Eduard Matei Postat Noiembrie 24, 2020 Share Postat Noiembrie 24, 2020 Am înțeles că motoarele pe injecție sunt mai performante, mai eficiente si nu necesită modificarea manuală a combinației aer-combustibil. Însă motoarele pe carburație sunt mai ieftine, mai ușor de reparat și întreținut, și necesită reglarea manuală a combinației aer-combustibil. Întrebarea mea este: Contează atât de mult diferența dintre carburator și injecție pe motoare mici, de 125 ? ( lăsând prețul deoparte ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Noiembrie 25, 2020 Share Postat Noiembrie 25, 2020 nu degeaba s-a inventat injectia Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Eduard Matei Postat Noiembrie 25, 2020 Autor Share Postat Noiembrie 25, 2020 Va multumesc mult pentru raspunsuri. Cred ca o sa merg pe carburatie atunci, poate mai invat cate ceva despre cum functioneaza motorul pe parcurs. Asfalt uscat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Larry Flyt Postat Noiembrie 25, 2020 Share Postat Noiembrie 25, 2020 (editat) Diferenta intre carburatie si injectie este ca cea dintre abs si non abs, ambele fac ce trebuie, doar ca una este mult mai buna ca alta. Ecu nu prea pica, ideea de carburator a apus la masini, la motoare, ceva mai tarziu, dar rezultatul este același, pa carburator. Editat Noiembrie 25, 2020 de Ice-D Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat Noiembrie 25, 2020 Share Postat Noiembrie 25, 2020 (editat) Dpmdv marele neajuns al carburatorului este, pe lângă complexitate și sensibilitatea reglajelor care trebuiesc făcute periodic, apariția uzurilor mecanice. Atunci când se uzează și apar "lufturi" între piesele aflate in mișcare nu-l mai faci să meargă în mințile lui nici cu slujbe! Mai sunt membranele care îmbătrânesc, se întăresc sau/și crapă, le găsești destul de greu/deloc și nici ieftine nu sunt. În general carburator presupune o moto mai veche, deci șanse mai mari de uzură. Aș zice și că 8 din 10 utilizatori țin dispozitivul de îmbogățire la rece ("șocul", deși termenul se referă la o clapetă care închide aerul, ceea ce la moto nu prea se întâlnește) mai mult decât ar trebui și de aici amestec bogat, ulei contaminat, bujii ude, consum inutil, poluare, uzură accelerată. Ok, la rece tragi șocul, la cald nu, dar când ești "între" nu e chiar simplu să decizi dacă și cât îl tragi! Injecție? Buton și gata, știe ea cât de bogat să fie amestecul! Câți care utilizează moto cu carburator nu au înecat motorul niciodată? Și câți "injectați" l-au înecat? Dpmdv injecție CLAR! Editat Noiembrie 25, 2020 de john17 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat Noiembrie 27, 2020 Share Postat Noiembrie 27, 2020 Proporțional sunt mult mai multe cazurile când "o ia razna" carburatorul. Plus că sistemele de injecție au capacitatea de a face autodiagnoză, la moto nr de senzori fiind oricum mic. Drept că trebuie niște cunoștințe ca să le dai de cap, în timp ce carburatorul îl desface oricine cu câteva scule de bază (după care deschide topic că nu pornește sau merge prost , că nici ăla nu e complet idiotproof). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Noiembrie 30, 2020 Share Postat Noiembrie 30, 2020 La 27.11.2020 la 5:33, john17 a spus: în timp ce carburatorul îl desface oricine cu câteva scule de bază (după care deschide topic că nu pornește sau merge prost , că nici ăla nu e complet idiotproof). meanwhile in damaroaia se gaureste jicleru cu mare precizie ... motoreta tot nu porneste , concluzia , nu se mai fac domle motoare ca pe vremuri disclaimer pt belbozi ,la motoarele mici problema este oarecum discutabila, un carburator bun lucrand satisfacator iar o injectie proasta realizand paradoxal cam acelasi lucru. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adrianm Postat Noiembrie 30, 2020 Share Postat Noiembrie 30, 2020 La 25.11.2020 la 20:10, john17 a spus: Dpmdv marele neajuns al carburatorului este, pe lângă complexitate și sensibilitatea reglajelor care trebuiesc făcute periodic, apariția uzurilor mecanice. Atunci când se uzează și apar "lufturi" între piesele aflate in mișcare nu-l mai faci să meargă în mințile lui nici cu slujbe! Mai sunt membranele care îmbătrânesc, se întăresc sau/și crapă, le găsești destul de greu/deloc și nici ieftine nu sunt. În general carburator presupune o moto mai veche, deci șanse mai mari de uzură. Aș zice și că 8 din 10 utilizatori țin dispozitivul de îmbogățire la rece ("șocul", deși termenul se referă la o clapetă care închide aerul, ceea ce la moto nu prea se întâlnește) mai mult decât ar trebui și de aici amestec bogat, ulei contaminat, bujii ude, consum inutil, poluare, uzură accelerată. Ok, la rece tragi șocul, la cald nu, dar când ești "între" nu e chiar simplu să decizi dacă și cât îl tragi! Injecție? Buton și gata, știe ea cât de bogat să fie amestecul! Câți care utilizează moto cu carburator nu au înecat motorul niciodată? Și câți "injectați" l-au înecat? Dpmdv injecție CLAR! Mai simplu şi mai clar de atît nu cred că se poate explica. Aş fi curios cîţi dintre iubitorii de carburatoare moto şi-ar mai lua o maşină benzinară cu carburator. Dar nu una s-o miroşi la terasă ci să mergi cu ea zilnic la lucru @Eduard Mateidă-i şi o căutare pe tipul respectiv de injecţie pt defecte specifice, diagnoze, preţuri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.