SebyC Postat Noiembrie 4, 2020 Share Postat Noiembrie 4, 2020 Salutare, De ceva vreme nu mai imi porneste la buton motorul. As avea nevoie de niste sfaturi de la ce ar putea sa fie problema. Am schimbat bateria si tot la fel face. Multumesc WhatsApp Video 2020-11-04 at 13.31.36.mp4 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AdrianB1 Postat Noiembrie 4, 2020 Share Postat Noiembrie 4, 2020 Filmul e irelevant, poate fi orice de la lipsa scanteie la lipsa benzina. Scoate bujia si vezi cum arata si daca are scanteie, daca e in regula verifica alimentarea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SebyC Postat Noiembrie 4, 2020 Autor Share Postat Noiembrie 4, 2020 7 hours ago, AdrianB1 said: Filmul e irelevant, poate fi orice de la lipsa scanteie la lipsa benzina. Scoate bujia si vezi cum arata si daca are scanteie, daca e in regula verifica alimentarea. Motocicleta porneste la pedala, bujia e ok, scanteie are, atat doar ca nu porneste la automat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea.cazachevici Postat Noiembrie 4, 2020 Share Postat Noiembrie 4, 2020 Stai, ti-ai luat EXC din 2012 si nu stii inca de faptul arhicunoscut ca exc-urile 2T pana in 2017 au avut probleme majore la electric starter? E arhicunoscut, de obicei e bendixul de vina. Si, de obicei, nu tine prea mult. Dai 100 euro pe un bendix nou, il folosesti la 100 de porniri, apoi il arunci si cumperi altul. 1 euro pornirea. Uita-te aici, minutul 3,35. Daca il fortezi cu mana si el se da peste cap in sarcina, e clar: electromotorul actioneaza, dar bendixul stricat nu transmite miscarea la motor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SebyC Postat Noiembrie 4, 2020 Autor Share Postat Noiembrie 4, 2020 4 minutes ago, mircea.cazachevici said: Stai, ti-ai luat EXC din 2012 si nu stii inca de faptul arhicunoscut ca exc-urile 2T pana in 2017 au avut probleme majore la electric starter? E arhicunoscut, de obicei e bendixul de vina. Si, de obicei, nu tine prea mult. Dai 100 euro pe un bendix nou, il folosesti la 100 de porniri, apoi il arunci si cumperi altul. 1 euro pornirea. Uita-te aici, minutul 3,35. Daca il fortezi cu mana si el se da peste cap in sarcina, e clar: electromotorul actioneaza, dar bendixul stricat nu transmite miscarea la motor. Multumesc, o sa incerc sa vad daca de la asta e, l-am dat jos si parea sa mearga bine dar adevarul e ca nu l-am fortat tare sa vad daca scapa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SebyC Postat Noiembrie 5, 2020 Autor Share Postat Noiembrie 5, 2020 1 hour ago, easy ride on! said: Pe vremuri, aveam probleme d'astea pe la torpedo la bicicletă. Schimbam rolele şi mai mergea o vreme. Dar dacă ţi-e lene să-l porneşti la pedală ... E doar un 250, nu un 1200 Nu in toate situatiile e usor de pornit la pedala. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea.cazachevici Postat Noiembrie 5, 2020 Share Postat Noiembrie 5, 2020 Dupa ce ti-l repari, incearca sa pastrezi pornirea la buton doar pentru situatii cu adevarat dificile, altfel o faci praf iar in cateva iesiri. Si o informatie de acum cativa ani, mai descoperisera cei de la masterbike.ro o chestie, ca daca schimbi periodic bucsele in care se sprijina bendixul, el cedeaza mult mai greu. Da-le un telefon, vorbeste cu mecanicul lor si vezi daca e adevarata informatia, sa nu confund eu bucsele. Personal, am luat motorul meu cu electromotorul dat jos, si nici nu m-am chinuit vreodata sa pun. Nu te ajuta foarte mult, iar cele 4-5 kg cat fac bateria si electromotorul s-ar putea sa se simta in anumite situatii. Deci....asa fac toate, din nefericire Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AdrianB1 Postat Noiembrie 5, 2020 Share Postat Noiembrie 5, 2020 Acum 16 ore, SebyC a spus: Motocicleta porneste la pedala, bujia e ok, scanteie are, atat doar ca nu porneste la automat E bine ca ai spus si asta ... dupa o vreme. Sindromul tau se numeste analfabetism functional. