Jump to content

Recommended Posts

Acum 16 ore, Silver Arrow a spus:

In ziua de astazi am gasit la BMW atatea solutii care din punctul meu de vedere sunt absolut penibile, contra bunului simt ingineresc, incat personal am renuntat la aceasta marca.

 

M-ai facut curios... din alea "atatea", da-mi te rog vreo 2-3 exemple. Merci!

Acum 15 ore, Silver Arrow a spus:

si ''pronume'' (ca sa citam genul de sefi din ziua de astazi)

 

M-am abtinut initial (Dan Nastase deja a atras aici atentia acestui aspect) dar acum prea ai ridicat mingea la fileu... un om care scrie de 4 ori "cilindrii" (cu doi i, desi nu era cazul) intr-un post, cum ar trebui judecat?

Te intreb fair, chiar nu vreau sa ma iau de tine...

Link to post
Share on other sites
Acum 42 minute, KHK a spus:

un om care scrie de 4 ori "cilindrii" (cu doi i, desi nu era cazul) intr-un post, cum ar trebui judecat?

 

 

Link to post
Share on other sites
Acum 31 minute, KHK a spus:

 

M-ai facut curios... din alea "atatea", da-mi te rog vreo 2-3 exemple. Merci!

 

M-am abtinut initial (Dan Nastase deja a atras aici atentia acestui aspect) dar acum prea ai ridicat mingea la fileu... un om care scrie de 4 ori "cilindrii" (cu doi i, desi nu era cazul) intr-un post, cum ar trebui judecat?

Te intreb fair, chiar nu vreau sa ma iau de tine...

Am scris cilindri cu doi de i 🙈?

Daca am comis-o sunt bun de pus la zid.

Stiu ca am probleme cu ortografia limbii romane si incerc sa o tin sub control.

Asta este. Scoala germana a lasat urme🤣. Si recunosc ca la treapta I matematica m-a salvat ca sa intru la liceul la care am dorit.

Nu sunt genul care sa ma supar cand mi se arata greselile de gramatica si ortografie.

 

Uite 3 solutii tehnice  care nu sunt pe placul meu:

- incepand cu R1200 inlocuirea la transmisia finala a rulmentului radial-axial cu unul radial (acuma sunt doi rulamenti radiali identici). In varianta veche exista un rulment radial mare si unul radial-axial mai micut. Treaba  corecta avand in vedere ca in transmisie se induc forte axiale pe care le prelua rulmentul radial-axial. Acuma amandoi rulmentii radiali au de suferit. Eu la mobra mea i-am schimbat pe la vreo 75.000 km pentru ca aveau joc. E drept ca unii spun ca ''merge''. Eu am considerat ca nu.

- de ce sa mai pui o piesa electronica pentru alimentarea pompei de benzina? Mai precis de ce sa alimentezi pompa la 9,9 V si nu la 12V? Ca sa ai ce sa se strice? Am un prieten cu un 1200GS Adventure care stia de problema si a avut la el piesa de rezerva si culmea s-a prapadit comanda pompei cand era prin Italia. Stiu o sa spui ca faci o mantzocarie si alimentezi pompa direct la 12V din priza de bord (nu stiu cat de bine se simte pompa la 12V). Dar vorbim de o mobra cu care vei umbla pe coclauri si doresti sa ai cat mai putine piese susceptibile de un defect imobilizant.

- la modelul nou de ce sa mai pui racire cu lichid in chiulasa?  Ca sa mai castigi cativa caluti acolo te apuci sa complici mobra in mod esential?

 

Daca pe tine nu te deranjeaza e ok.

Nu am spus ca mobra este proasta, doar ca mie nu imi place ce au facut.

Link to post
Share on other sites
Acum 3 minute, Silver Arrow a spus:

Am scris cilindri cu doi de i 🙈?

Daca am comis-o sunt bun de pus la zid.

 

Nu e prima oara cand o comiti, eu nu ma obosesc sa-ti arat greselile de scriere pt ca ai alte defecte mai mari si le exploatez pe acelea. :laugh:

Link to post
Share on other sites

 

* Cred ca motocicleta aceasta se va vinde f bine în perioada iernii când prețul ei se va apropia de valori realiste. Oricum, acesta este un trend prezent la toți fabricanții - modelele după care ma uit eu au ajuns sa coste în mare cu 20-25 % mai ieftin în sau după prima iarna. 

* M-am uitat pe configuratorul BMW și au o lista imensa de opționale gata de instalat pe ea. Asta este o chestiune super faina care va face viata unor Hansi sau Johni mult mai simpla și mai plina de bucurii (în sensul bun, nu sunt ironic). 

* Probabil ca (,) cu tobele potrivite va suna și R18-le cum trebuie. Deocamdată mi se pare sub R Nine și e păcat. 

Link to post
Share on other sites
Acum 2 ore, Silver Arrow a spus:

transmisia finala a rulmentului radial-axial cu unul radial (acuma sunt doi rulamenti radiali identici)

 

Pfoaaa... m-ai terminat, mi-ai amintit de profu' de Maschinenelemente din facultate si toate exemenele de Vordiplom & co 😜

Acum 2 ore, Silver Arrow a spus:

Daca pe tine nu te deranjeaza e ok.

 

Chiar nu ma intereseaza! Pentru mine faptul ca aceeasi motocicleta cu trei cutii pline de bagaje merge superb pe curbe, ma duce linistit cu 200 km/h pe autostrada si apoi las cutiile si bag pasuri off-road la 3000m altitudine... si toate astea in deplin confort si tot ce se poate in materie de siguranta... restul e can-can. Pentru eventuale probleme exista garantie si telefon la service mobil, desi din fericire n-a fost cazul.

