pozitia de mijloc era cam sus deci mergea gras acum merge bine accelereaza frumos si stabil nu scuipa multumesc tuturor celor ce ati scris! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Silviuiulian Postat Ianuarie 11, 2021 Share Postat Ianuarie 11, 2021 Buna seara, am băgat viroaga in revizie generala și am ajuns la reglarea supapelor, mă puteți ajuta cu dimensiunile pe admisie și evacuare, mulțumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Silviuiulian Postat Ianuarie 12, 2021 Share Postat Ianuarie 12, 2021 6 hours ago, easy ride on! said: 0,07-0,10 mm pe admisie, 0,12-0,15 pe evacuare (după 1984). https://www.viragohelp.com/virago-owners-clubvoc-archives/adjusting-virago-valves/ Manualul însă specifică 0.07-0,012 mm pe admisie şi 0,12-0,17 mm pe evacuare (0,003-0,005 inch şi 0,005-0,007 inch). Mulțumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.