Sari la conținut

Super Tenere


cristi-mic
 Share

Postări Recomandate

poate te ajut eu:

iulian_florea@yahoo.com

Da un mail inainte ca sa stiu cine esti si sa dau accept.

:crack:

Salut. Sunt Dan Alexandru din Bucuresti, si am un STNR de putin timp. Poti sa ma ajuti cu ceva sfaturi in ceea ce priveste intretinerea, exploatarea si alte probleme de acest gen? Exemplu: as vrea sa-i schimb toba si nu mai stiu unde am gasit un link cu o firma care fabrica tobe asemanatoare cu a STNR. Firma nu este din Romania. Multumesc. E-mail: danalex.1985@yahoo.com

Editat de Dan Alexandru
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu vreau sa par sarcastic, dar daca te uitai mai sus vedeai ditamai trimiterea la un site specializat, si daca mai cautai putin pe forum gaseai si un topic dedicat

/index.php?...topic=126433....

Site-ul l-am studiat, chiar am descarcat manualul de intretinere, ma intereseaza problemele care nu sunt trecute in manuale sau articolele prezentate. Ca sa revin, caut link-ul referitor la fabricantul de tobe pentru STNR, sau o alta toba stock sau ceva care sa se potriveasca fara a afecta mersul normal al motorululi. Si chiar nu tebuie sa pari sarcastic, sunt relativ incepator in ale internetului. Multumesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 6 months later...

Sper sa te descurci sa-ti faci dupa modelele astea....

post-442-1216918097_thumb.jpg

post-442-1216918152_thumb.jpg

post-442-1216918135_thumb.jpg

paracarter.pdf

 

 

 

UPDATE la cauciucuri:

 

Dupa 12.000km cu Michelin Anakee pot sa spun din proprie experienta cite ceva:

 

uzura: probabil ca mai duc cel putin 6000km, deci cam 18.000 in total. Nici un fel de uzura anormala sau asimetrica, deci Excelent la capitolul asta.

 

aderenta: perfecta pe uscat, excelenta pe ud (o idee mai buna ca Pirelli Scorpion MT90 S/T). Incomparabila cu Metzeler Enduro 3 Sahara, care aluneca tare pe ud.

 

off-road: excelent pe uscat (pamint/piatra). Pe noroi/iarba nu prea merg, logic.

 

Urmeaza o pereche de Metzeler Karoo Traveller....vom vedea daca sint asa bune cum le lauda lumea. In orice caz sint foarte ieftine (133 Euro perechea).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

multzam tov cristi. pe mine totusi m-ar interesa unele mai... cuprinzatoare. adik sa imi apere cat de cat si carena in sus.

 

pe de alta parte, imi zice si mie careva de unde reglez relantiu? am io un manual in inglish da e scanat si is proaste grav pozele si nu se intelege nik. al meu acum sta undeva pe la 800 RPM si baietii sugereaza cam 1.100 - 1.200.

 

si in inchidere, cam cat e indicat sa las soclu in diverse conditii? si e normal sa mai dea si ceva rateuri (finute, ce e drept) cat e cu soclu tras?

 

 

p.s.: sa nu uit: aparatorile alea de faruri cam cat afecteaza fluxul luminos ?

Editat de scabron
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E "Âşoc", da-l in Doamne iarta-ma.

LA mine cel putin nu da niciun rateu, dar nici nu-l las mult tras.

 

multzam, tovarase, da as fi apreciat mai mult niste chestii concrete, nu o atitudine la modu "i rule, u suck".

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu ai nevoie de protectii uriase pentru carene, ca nu o sa cada in cap...

Relantiul se regleaza la 1200-1300 rpm, e o rotita alba exact intre carburatoare, deci greu accesibila (cu o minuta de copil sau cu un electrod de sudura aplatizat la capat in forma de surubelnita).

Choke-ul eu il tin cam 10 secunde, dupa care plec, sa se incalzeasca in mers (regim lejer).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu ai nevoie de protectii uriase pentru carene, ca nu o sa cada in cap...

 

nu animale, ca nu mi-am luat motor sa ii pun roll cage, da ceva cum ai matale pe motor ar fi brici.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...
Vizitator _Raul_

Raspunsul cel mai simplu, la ora asta tarzie:

Pe capacul recipientului in care se afla lichidul de frana scrie ceva de genul :

"Use only DOT ... (3,4...) brake fluid"

 

Numai ce scrie acolo pui.

La unele motociclete (in manuale) scrie "Use DOT ... brake fluid" (4, de ex.).

Dupa care urmeaza propozitia : "If not available, use DOT ... brake fluid" (3, de ex.). Asa ca...

 

Nu amesteca lichide DOT cu indici diferiti.

 

Cel mai intelept ar fi sa citesi manualul pentru motocicleta ta.

Curata bine mizerie exterioara de pe recipient, inainte sa il desfaci.

Personal, nu completez lichidul deja existent, ci il schimb in totalitate cu unul nou. Exceptie - intervalele f. scurte de timp, intre schimb total si completare (numai cu acelasi tip de lichid).

