Jump to content

unulupu

Membru
  • Content Count

    17
  • Joined

  • Last visited

About unulupu

  • Rank
    Nou venit pe forum!

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Bucuresti
  • Carnet moto din
    2011
  • Motocicleta
    Royal Enfield Himalayan
  • Numar Moto
    e prin poze
  • Club
    no club

Profile Fields

  • Motociclete detinute
    Hymalayan / Yamaha FZS 600
  • Interests
    snowboarding, editarea video si fotografia

Recent Profile Visitors

275 profile views
  1. @vladf, gura pacatosului adevar graieste Da, asa este. Modelul Hymalayan din primul sau an de productie si pana in finalul lui 2017 au existat multe probleme. Pe vremea aceea motorul era pe carburatie. Un pic de investigatie mai amanuntita ai fi aflat ca acele poze sunt din perioada in care Royal Enfield nu lansase modelul Hymalayan world wide. Asfel, majoritatea riderilor care doreau sa testeze acest model trebuia sa mearca in tara de origina (la dracu'n praznic). Nu am gasit alta rima Lucrurile au evoluat si acest model a fost luat la matrasit de toata lumea si incepand inc
  2. Am dat peste calculatorl pe cae il aveam atunci si am gasit aceste poze:
  3. Royal Enfield Himalayan 410cc este o motocicleta "adventure" destul de controversata in acest moment din cauza pretului redus pe care il are la iesirea din fabrica (IndiaLand) de aprox. 2000 euro ± sa mor daca stiu ca nu m-a mai interesat. In Europa pretul de achizitie variaza intre 4500 si 5000e, pentru ca... "TAXE!". In Romania, cei de la Ural ofereau acest model la pretul de 4700 euro cu TVA inclus. Asadar, cu 5000 de euro zbori pana in New Deli, cumperi motorul si te intorci pe roti pana in Europa. Chiar daca fabulez, ati prins ideea :)) Gurile rele mi-ar spune ca... nu
  4. Incearca aici: https://g.page/GrantRacingGarage?share
  5. Daca nu vrei sa faci pe capra neagra sau sa concurezi la Red Bull Romaniacs Hard Enduro Rally, baga o geana si de un Royal Enfield Himalayan, an de productie dupa 2018. Pt cumparare tre sa cauti pe site-urile din Germania un SH pt bugetul tau. Majoritatea sunt inca in garantie. Eu am unul si sunt multumit. In Romania, cei de la URAL asigura suport in caz de probleme. Consumabilele sunt ieftine in comparatie cu alte branduri. Pe asfalt poti sa-i dai lejer cu 110km/h, si o sa ai cu un consum de 3.8L. Rezervorul are 15L, iar greutatea este de cam 200kg cu toate fluidele i
  6. La 10.20 o sa ma lipesc si eu de grup, la Petromul de la Fantana Miorita
  7. Ziua 3, Luni, 21.08.2017, inca in Ucraina. Dupa ce am dormit intr-o parcare la aproape 150 km de granita cu Rusia am dat blana pana la Vama insotit de doi motoristi rusi. V-am atasat formularele pe care trebuie sa le completati. Ce n-am cenzurat puteti sa folositi. Nimeni nu vorbeste engleza, si autoritatile nu o sa va ajute sa completati aceste formulare. Intervalul orar in care am inteles ca ar fi de preferat sa fii la vama cu Rusia este 12.00-15.00, si cel mai putin de asteptat este intre 2 si 3 ore, daca va bagati in fata; in cel mai rau caz ....... Rusia pare sa aiba drumur
  8. nu reusesc sa urc pozele de pe telefon apropo de net... 8 euro costa 1MB in cand esti in Transnistria. Cine trece cu masina pe aici tre sa plateasca 40 de euro, si 20euro pt motor. Daca Spuneti ca sunteti in timpul serviuciului si nu ca turist atunci costa 2 euro. Valabilitatea acestei taxe este de 60 de zile. Drumurile lor sunt groaznice, pline de "plombe" » Post actualizat in 20 Aug 2017 20:23 imi pare rau ca nu am putut sa va arat situatia dintre Moldova si Transnistria... puncte de control cu oameni inarmati, tancuri, si toti iti cer cate o tigara Drumurile in Rep Moldova cu Tran
×
×
  • Create New...