Jump to content

Recommended Posts

Salut, eu cred  că se poate să n-ai scânteia constantă, venind mai mult combustibil în carburator decât e nevoie, arde mai mult o dată și de aia dă șuturi și nu merge ok, și a doua varianta fix opusul, să vină prea puțină benzină de la carburator, sau să nu fie reglat ok sau să se fi înfundat, eu l-aș da jos, l-aș curăța și l-aș regla, să vedem ce zic restul :)

Link to post
Share on other sites

10k rpm este enorm pentru un monocilindru; sper macar ca verificai periodic nivelul si calitatea uleiului...

Din punctul meu de vedere, exista riscul sa-i fi compromis motorul daca mergeai cu 10k rpm si mai puneai si frana de motor.

Si in plus, frana de motor la 125 cc este aproape non sens...

 

Ca sa vezi ce a mai ramas din el, verifica bujie, fisa, bobina de inductie si apoi compresie, joc supape, carburator (si gatul de cauciuc cu care se prinde pe cilindru) si eventual robinet vacuumatic sau filtrul de benzina...

Link to post
Share on other sites
Acum 2 ore, Gerorge gtr45 a spus:

in frână de motor de la 10k rpm la 6k rpm îmi merge în șuturi

Numai dacă ai lanţul uzat (întins) asimetric şi eventual şi pinioane ovale (prin uzură) care intră în rezonanţă.

De unde simţi "şuturi" (variaţii de viteză) şi la mers constant.

 

https://www.youtube.com/watch?v=xQz2kIiJZ6k

Link to post
Share on other sites
  • l.u.v changed the title to Probleme hyosung gt125r
Acum 21 ore, David.Cristian a spus:

Salut, eu cred  că se poate să n-ai scânteia constantă, venind mai mult combustibil în carburator decât e nevoie, arde mai mult o dată și de aia dă șuturi și nu merge ok, și a doua varianta fix opusul, să vină prea puțină benzină de la carburator, sau să nu fie reglat ok sau să se fi înfundat, eu l-aș da jos, l-aș curăța și l-aș regla, să vedem ce zic restul :)

Am la el problema cu robinetul că nu da cantitatea cât trebuie pentru pompa de benzină, are două carburatoare, au fost sincronizate si curatate, am schimbat bujiile, dar inainte dadea flacără pe tobă albastră si acum o dă rosie.

Link to post
Share on other sites
Acum 11 minute, Gerorge gtr45 a spus:

Am la el problema cu robinetul că nu da cantitatea cât trebuie pentru pompa de benzină, are două carburatoare, au fost sincronizate si curatate, am schimbat bujiile, dar inainte dadea flacără pe tobă albastră si acum o dă rosie.

Dacă ai probleme cred ca poate da doar prea putina benzina, prea multa nu cred ca-i posibil , schimba robinetul daca esti sigur ca e stricat, dacă ai schimbat bujiile nu înseamnă neapărat ca e scânteia ok, poate sa fie problema de la CDI și sa nu fie scânteia ok, eu as cumpăra altul, dacă da flăcări ajunge o parte din benzina si pe supapa de evacuare presupun, si e arsa ulterior, deci ar trebui verificat jocul la supape, dar pana sa intri in chestii asa de complicate, cumpăra un robinet de benzină si un CDI, sunt șanse mai mari sa fie de la CDI decât de la supape. 

Acum 20 ore, easy ride on! a spus:

Numai dacă ai lanţul uzat (întins) asimetric şi eventual şi pinioane ovale (prin uzură) care intră în rezonanţă.

De unde simţi "şuturi" (variaţii de viteză) şi la mers constant.

 

https://www.youtube.com/watch?v=xQz2kIiJZ6k

Am avut un quad cu pinioane facute praf, trosneau si nu călcau bine unele pe altele, dar mergea chiar daca troncanea asa. Nu dadea suturi chiar deloc, chiar și cu lant uzat, ca l-am luat cu lanț uzat si am pus altul. Nu cred ca poate fi de la asta, știu ca erau pinioanele ca am desfacut cutia:) 

Acum 20 ore, easy ride on! a spus:

Numai dacă ai lanţul uzat (întins) asimetric şi eventual şi pinioane ovale (prin uzură) care intră în rezonanţă.

De unde simţi "şuturi" (variaţii de viteză) şi la mers constant.

 

https://www.youtube.com/watch?v=xQz2kIiJZ6k

Am avut un quad cu pinioane facute praf, trosneau si nu călcau bine unele pe altele, dar mergea chiar daca troncanea asa. Nu dadea suturi chiar deloc, chiar și cu lant uzat, ca l-am luat cu lanț uzat si am pus altul. Nu cred ca poate fi de la asta, știu ca erau pinioanele ca am desfacut cutia:) daca va referiți la pinioanele de afara, cade lanțul daca sunt ovalizate 

Acum 20 minute, David.Cristian a spus:

 

(Hai ca s-au încurcat de tot postările astea, înțelegeți voi ce am vrut sa zic 🙃

Link to post
Share on other sites
Acum 3 ore, David.Cristian a spus:

daca va referiți la pinioanele de afara, cade lanțul daca sunt ovalizate 

Si daca este "ovalizat" lantul? Bine, este mai greu de intins pe portiuni pe 125 cmc dar nu este imposibil la chinezariile din ziua de azi.

Se masoara ...

Link to post
Share on other sites
Acum 8 ore, easy ride on! a spus:

Si daca este "ovalizat" lantul? Bine, este mai greu de intins pe portiuni pe 125 cmc dar nu este imposibil la chinezariile din ziua de azi.

Se masoara ...

Nu e imposibil, din ce am vazut lantul vechi se intinde si se slabesc acele "bolturi" cu care sunt prinse zalele si se indoaie in părți, acum cred ca soluția sa vada daca e lantul ar fi sa o tureze pe liber sa vada daca se tureaza liniar, sau sa ii scoată bujia sa nu mai aiba compresie, s-o bage intr-o viteza superioara sa nu aiba frana de motor mai deloc si sa isi dea drumul la o vale, e cam nebuneasca varianta 2 dar eu cred ca ar ajuta daca funcționează :

Link to post
Share on other sites
Acum 11 ore, David.Cristian a spus:

cred ca soluția sa vada daca e lantul ar fi sa o tureze pe liber

Este suficient să roteşti roata spate cu mana (static) şi să măsori "sageata" lanţului. Care la un lanţ uniform este constantă, nu variabilă cu poziţia.

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...