Geo_ZGA Postat Februarie 2, 2015 Share Postat Februarie 2, 2015 Regulatoarele, in general, scot cam aceeasi tensiune... + sau - 0,ceva V. Oricum nu ai treaba cu voltajul, schimbi regulatorul degeaba. Tu vezi alternatorul (statorul) ce putere are, dar de obicei "duc" mai mult decat consumul unei mobre normale (adica fara proiectoare, luminite etc). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mishu_dark Postat Februarie 2, 2015 Share Postat Februarie 2, 2015 rezolvat gasit de vn 800 ms oricum statorul ok regulatorul imi scoate max. 12 aveam nevoie de v in plus pt proiectoare ...incarcare gps tel... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Februarie 2, 2015 Share Postat Februarie 2, 2015 Atunci e altceva... regulatorul tau e defect, poti sa-l arunci, daca statorul spui ca e ok (cum l-ai verificat daca e ok?). Repet: nu ai nevoie de volti in plus, ai nevoie de watti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
catas_him Postat Februarie 2, 2015 Share Postat Februarie 2, 2015 rezolvat gasit de vn 800 ms oricum statorul ok regulatorul imi scoate max. 12 .. Cauta altu cu minim 13,4 max 14,2...... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mishu_dark Postat Februarie 2, 2015 Share Postat Februarie 2, 2015 Cred ca am specificat deja ca am gasit Cel de pe moto e defect Oricum a primit o servisare totala ..vibrochen ..biele ..pistoane lanturi distributie patine..garnituri .ambreiaj nou hidraulic .floorboards servisare carburatoare si sincronizare Mai urmeaza ghidon la comanda si garnituri noi la grupul cardanic si cauciucuri Cam atat iarna asta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
clodel Postat Februarie 2, 2015 Share Postat Februarie 2, 2015 Salut tuturor, o curiozitate am si eu in legatura cu o problema. La ultima plimbare cu moto ( de craciun mai exact) am constatat ca turatia ramane ridicata undeva peste 1000 de ture, coboara dar nu de tot decat daca bag prima treapta, tin frana apasata si dau drumu la ambreaj. daca a patit cineva sau are vreo parare de impartasit ar fi minunat' P.S. nu ramane maneta blocata ca probabil e primu lucru la care va-ti gandit. Ms mult pt cine are o informatie utila. app .. am un vn1600 classic 2005 injectie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
samurai_jack Postat Februarie 6, 2015 Share Postat Februarie 6, 2015 Ar putea fi si cablul de acceleratie, nu e obligatoriu sa ramana si maneta blocata.Poate agata pe undeva ...alta idee nu am...Sau poate vreun injector...daca zici ca e pe injectie..Vorbeste cu alex_en..sau intra pe http://www.zenklawagarage.ro , este site-ul lui.Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Old School Rider Postat Februarie 6, 2015 Share Postat Februarie 6, 2015 (editat) Hai sa ma laud si eu pe aici. La un moment dat eram hotarat sa o dezmembrez pentru ca motorul dadea semne de oboseala,dar si eu si ea avem prea multe aventuri impreuna.Asadar,am hotarat sa o repar,oricat de multi bani ar insemna asta,pentru ca ironic ,nu-mi permit alta ) .Acum iubirea e pe masa de operatie,iar azi i-au sosit piesele noi,kawasaki originale,printre care : 2 Pistoane noi 2 Seturi de segmenti noi 2 Axe cu came noi Garnituri noi in 80% din motor Flansa admisie si coliere noi Termocupla noua Kit placi ambreiaj si arcuri de ambreiaj noi O sa va tin la curent daca a meritat reconstructia completa a motorului si cum merge dupa ce termin cele 3-4 schimburi de ulei la ea si 1500 de km facuti pentru rodaj. Editat Februarie 6, 2015 de Nationalistul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Februarie 6, 2015 Share Postat Februarie 6, 2015 Nu e cazul sa faci 3-4 schimburi de ulei la rodaj... de obicei se pune mineral (ca e mai ieftin) si se schimba la 1500 km, sfarsitul rodajului cica. Practic, rodajul merge si pana la 8-10.000 km. Multa bafta cu "operatia" Eu am renuntat la ideea de Vulcan, cel pe care vroiam sa-l iau m-a dezamagit... