Sari la conținut

Service Bucuresti


alex123
 Share

Postări Recomandate

Salut, stie cineva unde as putea regla carburatorul/verifica sistemul de alimentare la un Harley 883 in Bucuresti va rog?

In afara de reprezentanta Harley si Metric Motion. La Harley am fost cu ea si dupa aia a mers max la fel, dar pe alocuri mai prost, iar la Metric Motion am sunat si mi-au zis ca fac doar accesorizare.

Motocicleta da rateuri la rece, sa zicem ca ar fi normal, dar din cand in cand da si la cald daca accelerez brusc, iar cand se incinge bine in trafic incepe iar mai des.

Multumesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 5 ore, GoodKat a spus:

Din ce an este trotineta? Ce evacuari ai? Ce filtru de aer? Da rateuri in sarcina sau la ralanti?

2005, screaming eagle, filtru de aer am incercat si cu stock si aftermarket, cu ambele face la fel, la Harley "au setat-o" cu ala original.

Da rateuri daca accelerez brusc de la ralanti, si daca accelerez in gol, pe loc, fara sa fie in viteza, si in sarcina daca sunt in orice viteza si incerc sa plec brusc din ture joase.

Daca o iei cu binisorul merge, dar e frustrant.

In ture merge mereu bine.

I-au pus aia la Harley si kit de reparatie carburator, bujii noi Harley, degeaba, m-a disperat psihologic :)

Galeriile de admisie si garniturile de acolo arata perfect, sunt ca noi si sunt moi, nu sunt imbatranite/tari. Pompa de sprit sau cum ii zice functioneaza bine.

Totul e ok, merge ca un fund pensat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Suna clasic... carburatorul trebuie curatat foarte bine, eventual cu ultra sunete.

Sunt canale foarte fine care in timp se colmateaza...

Verifica toate orificiile foarte fine din jurul clapetei de acceleratie...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, multumesc tuturor, am rezolvat.

Am vorbit cu cineva care mi-a fost recomandat, este cineva care nu este mecanic dar se pare ca stie bine carburatoarele cv.

Pentru ca nu am nici eu nici el garaj mi-a zis ca ma ajuta la primavara.

Insa stand de vorba mi-a spus ca este posibil sa fie pilot jet-ul prea mic avand in vedere ca doar in ture joase tuseste in carburator iar kit-ul de la Dyno Jet pe care mi l-au montat la harley bucuresti are practic totul in el in afara de pilot jet, nu stiu de ce.

Mi-a dat un pilot jet de 48 si l-am schimbat eu dupa ce am stat o juma' de zi pe youtube sa vad cum se schimba.

La Harley am vazut ca imi pusesera main jet-ul de 175, am pus acum de 180 daca am pus si pilot mai mare.

Este mult mai simplu decat credeam eu. A mers instant perfect la rece insa cand s-a incalzit bine a inceput sa tuseasca un pic.

M-am jucat vreo 2 ore cu surubul ala de amestec de sub carburator si acum merrge perfect.

Merci.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...