luisispas Postat Ianuarie 14, 2015 Share Postat Ianuarie 14, 2015 Am dat un raspuns pe sectiunea service. » Post actualizat in 13 Jan 2015 23:55 Daca trage la fel ca si inainte e deja o pierdere. Noua configuratie trebuie sa creasca puterea motorului si cuplul, bineinteles daca vine impreuna cu un Power Commander. Daca anulezi sonda lambda fara sa pui power commander evident o sa ai o problema la injectie. Eu am vrut sa spun, mai exact, ca nu s-a intamplat nimic in rau de cand am montat esapamentul. De putere mi-e greu sa dau un raspuns, adica dupa montaj nu ca o simti ca si cum ar avea motor de 100cp (cazul meu la vn900). La cuplu ai dreptate (am stat sa-mi amintesc acum) trage mai bine de jos fata de esapentul standard. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex_en Postat Ianuarie 14, 2015 Share Postat Ianuarie 14, 2015 Puterea se trageduce prin top speed si cat de repede ajunge acolo. Cuplu il simti la plecarea de pe loc, dar trebuie sa vezi pe ce pozitie a mansonului de acceleratie apare. Personal cred ca royesti mansonul mai mult ca sa plece de pe loc(consum mai mare de benzina). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
samurai_jack Postat Ianuarie 16, 2015 Share Postat Ianuarie 16, 2015 (editat) Salut baieti, ceva semnalizari spate pentru Vulcan..?? Stiti careva?? In lipsa unui garaj am tinut motorul in fata blocului, si in afara de chistoace de tigari, gainat de pasari, pishat de caini, husa rupta de la pocnitorile de revelion....am mai gasit si semnalizarea spate dreapta rupta.Nici macar furata, ci rupta cu totul.,..RETARZI de oameni.....!!!! Asa ca daca stiti careva sau aveti de vanzare..dati un semn. Multam fain ! Editat Ianuarie 16, 2015 de samurai_jack Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mishu_dark Postat Ianuarie 18, 2015 Share Postat Ianuarie 18, 2015 Salut baieti, ceva semnalizari spate pentru Vulcan..?? Stiti careva?? In lipsa unui garaj am tinut motorul in fata blocului, si in afara de chistoace de tigari, gainat de pasari, pishat de caini, husa rupta de la pocnitorile de revelion....am mai gasit si semnalizarea spate dreapta rupta.Nici macar furata, ci rupta cu totul.,..RETARZI de oameni.....!!!! Asa ca daca stiti careva sau aveti de vanzare..dati un semn. Multam fain ! cred ca gasesti pe louis.de cu siguranta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robert bk350 Postat Ianuarie 18, 2015 Share Postat Ianuarie 18, 2015 (editat) Salut baieti, ceva semnalizari spate pentru Vulcan..?? Stiti careva?? In lipsa unui garaj am tinut motorul in fata blocului, si in afara de chistoace de tigari, gainat de pasari, pishat de caini, husa rupta de la pocnitorile de revelion....am mai gasit si semnalizarea spate dreapta rupta.Nici macar furata, ci rupta cu totul.,..RETARZI de oameni.....!!!! Asa ca daca stiti careva sau aveti de vanzare..dati un semn. Multam fain ! http://www.cmsnl.com/kawasaki-1997-b2a-vn800_model12581/partslist/F2730.html#results 41 euro + tva + transport Editat Ianuarie 18, 2015 de robert bk350 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Old School Rider Postat Ianuarie 18, 2015 Share Postat Ianuarie 18, 2015 O semnalizare spate aftermarket este cam 90-100 de lei completa. Ia legatura cu Mymoto Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mishu_dark Postat Ianuarie 19, 2015 Share Postat Ianuarie 19, 2015 http://www.cmsnl.com/kawasaki-1997-b2a-vn800_model12581/partslist/F2730.html#results 41 euro + tva + transport eu nu am putut sa fac comanda de aici din tara ///plm 28 eu comanda 28 transport pana in ungaria si din ungaria cu posta in cj 60 eu plm!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Old School Rider Postat Ianuarie 19, 2015 Share Postat Ianuarie 19, 2015 http://www.polo-motorrad.com/en/blinker-oem-kawasaki-en-vn-zl-wie-23037-1232.html Asta e doar una din variante.Si transportul e gratuit pana la orice dealer Polo din Ro. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
