Sari la conținut

Kawasaki Vulcan


Blackrider
 Share

Postări Recomandate

Am dat un raspuns pe sectiunea service.

» Post actualizat in 13 Jan 2015 23:55

Daca trage la fel ca si inainte e deja o pierdere. Noua configuratie trebuie sa creasca puterea motorului si cuplul, bineinteles daca vine impreuna cu un Power Commander.

Daca anulezi sonda lambda fara sa pui power commander evident o sa ai o problema la injectie.

Eu am vrut sa spun, mai exact, ca nu s-a intamplat nimic in rau de cand am montat esapamentul. De putere mi-e greu sa dau un raspuns, adica dupa montaj nu ca o simti ca si cum ar avea motor de 100cp (cazul meu la vn900). La cuplu ai dreptate (am stat sa-mi amintesc acum) trage mai bine de jos fata de esapentul standard.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 6,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Puterea se trageduce prin top speed si cat de repede ajunge acolo. Cuplu il simti la plecarea de pe loc, dar trebuie sa vezi pe ce pozitie a mansonului de acceleratie apare. Personal cred ca royesti mansonul mai mult ca sa plece de pe loc(consum mai mare de benzina).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut baieti, ceva semnalizari spate pentru Vulcan..?? Stiti careva?? In lipsa unui garaj am tinut motorul in fata blocului, si in afara de chistoace de tigari, gainat de pasari, pishat de caini, husa rupta de la pocnitorile de revelion....am mai gasit si semnalizarea spate dreapta rupta.Nici macar furata, ci rupta cu totul.,..RETARZI de oameni.....!!!! Asa ca daca stiti careva sau aveti de vanzare..dati un semn. Multam fain !

Editat de samurai_jack
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut baieti, ceva semnalizari spate pentru Vulcan..?? Stiti careva?? In lipsa unui garaj am tinut motorul in fata blocului, si in afara de chistoace de tigari, gainat de pasari, pishat de caini, husa rupta de la pocnitorile de revelion....am mai gasit si semnalizarea spate dreapta rupta.Nici macar furata, ci rupta cu totul.,..RETARZI de oameni.....!!!! Asa ca daca stiti careva sau aveti de vanzare..dati un semn. Multam fain !

cred ca gasesti pe louis.de cu siguranta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut baieti, ceva semnalizari spate pentru Vulcan..?? Stiti careva?? In lipsa unui garaj am tinut motorul in fata blocului, si in afara de chistoace de tigari, gainat de pasari, pishat de caini, husa rupta de la pocnitorile de revelion....am mai gasit si semnalizarea spate dreapta rupta.Nici macar furata, ci rupta cu totul.,..RETARZI de oameni.....!!!! Asa ca daca stiti careva sau aveti de vanzare..dati un semn. Multam fain !

http://www.cmsnl.com/kawasaki-1997-b2a-vn800_model12581/partslist/F2730.html#results

41 euro + tva + transport

Editat de robert bk350
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu nu am putut sa fac comanda de aici din tara ///plm 28 eu comanda 28 transport pana in ungaria si din ungaria cu posta in cj 60 eu

plm!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu nu am putut sa fac comanda de aici din tara ///plm 28 eu comanda 28 transport pana in ungaria si din ungaria cu posta in cj 60 eu

plm!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

dute la romimoto pe L. Rebreanu 34 si te rezolva el.garantat.eu sapt trecuta am facut comanda la el pt un gripp si piese din carb.fara taxe si alte mish-mashuri de transport ungaria si alte fansyuri.daca tot esti din cluj :)

Editat de robert bk350
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

un regulator de tensiune daca are careva de vanzare ..

ma intereseaza de la ceva model mai mare..vreau sa-mi scoata mai mult decat cel clasic de vn 750 13-14v

vreau sa-mi pun lumini aditionale priza

poate ma ajutacineva cu o informatie ...ce voltaj va scoate regulatorul ms mult

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Regulatoarele, in general, scot cam aceeasi tensiune... + sau - 0,ceva V. Oricum nu ai treaba cu voltajul, schimbi regulatorul degeaba. Tu vezi alternatorul (statorul) ce putere are, dar de obicei "duc" mai mult decat consumul unei mobre normale (adica fara proiectoare, luminite etc).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Atunci e altceva... regulatorul tau e defect, poti sa-l arunci, daca statorul spui ca e ok (cum l-ai verificat daca e ok?). Repet: nu ai nevoie de volti in plus, ai nevoie de watti.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cred ca am specificat deja ca am gasit