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Old School Rider Postat Februarie 6, 2015 Share Postat Februarie 6, 2015 La rodaj m-am documentat si eu,trebuie 3 schimburi cel putin . Primul fresh,apoi altul la 200-300 km ,apoi altul pe la 1500,si daca esti paranoic si perfectionist,ii mai trantesti inca unul pe la 3000 . (Ceea ce si probabil am sa fac oricum ca sa il am pana la finalul sezonului,pentru ca fac cel putin 10000 km pe an) Cu ce te-a dezamagit vulcanul ?sunt curios Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Februarie 6, 2015 Share Postat Februarie 6, 2015 Nu modelul in sine, ci mobra aia... neintretinuta, istoric service aproape de 0 si o fraza de genul "o vand pt ca nu pot sa o mai ridic de jos" ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
clodel Postat Februarie 6, 2015 Share Postat Februarie 6, 2015 Ar putea fi si cablul de acceleratie, nu e obligatoriu sa ramana si maneta blocata.Poate agata pe undeva ...alta idee nu am...Sau poate vreun injector...daca zici ca e pe injectie..Vorbeste cu alex_en..sau intra pe http://www.zenklawagarage.ro , este site-ul lui.Bafta! ms. o sa incerc sa iau leg cu el » Post actualizat in 15 Feb 2015 10:31 sal. am si eu un crush pe care as vrea sa.l cromez . stie cineva vreun loc ? multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Don Diego Postat Februarie 28, 2015 Share Postat Februarie 28, 2015 Va salut din postura de proaspat posesor de Kawasaki Vulcan 750 si ma intrebam cati proprietari fideli acestui model ne regasim prin coltul asta de lume ?! mai schimbam ceva impresii, pareri, idei. Al meu este modelul american de 66cp generatie '86. Apropo, cateva recomandari pentru o servisare buna pe Kawasaki nu mi-ar strica. As vrea sa o pun la punct pentru sezon (pachet consumabile), plus alte cateva reglaje: ambreiaj, frane, aprindere, carburatie, etc. si parca n-as vrea sa o fac posta pe la 15 mecanici. Multumesc si asfalt uscat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zîmbesc Postat Februarie 28, 2015 Share Postat Februarie 28, 2015 Sa o stapinesti sanatos! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Don Diego Postat Martie 1, 2015 Share Postat Martie 1, 2015 Merci frumos! Peste 140 de vizualizari si nici macar o recomandare... chiar toti detinatorii de Kawasaki le mesteresc singurei...? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
catas_him Postat Martie 2, 2015 Share Postat Martie 2, 2015 Merci frumos! Peste 140 de vizualizari si nici macar o recomandare... chiar toti detinatorii de Kawasaki le mesteresc singurei...? /index.php?/forum/216-oferte-de-service-in-romania/ Vezi si tu ce feedback au oamenii de aici(din Bucuresti) si te poti orienta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Don Diego Postat Martie 2, 2015 Share Postat Martie 2, 2015 Asa facem. Merci pentru sugestie. » Post actualizat in 04 Mar 2015 18:25Micul monstru pregatit sa vina acasa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jude2k Postat Martie 9, 2015 Share Postat Martie 9, 2015 Foarte frumos , am si eu unul , cat ai dat pe el? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Don Diego Postat Martie 9, 2015 Share Postat Martie 9, 2015 Multumesc, inca nu-i atat de frumos, dar va fi in timp. Asteptam foto si cu al tau Pentru a nu da nastere unor discutii de prisor, ti-am raspuns pe pm. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
