Sari la conținut

Roti Enduro


Postări Recomandate

Pai la ce eforturi este supus o anvelopa in teren accidentat, eu cred ca varianta ,,cu camera" primeaza! Alfel, daca nu are, risti sa dezlipesti cauciucul de pe janta si ... fiiiiiiiiiiiiiiissssssssssssss.......treci la pompa ... daca ai !

 

:rose:

 

Din acest motiv nu exista tubeless la enduro. Nu ai nici o sansa. Caponordu' e touring.

La enduro (numai offroad, nu asfalt), folosesti cu succes mousse de la Michelin.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

yamaha virago 750, bmw gs 1150 up

la cele tubles nu poti lasa roata mai moale pt ca la un shoc f puternic anvelopa deformandu-se va scapa aer pintre ea si janta, asa camera o poti "regla" cum vrei tu pt orice fel de relief

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din acest motiv nu exista tubeless la enduro. Nu ai nici o sansa. Caponordu' e touring.

La enduro (numai offroad, nu asfalt), folosesti cu succes mousse de la Michelin.

Omul a intrebat de spite si de anvelope tubeless. Stiu si eu ca Aprilia Caponord nu are legatura cu enduro. Doar am incercat sa-i explic ca exista motociclete echipate cu jenti cu spite si anvelope tubeless.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Omul a intrebat de spite si de anvelope tubeless. Stiu si eu ca Aprilia Caponord nu are legatura cu enduro. Doar am incercat sa-i explic ca exista motociclete echipate cu jenti cu spite si anvelope tubeless.

 

ai dreptate :rose:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:crack:

 

Nu cred ca ar trebui sa fie chiar asa dramatica situatia. De exemplu poti sa pleci cu mai multi amici la "hoinareala" si atunci parca si problemele au farmecul lor. :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 8 months later...
  • 4 weeks later...

Salut, caut pt. un prieten din Buc. un manual de reparatii pt Honda XL 600 LM '87 in limba engleza, poti sa ma ajuti cumva?

post-28037-1195239920_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai la ce eforturi este supus o anvelopa in teren accidentat, eu cred ca varianta ,,cu camera" primeaza! Alfel, daca nu are, risti sa dezlipesti cauciucul de pe janta si ... fiiiiiiiiiiiiiiissssssssssssss.......treci la pompa ... daca ai !

 

:)

 

eu cred ca minti omul : la tubles nu iti foloseste pompa. nu reusesti sa faci presiunea atat de brusc incat sa ""lipesti" cauciucul la loc.. cel putin eu stiam de la masina..

deci cu tubles la offroad, nu iti lua pompa ca nu ai ce face cu ea.

 

acum intrebare : daca sunt in pana, si nu am alta optiune, pot sa bag camera de fata (pe 21)in janta de 17?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu cred ca minti omul : la tubles nu iti foloseste pompa. nu reusesti sa faci presiunea atat de brusc incat sa ""lipesti" cauciucul la loc.. cel putin eu stiam de la masina..

deci cu tubles la offroad, nu iti lua pompa ca nu ai ce face cu ea.

 

acum intrebare : daca sunt in pana, si nu am alta optiune, pot sa bag camera de fata (pe 21)in janta de 17?

mfla

nu cred ca e recomandat .. sunt convins ca ori nu se umfla,ori se misca in cauciuc si smulge valva ori draq mai stie..ceva ceva se va intampla cu surplusul de camera acolo unde se pliaza in cauciuc..hai sa iti dau o solutie pe care am vazut-o la un prieten cu ani de zile in urma...a plecat omu la peste,era duminica si a facut pana pe drum la dus..neavand decat rar liber a hotarat sa mearga in continunare ...a umplut cauciucul cu iarba(vbesc f serios)si s-a dus mai departe...eu ma intorceam cu motoru de la sb si l-am gasit pe marginea strazii bagand iarba in cauciuc..prima oara mi-am facut cruce,a doua oara am ras de el..dar cand l-am vazut ca pleaca...in fine omu a fost la peste si s-a si intors cu cauciucul asa cu iarba in el..oricum nu cred ca merge la superbalon sau dalea de viteza ca iti trebuie o capita sa le umpli pe alea... :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cu riscul de a fi offtopic :

decat sa pun iarba mai bine incerc sa stric o camera, dar sa ajung cat de cat la "lumina" unde o sa repar ceva. vorbeam de o solutie de urgenta. asta cu iarba trebuie sa recunosc sa imi depaseste imaginatia.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Renunta! Ori mergi normal cu kmera cu riscu' de rigoare ori iti pui mousse. Mousse dak nu stii e un fel de inel special facut dintr-un material relativ moale si care il pui pe interiorul anvelopei in loc de camera. E vreo 100 de euro unul... si ai scapat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Nu vreau sa ma bag aiurea, dar il rog pe unul care are, sa imi arate si mie cum e "mousse"-ul asta, ca am dat google search, ca omu' (pe imagini) si mi-a aratat o pereche de tzatze si in rest prajituri...

 

Scuze. Dupa o documentare mai atenta am gasit... Pacat ca e in italiana. http://www.enduristianonimi.it/pagine/tecn...gomme/gomme.htm

post-3626-1197081802_thumb.jpg

Editat de boieru'
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu cred ca minti omul : la tubles nu iti foloseste pompa. nu reusesti sa faci presiunea atat de brusc incat sa ""lipesti" cauciucul la loc.. cel putin eu stiam de la masina..

deci cu tubles la offroad, nu iti lua pompa ca nu ai ce face cu ea.

 

acum intrebare : daca sunt in pana, si nu am alta optiune, pot sa bag camera de fata (pe 21)in janta de 17?

Am incercat eu asta la o platforma care avea roti pe 10 si i-am pus o camera pe 13 (de nevoie) si s-a ros dupa cca 50 km. Dar aveam platforma incarcata full.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...