Mihai Andrei_84364 Postat Aprilie 24, 2021 Share Postat Aprilie 24, 2021 Salutare Se da una bucata Suzuki DR 650 RSE din 93. Am avut probleme cu releul de pornire, l am schimbat, am mers cu el si dupa s a blocat iar. L am deblocat facand punte intre plusurile alea, dar n am mai avut scanteie dupa aceea. Aveti idee ce ar fi de deblocat/verificat? Invarte dar nu am scanteie pe nici o bujie. Am desfacut kill switch ul, nu vad sa am contacte intrerupte, am anulat senzorul de la cric. Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mobiletron Postat Aprilie 24, 2021 Share Postat Aprilie 24, 2021 Intre care plusuri ai facut punte? Releul trebuie sa aibe doar un plus pe contact, o masa si trei faze. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mihai Andrei_84364 Postat Aprilie 24, 2021 Autor Share Postat Aprilie 24, 2021 Intre alea 2 care vin pe releu, am pus poza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mobiletron Postat Aprilie 24, 2021 Share Postat Aprilie 24, 2021 Scuza-ma, fara sa-mi dau seama credeam ca vorbesti de releul de incarcare, credeam ai ars ceva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mihai Andrei_84364 Postat Aprilie 24, 2021 Autor Share Postat Aprilie 24, 2021 Nu e problema, oricum cred ca tot am ars ceva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
frigider Postat Aprilie 24, 2021 Share Postat Aprilie 24, 2021 Acum 4 minute, Mihai Andrei_84364 a spus: Nu e problema, oricum cred ca tot am ars ceva. Haha atitudinea asta o să te ajute Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mihai Andrei_84364 Postat Aprilie 24, 2021 Autor Share Postat Aprilie 24, 2021 Acum 5 minute, frigider a spus: Haha atitudinea asta o să te ajute Ma apropii incet de adevar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat Aprilie 24, 2021 Share Postat Aprilie 24, 2021 Ai.masurat generatorul, CDIul si bobina de inductie? Vezi ca ai valori in manual. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mihai Andrei_84364 Postat Aprilie 24, 2021 Autor Share Postat Aprilie 24, 2021 Acum 29 minute, florinelu07 a spus: Ai.masurat generatorul, CDIul si bobina de inductie? Vezi ca ai valori in manual. Am verificat doar cu lampa de control. Din generator, iese curent. Nu am plus la bobina si la CDI m-a depasit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat Aprilie 24, 2021 Share Postat Aprilie 24, 2021 Ai in manual valorile si cu un multimetru este foarte simplu. Macar o iei metodic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mihai Andrei_84364 Postat Aprilie 25, 2021 Autor Share Postat Aprilie 25, 2021 Acum 10 ore, easy ride on! a spus: Ai anulat pe on (contact inchis) sau pe off sezorul de cric? Conditionarea de inhibare simultana a CDI + inhibare comanda releu demaror depinde prin releul "side stand" de contactul de neutral si switch-ul manetei de ambreiaj prin logica cu o dubla dioda (3 pini). De urmarit pe schema, depinde de model, an, tara de destinatie, dotare. CDI -ul poate primi si o comanda de activare pe firul orange / yellow de la ignition switch (masa = activ) -unele modele. CDi-ul se alimenteaza in AC direct din generator, infasurare separata de restul. La CDI-ul din schemă, pe firul black /yellow (B/Y) de la ignition sw, legat la masa, se inhibă aprinderea (masa = off, liber = on) iar dubla diodă de condiţionare (cric, neutral ...) este inclusă în CDI (firele din dreapta CDI pe schemă "stand", "neutral"). Tensiunea de alimentare / aprindere (>80V AC) vine direct din magneto spre CDI (Brown), pe fir separat de restul. Black /White este legătura la masa (-). Am legat firele intre ele la side stand. Acum iau manualul la rasfoit si ma apuc de masurat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat Aprilie 25, 2021 Share Postat Aprilie 25, 2021 Eu cand am avut o situatie cat de cat similara (dar nu sunt vreun mecanic sau habarnist), era oxidat/putred si rupt la imbinare cablul ce intra in pipa bujiei. De la vechime, apa, etc. Se gasea atunci de cumparat la bucata de x cm (30/40/50?), la pret infim. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mihai Andrei_84364 Postat Aprilie 25, 2021 Autor Share Postat Aprilie 25, 2021 Acum 6 minute, easy ride on! a spus: Asta este o.k. (pe on). În rest, sunt mai multe versiuni de schemă electrică pentru anii '93 (USA-Canada, Australia, Altele) ... vezi pe aici: http://dr650.zenseeker.net/Electrical.htm Am luat CDI la masurat. Scos tabel de valori din manual, luat si masurat pe dioda si valori 0. Nu stiu daca asa trebuia sau nu. Ma bate electrica rau Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat Aprilie 25, 2021 Share Postat Aprilie 25, 2021 Vezi pe rezistenta / ohmi. Pe "dioda" masori mai degraba continuitatea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mihai Andrei_84364 Postat Aprilie 25, 2021 Autor Share Postat Aprilie 25, 2021 Chiar acum, florinelu07 a spus: Vezi pe rezistenta / ohmi. Pe "dioda" masori mai degraba continuitatea. Am incercat, la ohmetru ala pe diferite valori, adica si pe 200 si 2000, nimic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.