Jump to content

Recommended Posts

Salut, stie cineva unde as putea regla carburatorul/verifica sistemul de alimentare la un Harley 883 in Bucuresti va rog?

In afara de reprezentanta Harley si Metric Motion. La Harley am fost cu ea si dupa aia a mers max la fel, dar pe alocuri mai prost, iar la Metric Motion am sunat si mi-au zis ca fac doar accesorizare.

Motocicleta da rateuri la rece, sa zicem ca ar fi normal, dar din cand in cand da si la cald daca accelerez brusc, iar cand se incinge bine in trafic incepe iar mai des.

Multumesc.

Link to post
Share on other sites

Din ce an este trotineta? Ce evacuari ai? Ce filtru de aer? Da rateuri in sarcina sau la ralanti?

Edited by GoodKat
Link to post
Share on other sites
Acum 5 ore, GoodKat a spus:

Din ce an este trotineta? Ce evacuari ai? Ce filtru de aer? Da rateuri in sarcina sau la ralanti?

2005, screaming eagle, filtru de aer am incercat si cu stock si aftermarket, cu ambele face la fel, la Harley "au setat-o" cu ala original.

Da rateuri daca accelerez brusc de la ralanti, si daca accelerez in gol, pe loc, fara sa fie in viteza, si in sarcina daca sunt in orice viteza si incerc sa plec brusc din ture joase.

Daca o iei cu binisorul merge, dar e frustrant.

In ture merge mereu bine.

I-au pus aia la Harley si kit de reparatie carburator, bujii noi Harley, degeaba, m-a disperat psihologic :)

Galeriile de admisie si garniturile de acolo arata perfect, sunt ca noi si sunt moi, nu sunt imbatranite/tari. Pompa de sprit sau cum ii zice functioneaza bine.

Totul e ok, merge ca un fund pensat.

Link to post
Share on other sites
Acum 2 ore, alex123 a spus:

2005, screaming eagle, filtru de aer am incercat si cu stock si aftermarket, cu ambele face la fel, la Harley "au setat-o" cu ala original.

Da rateuri daca accelerez brusc de la ralanti, si daca accelerez in gol, pe loc, fara sa fie in viteza, si in sarcina daca sunt in orice viteza si incerc sa plec brusc din ture joase.

Daca o iei cu binisorul merge, dar e frustrant.

In ture merge mereu bine.

I-au pus aia la Harley si kit de reparatie carburator, bujii noi Harley, degeaba, m-a disperat psihologic :)

Galeriile de admisie si garniturile de acolo arata perfect, sunt ca noi si sunt moi, nu sunt imbatranite/tari. Pompa de sprit sau cum ii zice functioneaza bine.

Totul e ok, merge ca un fund pensat.

 

Pune un filtru standard, tobele standard, vezi apoi cum se comporta. Tobele Screamin Eagle sunt free-flow. In treburi din astea trebuie sa te asiguri ca totul este la nivel de fabrica, sa ai punct de plecare.

 

Asta inseamna:

- filtrul de aer standard

- evacuarea standard cu filtrele la locul lor.

- bujiile RECOMANDATE de carte, nu de mecanicii amatori.

- carburatorul cu setarile din fabrica.

- sa fii sigur ca flansele de admisie etanseaza pe cilindri cum trebuie

- garnituri de evacuare noi.

 

Daca ai toate astea si se comporta la fel, poti incepe sa cauti mai departe.

Edited by GoodKat
Link to post
Share on other sites

Suna clasic... carburatorul trebuie curatat foarte bine, eventual cu ultra sunete.

Sunt canale foarte fine care in timp se colmateaza...

Verifica toate orificiile foarte fine din jurul clapetei de acceleratie...

Link to post
Share on other sites

Salut, multumesc tuturor, am rezolvat.

Am vorbit cu cineva care mi-a fost recomandat, este cineva care nu este mecanic dar se pare ca stie bine carburatoarele cv.

Pentru ca nu am nici eu nici el garaj mi-a zis ca ma ajuta la primavara.

Insa stand de vorba mi-a spus ca este posibil sa fie pilot jet-ul prea mic avand in vedere ca doar in ture joase tuseste in carburator iar kit-ul de la Dyno Jet pe care mi l-au montat la harley bucuresti are practic totul in el in afara de pilot jet, nu stiu de ce.

Mi-a dat un pilot jet de 48 si l-am schimbat eu dupa ce am stat o juma' de zi pe youtube sa vad cum se schimba.

La Harley am vazut ca imi pusesera main jet-ul de 175, am pus acum de 180 daca am pus si pilot mai mare.

Este mult mai simplu decat credeam eu. A mers instant perfect la rece insa cand s-a incalzit bine a inceput sa tuseasca un pic.

M-am jucat vreo 2 ore cu surubul ala de amestec de sub carburator si acum merrge perfect.

Merci.

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...