Sari la conținut

Kawasaki Vulcan


Blackrider
 Share

Postări Recomandate

Regulatoarele, in general, scot cam aceeasi tensiune... + sau - 0,ceva V. Oricum nu ai treaba cu voltajul, schimbi regulatorul degeaba. Tu vezi alternatorul (statorul) ce putere are, dar de obicei "duc" mai mult decat consumul unei mobre normale (adica fara proiectoare, luminite etc).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 6,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Atunci e altceva... regulatorul tau e defect, poti sa-l arunci, daca statorul spui ca e ok (cum l-ai verificat daca e ok?). Repet: nu ai nevoie de volti in plus, ai nevoie de watti.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cred ca am specificat deja ca am gasit

Cel de pe moto e defect

Oricum a primit o servisare totala ..vibrochen ..biele ..pistoane lanturi distributie patine..garnituri .ambreiaj nou hidraulic .floorboards servisare carburatoare si sincronizare

Mai urmeaza ghidon la comanda si garnituri noi la grupul cardanic si cauciucuri

Cam atat iarna asta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut tuturor,

o curiozitate am si eu in legatura cu o problema. La ultima plimbare cu moto ( de craciun mai exact) am constatat ca turatia ramane ridicata undeva peste 1000 de ture, coboara dar nu de tot decat daca bag prima treapta, tin frana apasata si dau drumu la ambreaj. daca a patit cineva sau are vreo parare de impartasit ar fi minunat'

P.S. nu ramane maneta blocata ca probabil e primu lucru la care va-ti gandit.

Ms mult pt cine are o informatie utila.

app .. am un vn1600 classic 2005 injectie

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ar putea fi si cablul de acceleratie, nu e obligatoriu sa ramana si maneta blocata.Poate agata pe undeva ...alta idee nu am...Sau poate vreun injector...daca zici ca e pe injectie..Vorbeste cu alex_en..sau intra pe http://www.zenklawagarage.ro , este site-ul lui.Bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hai sa ma laud si eu pe aici.

 

La un moment dat eram hotarat sa o dezmembrez pentru ca motorul dadea semne de oboseala,dar si eu si ea avem prea multe aventuri impreuna.Asadar,am hotarat sa o repar,oricat de multi bani ar insemna asta,pentru ca ironic ,nu-mi permit alta :)) .Acum iubirea e pe masa de operatie,iar azi i-au sosit piesele noi,kawasaki originale,printre care :

 

2 Pistoane noi

2 Seturi de segmenti noi

2 Axe cu came noi

Garnituri noi in 80% din motor

Flansa admisie si coliere noi

Termocupla noua

Kit placi ambreiaj si arcuri de ambreiaj noi

 

O sa va tin la curent daca a meritat reconstructia completa a motorului si cum merge dupa ce termin cele 3-4 schimburi de ulei la ea si 1500 de km facuti pentru rodaj.

post-33813-0-85301700-1423237505_thumb.jpg

Editat de Nationalistul
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu e cazul sa faci 3-4 schimburi de ulei la rodaj... de obicei se pune mineral (ca e mai ieftin) si se schimba la 1500 km, sfarsitul rodajului cica. Practic, rodajul merge si pana la 8-10.000 km.

Multa bafta cu "operatia" :)

Eu am renuntat la ideea de Vulcan, cel pe care vroiam sa-l iau m-a dezamagit...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La rodaj m-am documentat si eu,trebuie 3 schimburi cel putin . Primul fresh,apoi altul la 200-300 km ,apoi altul pe la 1500,si daca esti paranoic si perfectionist,ii mai trantesti inca unul pe la 3000 . (Ceea ce si probabil am sa fac oricum ca sa il am pana la finalul sezonului,pentru ca fac cel putin 10000 km pe an)

 

Cu ce te-a dezamagit vulcanul ?sunt curios

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ar putea fi si cablul de acceleratie, nu e obligatoriu sa ramana si maneta blocata.Poate agata pe undeva ...alta idee nu am...Sau poate vreun injector...daca zici ca e pe injectie..Vorbeste cu alex_en..sau intra pe http://www.zenklawagarage.ro , este site-ul lui.Bafta!

ms. o sa incerc sa iau leg cu el

» Post actualizat in 15 Feb 2015 10:31

sal. am si eu un crush pe care as vrea sa.l cromez . stie cineva vreun loc ? multumesc!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...

Va salut din postura de proaspat posesor de Kawasaki Vulcan 750 si ma intrebam cati proprietari fideli acestui model ne regasim prin coltul asta de lume ?! mai schimbam ceva impresii, pareri, idei. Al meu este modelul american de 66cp generatie '86.