U T Z A Postat Martie 11, 2015 Share Postat Martie 11, 2015 Am nevoie de niste indrumari. Problema sta in felul urmator: am cumparat un set de mansoane pentru mobra (VN800 CLASSIC) si am incercat sa le schimb pe cele vechi. Am intrat intr-un impas, si anume, nu stiu cum sa procedez la demontarea celor vechi fara a strica ceva pe acolo, in speta, melcul de la mansonul de pe partea dreapta. Am dat jos invelitoarea de cacuciuc ce acopera mansonul, dar nu pot sub niciun fel sa demontez restul. Incerc sa dau jos capacul din exterior si nu vrea, am incercat si prin fortare (folosind o surubelnita) si prin desfiletare si nu vrea sa se clinteasca. Ce nu fac cum trebuie? Tin sa mentionez ca am luat noile mansoane fara melc si sunt nevoit sa il folosesc pe cel vechi, deci nu vreau sa il stric. In imagine sunt mansoanele vechi. Multumesc anticipat pentru sfaturi. Asfalt uscat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Martie 11, 2015 Share Postat Martie 11, 2015 Prin "melc" banuiesc ca vrei sa spui tub de acceleratie. In speranta ca cineva intelijent nu l-a lipit inainte, baga ceva subtire intre manson si tub si bagi usor putin ulei cu seringa sau wd40. Faci chestia asta peste tot si o sa iasa usor. Cu atentie ca tubul de acceleratie e din plastic si se sparge. La montaj, ca sa alunece usor noile mansoane, da cu apa in care ai pus putin sapun lichid... sau doar cu apa, dar aluneca mai greu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robert bk350 Postat Martie 11, 2015 Share Postat Martie 11, 2015 (editat) capetele cromate se desfileteaza.sunt filete normale.le desfaci contra acelor de ceasornic.daca iti aluneca mana pe ele,trage o felie lata peste capete (cat e lat capatul cromat) camera de bicicleta,prespalat in benzina si uscata,sa aiba aderenta maxima Editat Martie 11, 2015 de robert bk350 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Martie 11, 2015 Share Postat Martie 11, 2015 Greseala mea, nu am citit f atent... melc, adica capat de ghidon. Poti sa incerci cum a spus robert bk350, dar e posibil sa fie f ruginite si sa se rupa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
U T Z A Postat Martie 12, 2015 Share Postat Martie 12, 2015 capetele cromate se desfileteaza.sunt filete normale.le desfaci contra acelor de ceasornic.daca iti aluneca mana pe ele,trage o felie lata peste capete (cat e lat capatul cromat) camera de bicicleta,prespalat in benzina si uscata,sa aiba aderenta maxima Exact asta am incercat sa fac (desfiletare), dar nu am insistat prea tare pentru ca nu se clinteau si imi pareau destul de fragile. Cred ca sunt confectionate dintr-un plastic acoperit cu o pelicula de crom,.... nu? O sa mai incerc si prin metoda ta. Greseala mea, nu am citit f atent... melc, adica capat de ghidon. Poti sa incerci cum a spus robert bk350, dar e posibil sa fie f ruginite si sa se rupa. Da, este vorba de capatul de ghidon. Pe acesta nu pot sa il scot. Mansonul acela de cauciuc ce vine peste, e foarte usor de indepartat,...nu este lipit. Capetele nu par a fi ruginite, mai ales ca mi-au lasat impresia ca sunt dintr-un material plastic. Poate daca folosesc ceva ulei pentru a degripa angrenajul??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robert bk350 Postat Martie 12, 2015 Share Postat Martie 12, 2015 (editat) da,e din plastic cromat.daca vrei iti fac o poza cu una rupta ,sa ai idee cum e in interior.s-a rupt la accident.adica a picat pe partea dreapta deci,si eu mi-am ars creierele cum sa il dau jos Editat Martie 12, 2015 de robert bk350 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.