samurai_jack Postat Ianuarie 19, 2015 Share Postat Ianuarie 19, 2015 Ok baieti, multumesc mult de sfaturi. Hai cu primavara..!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robert bk350 Postat Ianuarie 20, 2015 Share Postat Ianuarie 20, 2015 (editat) eu nu am putut sa fac comanda de aici din tara ///plm 28 eu comanda 28 transport pana in ungaria si din ungaria cu posta in cj 60 eu plm!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! dute la romimoto pe L. Rebreanu 34 si te rezolva el.garantat.eu sapt trecuta am facut comanda la el pt un gripp si piese din carb.fara taxe si alte mish-mashuri de transport ungaria si alte fansyuri.daca tot esti din cluj Editat Ianuarie 20, 2015 de robert bk350 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dequiallo Postat Ianuarie 26, 2015 Share Postat Ianuarie 26, 2015 Cred ca am eu un set de semnalizări de vn800 acasa. Sper ca pe miercuri sa ajung la garaj .daca mai esti interesat da un semn Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mishu_dark Postat Februarie 2, 2015 Share Postat Februarie 2, 2015 un regulator de tensiune daca are careva de vanzare .. ma intereseaza de la ceva model mai mare..vreau sa-mi scoata mai mult decat cel clasic de vn 750 13-14v vreau sa-mi pun lumini aditionale priza poate ma ajutacineva cu o informatie ...ce voltaj va scoate regulatorul ms mult Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Februarie 2, 2015 Share Postat Februarie 2, 2015 Regulatoarele, in general, scot cam aceeasi tensiune... + sau - 0,ceva V. Oricum nu ai treaba cu voltajul, schimbi regulatorul degeaba. Tu vezi alternatorul (statorul) ce putere are, dar de obicei "duc" mai mult decat consumul unei mobre normale (adica fara proiectoare, luminite etc). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mishu_dark Postat Februarie 2, 2015 Share Postat Februarie 2, 2015 rezolvat gasit de vn 800 ms oricum statorul ok regulatorul imi scoate max. 12 aveam nevoie de v in plus pt proiectoare ...incarcare gps tel... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Februarie 2, 2015 Share Postat Februarie 2, 2015 Atunci e altceva... regulatorul tau e defect, poti sa-l arunci, daca statorul spui ca e ok (cum l-ai verificat daca e ok?). Repet: nu ai nevoie de volti in plus, ai nevoie de watti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
catas_him Postat Februarie 2, 2015 Share Postat Februarie 2, 2015 rezolvat gasit de vn 800 ms oricum statorul ok regulatorul imi scoate max. 12 .. Cauta altu cu minim 13,4 max 14,2...... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mishu_dark Postat Februarie 2, 2015 Share Postat Februarie 2, 2015 Cred ca am specificat deja ca am gasit Cel de pe moto e defect Oricum a primit o servisare totala ..vibrochen ..biele ..pistoane lanturi distributie patine..garnituri .ambreiaj nou hidraulic .floorboards servisare carburatoare si sincronizare Mai urmeaza ghidon la comanda si garnituri noi la grupul cardanic si cauciucuri Cam atat iarna asta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
clodel Postat Februarie 2, 2015 Share Postat Februarie 2, 2015 Salut tuturor, o curiozitate am si eu in legatura cu o problema. La ultima plimbare cu moto ( de craciun mai exact) am constatat ca turatia ramane ridicata undeva peste 1000 de ture, coboara dar nu de tot decat daca bag prima treapta, tin frana apasata si dau drumu la ambreaj. daca a patit cineva sau are vreo parare de impartasit ar fi minunat' P.S. nu ramane maneta blocata ca probabil e primu lucru la care va-ti gandit. Ms mult pt cine are o informatie utila. app .. am un vn1600 classic 2005 injectie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
