Jump to content

Recommended Posts

On 28.07.2020 at 22:56, Papa_Bear said:

Salut,

 

Eu am avut o problema similara cu una dintre motocicletele BMW - am rezolvat-o doar curatand foarte bine carburatoarele.

1. Faptul ca ai umblat la nivelul plutitorului este o mare tampenie --> Sigur motocicleta functiona corect daca are doar 15000 km iar acel reglaj a fost facut corect in fabrica si nu mai avea ce sa se deregleze... cat despre semn...cred ca este o iluzie

2. Ce incerci tu sa remediezi nu se face din reglaje.

2.1. verifica din nou foarte bine jigloarele de relanti si apoi verifica absolut toate canalele de aer si combustibil din corpul carburatorului

2.2. Verifica daca nu exista 2 canale de aer foarte subtiri chiar la baza clapetei de acceleratie --> acelea folosesc ca sa asigure trecerea lina de la relanti la mersul in sarcina --> daca exista curata-le si apoi verifica cu un spray de frana ca sunt perfect curate.

2.3. Curata totul cu ultrasunete

2.4. Nu mai umbla la reglajele de fabrica... acelea nu se "deregleaza" in 15000 km... nici macar in 100000km

2.5. Nu fi cioban cu carburatoarele...

 

PS. Verfica membranele se nu fie "ciupite". cel mai bine te uiti in lumina. Ideal este sa aibe si aceeasi consistenta... nu una tare si una moale...

Cat despre surubul despre care vorbesti... acela regleaza benzina --> Daca slabesti creste cantitatea de benzina din amestec.

 

PS2. Sigur porturile pentru vacumetre sunt corect astupate?

Porturile de vacuum sunt bine astupate 

 

On 28.07.2020 at 9:26, superbec said:

daca-ti spun ca nu exista semnul ala ... ma crezi?

e fix invers, desurubarea imbogateste amestecul ... 

 

daca ticaie cu benzina noua regleaza-i jocul supapelor , ai niste ferestre de vizitare, dureaza 10 minute toata operatiunea.

 

 

skitched-20081112-002236.jpg

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

Motor reparat membranele la carburator noi pentru ca erau cam tari si vechi si am pus acul pe pozitia de mijloc era cam sus deci mergea gras acum merge bine accelereaza frumos si stabil nu scuipa multumesc tuturor celor ce ati scris!

Link to post
Share on other sites
  • 4 months later...
Acum 44 minute, Silviuiulian a spus:

Buna seara, am băgat viroaga in revizie generala și am ajuns la reglarea supapelor, mă puteți ajuta cu dimensiunile pe admisie și evacuare, mulțumesc!

0,07-0,10 mm pe admisie, 0,12-0,15 pe evacuare (după 1984).

 

https://www.viragohelp.com/virago-owners-clubvoc-archives/adjusting-virago-valves/

 

Manualul însă specifică 0.07-0,012 mm pe admisie şi 0,12-0,17 mm pe evacuare (0,003-0,005 inch şi 0,005-0,007 inch).

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...