 

Apropo, cateva recomandari pentru o servisare buna pe Kawasaki nu mi-ar strica. As vrea sa o pun la punct pentru sezon (pachet consumabile), plus alte cateva reglaje: ambreiaj, frane, aprindere, carburatie, etc. si parca n-as vrea sa o fac posta pe la 15 mecanici.

 

Multumesc si asfalt uscat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Merci frumos!

Peste 140 de vizualizari si nici macar o recomandare... chiar toti detinatorii de Kawasaki le mesteresc singurei...?

/index.php?/forum/216-oferte-de-service-in-romania/

 

Vezi si tu ce feedback au oamenii de aici(din Bucuresti) si te poti orienta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am nevoie de niste indrumari.

Problema sta in felul urmator: am cumparat un set de mansoane pentru mobra (VN800 CLASSIC) si am incercat sa le schimb pe cele vechi. Am intrat intr-un impas, si anume, nu stiu cum sa procedez la demontarea celor vechi fara a strica ceva pe acolo, in speta, melcul de la mansonul de pe partea dreapta. Am dat jos invelitoarea de cacuciuc ce acopera mansonul, dar nu pot sub niciun fel sa demontez restul. Incerc sa dau jos capacul din exterior si nu vrea, am incercat si prin fortare (folosind o surubelnita) si prin desfiletare si nu vrea sa se clinteasca.

Ce nu fac cum trebuie? Tin sa mentionez ca am luat noile mansoane fara melc si sunt nevoit sa il folosesc pe cel vechi, deci nu vreau sa il stric.

In imagine sunt mansoanele vechi.

Multumesc anticipat pentru sfaturi.

Asfalt uscat!

post-77718-0-33415900-1426089344_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Prin "melc" banuiesc ca vrei sa spui tub de acceleratie. In speranta ca cineva intelijent nu l-a lipit inainte, baga ceva subtire intre manson si tub si bagi usor putin ulei cu seringa sau wd40. Faci chestia asta peste tot si o sa iasa usor. Cu atentie ca tubul de acceleratie e din plastic si se sparge.

La montaj, ca sa alunece usor noile mansoane, da cu apa in care ai pus putin sapun lichid... sau doar cu apa, dar aluneca mai greu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

capetele cromate se desfileteaza.sunt filete normale.le desfaci contra acelor de ceasornic.daca iti aluneca mana pe ele,trage o felie lata peste capete (cat e lat capatul cromat) camera de bicicleta,prespalat in benzina si uscata,sa aiba aderenta maxima

Editat de robert bk350
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Greseala mea, nu am citit f atent... melc, adica capat de ghidon. Poti sa incerci cum a spus robert bk350, dar e posibil sa fie f ruginite si sa se rupa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

capetele cromate se desfileteaza.sunt filete normale.le desfaci contra acelor de ceasornic.daca iti aluneca mana pe ele,trage o felie lata peste capete (cat e lat capatul cromat) camera de bicicleta,prespalat in benzina si uscata,sa aiba aderenta maxima

Exact asta am incercat sa fac (desfiletare), dar nu am insistat prea tare pentru ca nu se clinteau si imi pareau destul de fragile. Cred ca sunt confectionate dintr-un plastic acoperit cu o pelicula de crom,.... nu? O sa mai incerc si prin metoda ta.

 

Greseala mea, nu am citit f atent... melc, adica capat de ghidon. Poti sa incerci cum a spus robert bk350, dar e posibil sa fie f ruginite si sa se rupa.

Da, este vorba de capatul de ghidon. Pe acesta nu pot sa il scot. Mansonul acela de cauciuc ce vine peste, e foarte usor de indepartat,...nu este lipit. Capetele nu par a fi ruginite, mai ales ca mi-au lasat impresia ca sunt dintr-un material plastic. Poate daca folosesc ceva ulei pentru a degripa angrenajul???

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da,e din plastic cromat.daca vrei iti fac o poza cu una rupta ,sa ai idee cum e in interior.s-a rupt la accident.adica a picat pe partea dreapta :(

deci,si eu mi-am ars creierele cum sa il dau jos

post-15325-0-94044400-1426172872_thumb.jpg

Editat de robert bk350
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Marian E. Stefanescu changed the title to Melcul vitezometrului/kilometrajului defect. Ma puteti ajuta sa gasesc unul SH/nou? Kawasaki Vulcan 400A/800A
  • IceLord changed the title to Kawasaki Vulcan

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...