samurai_jack Postat Februarie 6, 2015 Share Postat Februarie 6, 2015 Ar putea fi si cablul de acceleratie, nu e obligatoriu sa ramana si maneta blocata.Poate agata pe undeva ...alta idee nu am...Sau poate vreun injector...daca zici ca e pe injectie..Vorbeste cu alex_en..sau intra pe http://www.zenklawagarage.ro , este site-ul lui.Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Old School Rider Postat Februarie 6, 2015 Share Postat Februarie 6, 2015 (editat) Hai sa ma laud si eu pe aici. La un moment dat eram hotarat sa o dezmembrez pentru ca motorul dadea semne de oboseala,dar si eu si ea avem prea multe aventuri impreuna.Asadar,am hotarat sa o repar,oricat de multi bani ar insemna asta,pentru ca ironic ,nu-mi permit alta ) .Acum iubirea e pe masa de operatie,iar azi i-au sosit piesele noi,kawasaki originale,printre care : 2 Pistoane noi 2 Seturi de segmenti noi 2 Axe cu came noi Garnituri noi in 80% din motor Flansa admisie si coliere noi Termocupla noua Kit placi ambreiaj si arcuri de ambreiaj noi O sa va tin la curent daca a meritat reconstructia completa a motorului si cum merge dupa ce termin cele 3-4 schimburi de ulei la ea si 1500 de km facuti pentru rodaj. Editat Februarie 6, 2015 de Nationalistul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Februarie 6, 2015 Share Postat Februarie 6, 2015 Nu e cazul sa faci 3-4 schimburi de ulei la rodaj... de obicei se pune mineral (ca e mai ieftin) si se schimba la 1500 km, sfarsitul rodajului cica. Practic, rodajul merge si pana la 8-10.000 km. Multa bafta cu "operatia" Eu am renuntat la ideea de Vulcan, cel pe care vroiam sa-l iau m-a dezamagit... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Old School Rider Postat Februarie 6, 2015 Share Postat Februarie 6, 2015 La rodaj m-am documentat si eu,trebuie 3 schimburi cel putin . Primul fresh,apoi altul la 200-300 km ,apoi altul pe la 1500,si daca esti paranoic si perfectionist,ii mai trantesti inca unul pe la 3000 . (Ceea ce si probabil am sa fac oricum ca sa il am pana la finalul sezonului,pentru ca fac cel putin 10000 km pe an) Cu ce te-a dezamagit vulcanul ?sunt curios Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Februarie 6, 2015 Share Postat Februarie 6, 2015 Nu modelul in sine, ci mobra aia... neintretinuta, istoric service aproape de 0 si o fraza de genul "o vand pt ca nu pot sa o mai ridic de jos" ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
clodel Postat Februarie 6, 2015 Share Postat Februarie 6, 2015 Ar putea fi si cablul de acceleratie, nu e obligatoriu sa ramana si maneta blocata.Poate agata pe undeva ...alta idee nu am...Sau poate vreun injector...daca zici ca e pe injectie..Vorbeste cu alex_en..sau intra pe http://www.zenklawagarage.ro , este site-ul lui.Bafta! ms. o sa incerc sa iau leg cu el » Post actualizat in 15 Feb 2015 10:31 sal. am si eu un crush pe care as vrea sa.l cromez . stie cineva vreun loc ? multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Don Diego Postat Februarie 28, 2015 Share Postat Februarie 28, 2015 Va salut din postura de proaspat posesor de Kawasaki Vulcan 750 si ma intrebam cati proprietari fideli acestui model ne regasim prin coltul asta de lume ?! mai schimbam ceva impresii, pareri, idei. Al meu este modelul american de 66cp generatie '86. Apropo, cateva recomandari pentru o servisare buna pe Kawasaki nu mi-ar strica. As vrea sa o pun la punct pentru sezon (pachet consumabile), plus alte cateva reglaje: ambreiaj, frane, aprindere, carburatie, etc. si parca n-as vrea sa o fac posta pe la 15 mecanici. Multumesc si asfalt uscat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.