Legat de problema cu pompa de benzina, am auzit cateva cazuri dar s-au rezolvat lejer pe garantie. Un amic cu RT a ramas pe autostrada in Austria (moto din Ro) si servicemobilul i-a adus imediat piesa de la cea mai apropiata reprezentanta de la RT-ul din showroom. Deci macar au compensat cu serviciile de calitate.

Racirea cu apa... solutia tehnica nu m-a deranjat cu nimic. Evolutia motorului este clar sensibila, mai puternic, mai rafinat, acceleratia cu fir... sa-i faca ce vor daca rezultatul este doar pozitiv.

 

Deci, nu m-ai convins! Singurul regres pe care l-am simtit la BMW (si inca il simt) este introducerea sistemului de semnalizare ca la japoneze, cea mai mare tampenie!

Link to post
Share on other sites
Acum 2 minute, KHK a spus:

 

Pfoaaa... m-ai terminat, mi-ai amintit de profu' de Maschinenelemente din facultate si toate exemenele de Vordiplom & co 😜

Albtraum mein Freund...? 😂

Acuma daca nu or fi amintiri de cosmar povestim si despre Hypoidantrieb 🙈

Dar recunosti ca nu se face asa ceva cu rulmentii cum a facut BMW ...

Apropo, l-ai urat pe profu' cu pricina sau a fost de bine? 🤣

 

Link to post
Share on other sites
Acum 2 ore, _Raul_ a spus:

Oricum, acesta este un trend prezent la toți fabricanții - modelele după care ma uit eu au ajuns sa coste în mare cu 20-25 % mai ieftin în sau după prima iarna. 

 

N-am vazut niciodata asta la BMW. Nu e ca la altii (Yamaha, Honda etc.) sa tot vezi anunturi de vanzare ale dealerilor cu moto noi dar modele de acum 2-3 ani.

 

Revenind on-topic... R18 s-a prevandut cu luni bune inainte de a fi lansat oficial, dealerii, cel putin p-aici, vandusera deja numarul de moto alocate.

Eu n-am niciun dubiu ca va fi un succes. Pe langa motocicleta in sine, nebunia asta cu customizarea este mare acum si, cum ai observat deja, BMW ofera deja foarte multe posibilitati de customizare inca din configurator.

Am avut ocazia sa vad R18-le inainte de a fi lansat oficial (nu era 100% gata), sa stau pe el, sa-l pornesc. Motorul suna superb si cu tobele stock. Nu sa-ti mute creierii cum fac HD. In plus, acum e nebunia asta cu zgomotul si in Germania, si in Austria... nu se mai baga neaparat pe zgomot foarte puternic si or sa tot reduca. Momentan in Tirol nu mai au ce cauta majoritatea modelelelor de la Ducati si HD.

Link to post
Share on other sites
Acum 1 oră, KHK a spus:

 

N-am vazut niciodata asta la BMW. Nu e ca la altii (Yamaha, Honda etc.) sa tot vezi anunturi de vanzare ale dealerilor cu moto noi dar modele de acum 2-3 ani.

 

 

@KHK, anul asta in Ian/Feb am cautat pentru cineva apropiat GS 310, obligatoriu rosu si nou. Pt 2020 nu exista culoarea asta. Deci eram limitat strict la new old stockuri din 2019 si cred ca si 2018. 

Am gasit pret f bun atat in Viena (dealerul din Baden pe la care m-am nimerit totalmente dintr-o intamplare), cat si la Zsolt la Oradea. 

 

Daca in 2021 vor veni cu modificari la modelul X si au stocuri nevandute din 2020 (vorbim generic, nu strict pe R18), imi este greu sa cred ca cineva mai tine stocuri si are vreo sansa sa vanda motociclete cu preturi de 2019 sau 2020. 

Vezi cazul S1000XR nou anul acesta, F850 peste care au venit modelele aniversare 40 ani de ani GS, etc etc.

Imi este greu sa cred ca nu gasesti un deal cu cateva mii mai ieftine la un XR 1000 modelul 2019. 

Sau daca vrei un 1250 GS cu jante gri / model 2019 (2020 = aurii si negre). 

 

Da, probabil ca strategia de vanzari la R 18 va fi sa nu produca niciodata stocuri suficiente, astfel incat sa mentina cererea. 

Parerea de parerist, nu de economist. 

 

Si acum parerea mea de motociclist, ca sa inchei - este o motocicleta targetat de scumpa pentru ce ofera. 

Imi place, isi are si ea locul ei mic in cartile de istorie ale motociclismului (cum il are si Rocketul de 2300), dar probabil ca nu va fi niciodata un CB 1000 X. 

Just sayin, not hatin`. Discutam.

 

 

Edited by _Raul_
Link to post
Share on other sites
Acum 5 ore, _Raul_ a spus:

au o lista imensa de opționale gata de instalat pe ea

Păi da, că în standard abia dacă îi pun roți, restul tot e extra! :lol:

Dacă tot veni vorba de soluții tehnice - eu nu cu soluțiile am probleme, doar cu problemele care apar după ele 😈 - ia ziceți, la astea priza tot pe 1/2 din lungimea butucului discului de ambreiaj angrenează, ca la gs cu 6 trepte? Că la ~30k ești numa' bun de înlocuit ambreiaj + arbore primar, poate și mai repede la cuplul de 1.8... 🤬  Dacă te lasă prin vreun pas din ăla la înălțime sunt curios dacă vine frițmobilu' cu piesele de pe mobra din showroom și ți-o repară pe-un bolovan până bei un schnaps. :crack:

 

 

Edited by john17
Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...