alex123 Postat Noiembrie 18, 2020 Share Postat Noiembrie 18, 2020 Salut, stie cineva unde as putea regla carburatorul/verifica sistemul de alimentare la un Harley 883 in Bucuresti va rog? In afara de reprezentanta Harley si Metric Motion. La Harley am fost cu ea si dupa aia a mers max la fel, dar pe alocuri mai prost, iar la Metric Motion am sunat si mi-au zis ca fac doar accesorizare. Motocicleta da rateuri la rece, sa zicem ca ar fi normal, dar din cand in cand da si la cald daca accelerez brusc, iar cand se incinge bine in trafic incepe iar mai des. Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
unulupu Postat Noiembrie 18, 2020 Share Postat Noiembrie 18, 2020 Incearca aici: https://g.page/GrantRacingGarage?share Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bursyllac Postat Noiembrie 19, 2020 Share Postat Noiembrie 19, 2020 11 hours ago, unulupu said: Incearca aici: https://g.page/GrantRacingGarage?share Din ce stiu GRG nu se mai ocupa de carburatie. Ultima data cand am fost la ei au zis ca nu se mai baga la carburatoare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex123 Postat Noiembrie 19, 2020 Autor Share Postat Noiembrie 19, 2020 Acum 5 ore, GoodKat a spus: Din ce an este trotineta? Ce evacuari ai? Ce filtru de aer? Da rateuri in sarcina sau la ralanti? 2005, screaming eagle, filtru de aer am incercat si cu stock si aftermarket, cu ambele face la fel, la Harley "au setat-o" cu ala original. Da rateuri daca accelerez brusc de la ralanti, si daca accelerez in gol, pe loc, fara sa fie in viteza, si in sarcina daca sunt in orice viteza si incerc sa plec brusc din ture joase. Daca o iei cu binisorul merge, dar e frustrant. In ture merge mereu bine. I-au pus aia la Harley si kit de reparatie carburator, bujii noi Harley, degeaba, m-a disperat psihologic Galeriile de admisie si garniturile de acolo arata perfect, sunt ca noi si sunt moi, nu sunt imbatranite/tari. Pompa de sprit sau cum ii zice functioneaza bine. Totul e ok, merge ca un fund pensat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Papa_Bear Postat Noiembrie 20, 2020 Share Postat Noiembrie 20, 2020 Suna clasic... carburatorul trebuie curatat foarte bine, eventual cu ultra sunete. Sunt canale foarte fine care in timp se colmateaza... Verifica toate orificiile foarte fine din jurul clapetei de acceleratie... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex123 Postat Noiembrie 21, 2020 Autor Share Postat Noiembrie 21, 2020 Salut, multumesc tuturor, am rezolvat. Am vorbit cu cineva care mi-a fost recomandat, este cineva care nu este mecanic dar se pare ca stie bine carburatoarele cv. Pentru ca nu am nici eu nici el garaj mi-a zis ca ma ajuta la primavara. Insa stand de vorba mi-a spus ca este posibil sa fie pilot jet-ul prea mic avand in vedere ca doar in ture joase tuseste in carburator iar kit-ul de la Dyno Jet pe care mi l-au montat la harley bucuresti are practic totul in el in afara de pilot jet, nu stiu de ce. Mi-a dat un pilot jet de 48 si l-am schimbat eu dupa ce am stat o juma' de zi pe youtube sa vad cum se schimba. La Harley am vazut ca imi pusesera main jet-ul de 175, am pus acum de 180 daca am pus si pilot mai mare. Este mult mai simplu decat credeam eu. A mers instant perfect la rece insa cand s-a incalzit bine a inceput sa tuseasca un pic. M-am jucat vreo 2 ore cu surubul ala de amestec de sub carburator si acum merrge perfect. Merci. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.