Sari la conținut

Problema schimbator.


Angel27
 Share

Postări Recomandate

Salut!

Recent am intrat in posesia unui CBR 250R (sunt incepator) iar cand dau sa pun in treapta intai nu intra direct mereu, trebuie sa misc motocicleta putin in fata sau in spate.

La schimbatul in vitezei in a doua face un clinchet destul de zgomotos dupa la cele superioare dispare. Am reglat si ambreiajul dar nu sunt sigur daca am facut totul exact cum trebuie.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 1 oră, Angel27 a spus:

cand dau sa pun in treapta intai nu intra direct mereu, trebuie sa misc motocicleta putin in fata sau in spate.

Cumva asta se întâmplă cu motorul oprit? 🤭

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Este un monocilindru, are 18 000 km.

Ambreiaj cu cablu si da cu motorul oprit face asa dar si uneori cand este pornit.

Nu sare din viteza sau ceva, doar dificultate la schimbat.

Acum 12 ore, easy ride on! a spus:

Cu motorul oprit se intampla sigur  :)

Totusi, este posibil ca "mobra" asta sa porneasca numai la … "impins".

 

S-au omis detaliile despre "tehnica" pornirii motorului.

Totul functioneaza perfect, pornire din prima.

Ambreiajul e singura problema ( sper sa nu zic prostii pe aici), am dat acum comanda de un ulei si filtru nou.

Acum 1 oră, Angel27 a spus:

Este un monocilindru, are 18 000 km.

Ambreiaj cu cablu si da cu motorul oprit face asa dar si uneori cand este pornit.

Nu sare din viteza sau ceva, doar dificultate la schimbat.

Totul functioneaza perfect, pornire din prima.

Ambreiajul e singura problema ( sper sa nu zic prostii pe aici), am dat acum comanda de un ulei si filtru nou.

UPDATE: Am iesit azi cu ea si cand sa bag din superioara in a 1 a trosneste ca naiba motorul ( la cam 10 km pe ora) m.am jucat si cu reglajul si tot nimic.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu nu am identificat nici o problema din ce a explicat baiatul asta aici, doar nu are DSG motorul ala sa nu se auda nici un schimb de treapta. Cred ca mai mult decat schimbul ala de ulei cum s a spus mai sus nu ar trebui facut. 

Mai era ceva.. de ce sa dai treapta 1 din 2 la un motor atat de mic? Cu 1 se pleaca de pe loc si se lasa cand opresti. In mers chiar și la 10 la ora cred ca se duce din 2 fara sa sughita.

Sau macar apuca te de invatat rev matching, sau in romana schimbat cu șpriț (ca ala de baut), daca tot vrei sa te joci cu treptele.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 12 ore, easy ride on! a spus:

 

:D

Mai ales daca o pornesti la impins, de pe loc.

 

Acum 7 ore, Cristian C. a spus:

Eu nu am identificat nici o problema din ce a explicat baiatul asta aici, doar nu are DSG motorul ala sa nu se auda nici un schimb de treapta. Cred ca mai mult decat schimbul ala de ulei cum s a spus mai sus nu ar trebui facut. 

Mai era ceva.. de ce sa dai treapta 1 din 2 la un motor atat de mic? Cu 1 se pleaca de pe loc si se lasa cand opresti. In mers chiar și la 10 la ora cred ca se duce din 2 fara sa sughita.

Sau macar apuca te de invatat rev matching, sau in romana schimbat cu șpriț (ca ala de baut), daca tot vrei sa te joci cu treptele.

 

Acum 11 ore, Lucian_M a spus:

Apoi deh, dacă e scumpă bateria...

 

Acum 2 ore, taong_mapagbiro a spus:

schimbat cu sprit sau mai simplu....sprituit ! 🙃

Multumesc tuturor pentru sfaturi!

Am pus intrebarea asta sa stiu daca problema e la motor sau la mine!

Nu prea am de la cine sa invat si aici am zis ca gasesc sigur un raspuns.

Si nu pornesc cu a 2 a sau la "impins"  doar am intrebat pentru cultura mea (poate a fost destul de stupida).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Chiar acum, john17 a spus:

Dacă ne-ai spune și rațiunea pt care mesteci în cutie cu motorul oprit... :moron:

Instructorul nu ți-a explicat că nu se face asta? 

Singurul lucru pe care il fac la scoala e poligonul.

" Hai baieti pe rand la poligon " 

In rest nu ne-a invatat nimic legat de "tehnica" sau altceva.

Acum 3 minute, john17 a spus:

Dacă ne-ai spune și rațiunea pt care mesteci în cutie cu motorul oprit... :moron:

Instructorul nu ți-a explicat că nu se face asta? 

Acum incerc sa "descopar" motorul singur si internetul e singurul loc de unde pot invata.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mă mir că n-ai încercat și pe mobra de școală să vezi dacă face la fel, atunci sigur ți-ar fi explicat! :crack:

Și totuși mesteci în cutie pentru că...? :huh:

Editat de john17
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 3 minute, john17 a spus:

Mă mir că n-ai încercat și pe mobra de școală să vezi dacă face la fel, atunci sigur ți-ar fi explicat! :crack:

Și totuși mesteci în cutie pentru că...? :huh:

Nu prea am avut timp la scoala sa ne mai si " jucam " cu motorul 😅

Faza cu mestecatul probabil din plictiseala si curiozitate 😬

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Omul e curios și experimentează. Ceea ce nu-i rău, dar nici logic.

 

Și încă ceva: la ER5 nu puteam baga într-a doua de pe loc, doar dacă se învârtea roata, ceva chestie centrifugală pe acolo. N-am fost curios să testez, doar am citit pe topicul dedicat după ce am luat mobra.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...