Pentru asta, am cumparat un tub de 500 ml, care si asa nu este o avere. Prima data eu dau tot lichidul afara, dupa care completez constant, in paralel cu apasatul manetei/pedalei pana "spal" lichidul vechi din conducte si scot tot aerul de pe traseul acestora. In felul in care procedez eu se pierde ceva lichid de frana. Poti sa il colectezi intr-o sticla, borcan, etc. Eu il strang intr-un borcan sau sticla pentru a nu se varsa direct pe jos, dar nu il mai refolosesc niciodata, de teama impuritatilor. Plus ca nu se pierde f. mult.

Cu mare grija si rabdare, curata orice urma de oxid de aluminiu existenta in interiorul si mai ales pe marginile recipientului. Curata de asemenea f. bine si garnitura de cauciuc si, in cazul in care exista semne serioase de uzura, cauta sa o schimbi.

Ai mare grija la suruburile cu cap cruce existente acolo. Ale mele erau f. moi si s-au deformat f. usor. M-am chinuit ceva timp sa il extrag pe unul dintre ele.Schimba-le cu unele cu cap pentru surubelnita clasica.

Ar fi indicat sa faci aceasta operatie intr-un loc uscat (fara umezeala - gen garaje de beton, pe timp ploios) si unde nu este pic de curent de aer.

 

Sper sa nu te fi invatat prostii. Eu asa fac.

Daca nu e corect, sunt cativa oameni cu un bagaj de cunostiinte tehnice mult peste medie pe care ii rog sa corecteze daca am gresit. Atat pentru Scabron, cat si pentru mine, va rog.

Editat de Popescu_ MihailRaul
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mai nou m-am trezit ca am probleme cu pornirea. mai nou insemnand de vre-o cateva zile, de cand s-a facut mai frig afara.

 

initial ma gandesc io sa ies cu un amic sambata la o tura. dau buton... hâc-hâc-hâc... nimic. baterie avea ca farurile si alea mergeau. pana la urma o porneste amicul impinsa dintr-a doua. merg gen 1 km pana la benzinarie sa ii pun zeama. acolo cand ii dau buton... acelasi scenariu. o pornim iara impinsa. o luam prin oras si dupa inca vre-o 6 km (inpepator fiind) ii opresc motorul la plecare de pe loc. in mijlocul traficului. ma kksem pe mine. doar ca... surpriza... dau buton si o ia instant. ajungem in agronomie, o opresc. dau buton... o ia. mai stam o ora, iar ii dau buton, iar o ia, o mut, mai satm o oara si... nici o problema. poate merita de mentionat ca intre timp se incalzise afara.

 

in fine. o duc acasa, o parchez, testez si pornea brici. noaptea trecuta, dupa ploaie, ma duc sa vad daca o mai ia din loc. surpriza... hâc-hâc-hâc... nimic. :rock: de retinut ca totusi electomotorul invartea; punand mana in spatele tevii de esapament simteam cum "pufăie".

 

asa... ca idee. motoru e luat acum ~ 3 luni, venit din italia. e model '92, da intretinut bine. cica ar avea doar 22.000 km. nu am apucat sa ii schimb nici o consumabila da nici nu am facut mai mult de 100 km cu el. de tinut il tin afara. in general cu prelata, da de vre-o o sapt fara.

 

amu, gospodari, ajutati-ma si pe mine cu problema asta ca tre sa il duc repejor la RAR sa ii fac din nou autentificarea. cu o vorba, cu un sfat si cei care sunteti din bucuresti cu vre-un "medic" de super tenere ok.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 5 weeks later...
Sper sa te descurci sa-ti faci dupa modelele astea....

post-442-1216918097_thumb.jpg

post-442-1216918152_thumb.jpg

post-442-1216918135_thumb.jpg

paracarter.pdf

 

 

 

UPDATE la cauciucuri:

 

Dupa 12.000km cu Michelin Anakee pot sa spun din proprie experienta cite ceva:

 

uzura: probabil ca mai duc cel putin 6000km, deci cam 18.000 in total. Nici un fel de uzura anormala sau asimetrica, deci Excelent la capitolul asta.

 

aderenta: perfecta pe uscat, excelenta pe ud (o idee mai buna ca Pirelli Scorpion MT90 S/T). Incomparabila cu Metzeler Enduro 3 Sahara, care aluneca tare pe ud.

 

off-road: excelent pe uscat (pamint/piatra). Pe noroi/iarba nu prea merg, logic.

 

Urmeaza o pereche de Metzeler Karoo Traveller....vom vedea daca sint asa bune cum le lauda lumea. In orice caz sint foarte ieftine (133 Euro perechea).

 

 

Salutare,

 

Ai idee daca Pirelli Scorpion MT90 S/T au sau nu camera ? adica am vazut ca pe ele scrie TUBELESS dar oare se poate si camera pe ele? te intreb ca sa nu o mai desumflu roata si s-o umflu la loc doar ca sa vad daca are sau nu camera? logic daca e de strada ar trebui sa nu aibe camera, nu? :disappointed:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Iti garantez ca la Super Tenere AI camera, pentru ca desi cauciucurile sint tubeless, jantele NU sint (iese aerul pe la spite, mai pe romaneste). Deci nu e cazul sa demontezi nimic.

Singurele jante cu spite care suporta pneuri tubeless sint cele cu spite tangentiale (de ex. la BMW), dar nu e cazul sa-ti bati capul cu asa ceva. Daca te deranjeaza camerele, poti sa pui ceva heavy-duty (duble ca grosime) si nu-ti mai fac probleme in conditii normale.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...