Cel de pe moto e defect

Oricum a primit o servisare totala ..vibrochen ..biele ..pistoane lanturi distributie patine..garnituri .ambreiaj nou hidraulic .floorboards servisare carburatoare si sincronizare

Mai urmeaza ghidon la comanda si garnituri noi la grupul cardanic si cauciucuri

Cam atat iarna asta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut tuturor,

o curiozitate am si eu in legatura cu o problema. La ultima plimbare cu moto ( de craciun mai exact) am constatat ca turatia ramane ridicata undeva peste 1000 de ture, coboara dar nu de tot decat daca bag prima treapta, tin frana apasata si dau drumu la ambreaj. daca a patit cineva sau are vreo parare de impartasit ar fi minunat'

P.S. nu ramane maneta blocata ca probabil e primu lucru la care va-ti gandit.

Ms mult pt cine are o informatie utila.

app .. am un vn1600 classic 2005 injectie

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ar putea fi si cablul de acceleratie, nu e obligatoriu sa ramana si maneta blocata.Poate agata pe undeva ...alta idee nu am...Sau poate vreun injector...daca zici ca e pe injectie..Vorbeste cu alex_en..sau intra pe http://www.zenklawagarage.ro , este site-ul lui.Bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hai sa ma laud si eu pe aici.

 

La un moment dat eram hotarat sa o dezmembrez pentru ca motorul dadea semne de oboseala,dar si eu si ea avem prea multe aventuri impreuna.Asadar,am hotarat sa o repar,oricat de multi bani ar insemna asta,pentru ca ironic ,nu-mi permit alta :)) .Acum iubirea e pe masa de operatie,iar azi i-au sosit piesele noi,kawasaki originale,printre care :

 

2 Pistoane noi

2 Seturi de segmenti noi

2 Axe cu came noi

Garnituri noi in 80% din motor

Flansa admisie si coliere noi

Termocupla noua

Kit placi ambreiaj si arcuri de ambreiaj noi

 

O sa va tin la curent daca a meritat reconstructia completa a motorului si cum merge dupa ce termin cele 3-4 schimburi de ulei la ea si 1500 de km facuti pentru rodaj.

post-33813-0-85301700-1423237505_thumb.jpg

Editat de Nationalistul
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu e cazul sa faci 3-4 schimburi de ulei la rodaj... de obicei se pune mineral (ca e mai ieftin) si se schimba la 1500 km, sfarsitul rodajului cica. Practic, rodajul merge si pana la 8-10.000 km.

Multa bafta cu "operatia" :)

Eu am renuntat la ideea de Vulcan, cel pe care vroiam sa-l iau m-a dezamagit...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La rodaj m-am documentat si eu,trebuie 3 schimburi cel putin . Primul fresh,apoi altul la 200-300 km ,apoi altul pe la 1500,si daca esti paranoic si perfectionist,ii mai trantesti inca unul pe la 3000 . (Ceea ce si probabil am sa fac oricum ca sa il am pana la finalul sezonului,pentru ca fac cel putin 10000 km pe an)

 

Cu ce te-a dezamagit vulcanul ?sunt curios

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ar putea fi si cablul de acceleratie, nu e obligatoriu sa ramana si maneta blocata.Poate agata pe undeva ...alta idee nu am...Sau poate vreun injector...daca zici ca e pe injectie..Vorbeste cu alex_en..sau intra pe http://www.zenklawagarage.ro , este site-ul lui.Bafta!

ms. o sa incerc sa iau leg cu el

» Post actualizat in 15 Feb 2015 10:31

sal. am si eu un crush pe care as vrea sa.l cromez . stie cineva vreun loc ? multumesc!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...

Va salut din postura de proaspat posesor de Kawasaki Vulcan 750 si ma intrebam cati proprietari fideli acestui model ne regasim prin coltul asta de lume ?! mai schimbam ceva impresii, pareri, idei. Al meu este modelul american de 66cp generatie '86.

 

Apropo, cateva recomandari pentru o servisare buna pe Kawasaki nu mi-ar strica. As vrea sa o pun la punct pentru sezon (pachet consumabile), plus alte cateva reglaje: ambreiaj, frane, aprindere, carburatie, etc. si parca n-as vrea sa o fac posta pe la 15 mecanici.

 

Multumesc si asfalt uscat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Marian E. Stefanescu changed the title to Melcul vitezometrului/kilometrajului defect. Ma puteti ajuta sa gasesc unul SH/nou? Kawasaki Vulcan 400A/800A
  • IceLord changed the title to Kawasaki Vulcan

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...