Sari la conținut

Probleme motor


Alez
 Share

Postări Recomandate

Salut!Am o problema si m-am decis sa ii intreb pe cei mai buni. Am un cross china de 125cc i-am schimbat setul motor,chiuloasa,instalatie electrica si carburatorul. Il pornesc porneste la a doua pedala ,la relantiv merge cat de cat ok dar cand il accelerez incepe sa mearga sacadat,da rateuri si inegreste bujia. Am crezut ca e distributia si am pus la toate semnele posiblile T,F etc si nimic la carburator am facut tot felul de reglaje si nimic nu mai stiu ce sa fac. Va rog ajutati ma!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cred că este al 10-lea în ultima vreme care a schimbat set motor/piston/segmenți/chiuloasă (că unu' nu i-ar zice pe numele corect) și căruia nu-i mai merge agregatul după intervenție! N-am să înțeleg niciodată de ce se bagă oamenii să facă operațiuni despre care habar n-au ce implică și cum se fac corect... 

Editat de john17
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu, eu am învățat la școală! Dar nici după 35 de ani nu îmi închipui că le știu pe toate și nu mă arunc să fac orice operație la orice vehicul. Iar dacă mă apuc o fac după ce mă documentez, am măcar pretenția că înțeleg o documentație tehnică. Mai dureros e când apelez la un prestator în alt domeniu și realizez că aș fi făcut mai bine cu mâna proprie! 

Am remarcat însă avalanșa de topicuri în care se cer soluții pentru a aduce în parametri normali de funcționare un agregat la care s-au făcut intervenții majore de către un amator fără noțiuni de bază. Dacă agregatul merge normal până la momentul T0 când începe să facă "câr câr câr poc" poți da un sfat, când însă agregatul a fost desfăcut bucățele nu mai ai nici un punct de pornire pt că minitehnicus a umblat peste tot în încercarea de a-l face să meargă. Singura variantă e să-l ia cineva care știe și să-l desfacă "nut&bolt", ceea ce 1. cineva priceput are 100% încărcare cu alte lucrări și nu se va complica înhămându-se la o corvoadă care oricum - ajungem la punctul 2. costă mult mai mult decât ar fi dispus minitehnicus să plătească, și probabil mult peste valoarea agregatului în sine. 

Cam despre asta e vorba. 

Dacă are cineva mutarea în plic îl invit să o prezinte, pe mine mă depășește. 

Acum 19 minute, Georgica_Popescu a spus:

Ca tu ai invatat mecanica punand varza in butoi ..

 

Editat de john17
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 5 minute, easy ride on! a spus:

(Eu aveam 10-11 ani când am făcut asta.)

Ba, pe la 13-14 am şi făcut bucaţi (motorul), pentru ca s-a rupt arcul de la schimbatorul de viteze.

 

Povesti, as putea sa detaliez dar nu am chef. La varsta asta pricepi mecanisme simple (bicicleta), nu motoare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 52 minute, Alez a spus:

Salut!Am o problema si m-am decis sa ii intreb pe cei mai buni. Am un cross china de 125cc i-am schimbat setul motor,chiuloasa,instalatie electrica si carburatorul. Il pornesc porneste la a doua pedala ,la relantiv merge cat de cat ok dar cand il accelerez incepe sa mearga sacadat,da rateuri si inegreste bujia. Am crezut ca e distributia si am pus la toate semnele posiblile T,F etc si nimic la carburator am facut tot felul de reglaje si nimic nu mai stiu ce sa fac. Va rog ajutati ma!

Hai s-o luăm metodic... Dacă pomenești de distribuție, pare a fi un 4 timpi. (ești sigur că are distribuție?)

Dacă ai schimbat setul motor (ce-o fi asta? Piston, segmenți, cămașă/cilindru, văd că și chiulasa... Erau noi măcar? ) nu cred că afectează mersul rotund pe accelerație.

Dacă ai schimbat instalația electrică și totuși pornește, nu cred să fie de la aprindere.

Cred că noul carburator e buba. Nu-i făcut bine amestecul. Pune-l pe cel vechi și vezi dacă se schimbă ceva în simptome. Dacă e fix la fel comportamentul, poate să fie totuși de la aprindere...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 18 ore, vis-a-vis a spus:

Hai s-o luăm metodic... Dacă pomenești de distribuție, pare a fi un 4 timpi. (ești sigur că are distribuție?)

Dacă ai schimbat setul motor (ce-o fi asta? Piston, segmenți, cămașă/cilindru, văd că și chiulasa... Erau noi măcar? ) nu cred că afectează mersul rotund pe accelerație.

Dacă ai schimbat instalația electrică și totuși pornește, nu cred să fie de la aprindere.

Cred că noul carburator e buba. Nu-i făcut bine amestecul. Pune-l pe cel vechi și vezi dacă se schimbă ceva în simptome. Dacă e fix la fel comportamentul, poate să fie totuși de la aprindere...

Motorul e in patru timpi si toate piesele sunt noi

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 20.10.2020 la 21:41, Alez a spus:

Salut!Am o problema si m-am decis sa ii intreb pe cei mai buni. Am un cross china de 125cc i-am schimbat setul motor,chiuloasa,instalatie electrica si carburatorul. Il pornesc porneste la a doua pedala ,la relantiv merge cat de cat ok dar cand il accelerez incepe sa mearga sacadat,da rateuri si inegreste bujia. Am crezut ca e distributia si am pus la toate semnele posiblile T,F etc si nimic la carburator am facut tot felul de reglaje si nimic nu mai stiu ce sa fac. Va rog ajutati ma!

Bun am mai reglat pe la supape,pe la carburator am luat bujie noua dar mai am cateva propbleme.Motorul porneste la prima pedala si la relantiv sa perfect cand il turez nu mai da rateuri dar fâsâie ceva in carburatoir si se opreste motoru:(

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...