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Romeo 300te Postat Noiembrie 16, 2020 Share Postat Noiembrie 16, 2020 (editat) Salut, Probleme pornite KTM 2T Cum ai rezolvat problema? Am aceași situație la pedala pornește ok( husqvarna 2016 300te) La buton învârte până termină bateria dar nu porneste. Am schimbat, buchse, pinionul intermediar si bateria. A mai pățit cineva? Multumesc! Editat Noiembrie 16, 2020 de Romeo 300te Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SebyC Postat Noiembrie 16, 2020 Autor Share Postat Noiembrie 16, 2020 2 hours ago, Romeo 300te said: Salut, Probleme pornite KTM 2T Cum ai rezolvat problema? Am aceași situație la pedala pornește ok( husqvarna 2016 300te) La buton învârte până termină bateria dar nu porneste. Am schimbat, buchse, pinionul intermediar si bateria. A mai pățit cineva? Multumesc! Bendixul trebuie schimbat, chiar daca pare a fi ok la forte mari mai scapa daca e dus, cu mana daca incerci nu prea poti sa-l faci sa scape. Eu am schimbat si periile la electromotor dar la tine nu cred ca e nevoie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Romeo 300te Postat Noiembrie 16, 2020 Share Postat Noiembrie 16, 2020 Mulțumesc, Exact acelasi sunet îl am si eu ca in video la tine. Ai schimbat bendixul si merge acum? Mersi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Liviu_ Postat Ianuarie 23, 2022 Share Postat Ianuarie 23, 2022 Va Salut, Sunt nou in lumea enduro dar doresc sa achizitionez un KTM EXC 350 din 2012. Am fost sa probez unul si la pornire am tinut cuplat electromotorul cam in 3 randuri timp de aproximativ 7 secunde si a pornit intr un final. Tinand cont ca este destul de frig in perioada asta afara ( cam 3-5 grade) este normal sa porneasca asa de greu...? sau poate cineva sa-mi spuna daca poate avea o defectiune mai delicata? Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florin.savin Postat Ianuarie 23, 2022 Share Postat Ianuarie 23, 2022 (editat) General vorbind, în mod normal, la 3 grade C, ar trebui să pornească foarte repede, mai ales că tu ai alimentarea pe injecție. Eu am un Rieju RS2 Matrix de 100 și un Benelli BN 300. Ambele pornesc la (- grade) fără probleme. Ce-i drept, cea pe carburator, după ce învărte de 2-3 ori (3 secunde). Deci, la tine, e posibil să fie ceva probleme la bujie (plină cu depuneri din ardere). Asta te duce cu gândul și la compresie, care ar putea fi slabă. E posibil să "mănânce" și ceva ulei. Test 1 - Las-o să se încălzească și vezi cum pornește caldă. Dacă pornește repede, te duce cu gândul la compresie care, la cald, s-au dilatat piesele și a crescut etanșietatea. Test 2 - Scoate-i bujia și vezi cum arată. Trebuie să aibă culoarea cărămizie. Dacă e neagră și încărcată cu calamină, e o problemă, probabil tot de compresie. La injectie nu ai ce reglaje să îi faci, deci.... Schimb-o și vezi dacă pornește OK la rece. Test 3 - Pornește-o, las-o să se încălzească și scoate-i bușonul de ulei (pe unde se pune uleiul). Dacă scoate orice idee de fum pe acolo, e compresia slabă (segmenții nu mai fac etanșeizare și ajung gazele în carterul inferior-baia de ulei, pe care îl dă afară pe la bușon. Dacă pe acolo mai scoate și stropi (foarte fini) de ulei, e dus și arborele+segmenții, care produc barbotarea uleiului din baie și îl scuipă în sus. Poți elimina din start problemele de curent insuficient pentru că, totuși, într-un final, porneste. Sper că te vor ajuta cele scrise de mine. Succes Editat Ianuarie 23, 2022 de florin.savin Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ENEOS Postat Ianuarie 23, 2022 Share Postat Ianuarie 23, 2022 Acum 7 ore, Liviu_ a spus: poate cineva sa-mi spuna daca poate avea o defectiune mai delicata? Doar cineva cu un glob de cristal bun! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florin.savin Postat Ianuarie 23, 2022 Share Postat Ianuarie 23, 2022 Acum 7 ore, Liviu_ a spus: Va Salut, Sunt nou in lumea enduro dar doresc sa achizitionez un KTM EXC 350 din 2012. Am fost sa probez unul si la pornire am tinut cuplat electromotorul cam in 3 randuri timp de aproximativ 7 secunde si a pornit intr un final. Tinand cont ca este destul de frig in perioada asta afara ( cam 3-5 grade) este normal sa porneasca asa de greu...? sau poate cineva sa-mi spuna daca poate avea o defectiune mai delicata? Multumesc. La 04.11.2020 la 14:08, SebyC a spus: Salutare, De ceva vreme nu mai imi porneste la buton motorul. As avea nevoie de niste sfaturi de la ce ar putea sa fie problema. Am schimbat bateria si tot la fel face. Multumesc WhatsApp Video 2020-11-04 at 13.31.36.mp4 Eu am avut aceeași problemă, că se rupseseră lițele alea din cablurile de la baterie, și nu primea curent suficient. Dar pornea imediat împinsă. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu Z Postat Ianuarie 31, 2023 Share Postat Ianuarie 31, 2023 Salutari! Aveti idee, la un exc f 250 din 2017, ce se aude duoa ce pornesc si ppresc? Se aude ca si cand se mai roteste ceva. Se aude ceva gen "tsiiiiooohhuuu.. " si se ppreste. Se aude la fel si dupa ce invarte electromotoru, 1-2 secunde si si dupa ce opresc motorul, tot 1-3 secunde se aude. Ce poate fi? Uneori, la prima apasare, motorul are o ezitare sa porneasca dar la a 2 apasare o ia bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.