Cflorin Postat Mai 21, 2021 Autor Share Postat Mai 21, 2021 29 minutes ago, ENEOS said: Numai de firul imobilizatorului nu te-ai atins, este? Eu nu cred că modelul asta are imobilizator. .unde ar fi acel fir ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ENEOS Postat Mai 21, 2021 Share Postat Mai 21, 2021 Ți-a zis un coleg (care e electronist) despre el mai sus! Eu n-am săpat după scheme, dar 2 CDI cu defect aleator e extrem de puțin probabil să fi nimerit, acolo ori e vreun fir ori ți-a scăpat ceva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cflorin Postat Mai 21, 2021 Autor Share Postat Mai 21, 2021 Ok deci firul care se duce din contact direct in CDI este negru și are 10.06V în momentul când pun contactul și Killswitch este in poziție "run". Bateria măsoară undeva la 12.7V. Acum despre cel negru-albastru .. el nu se duce din main relay la CDI . Ajunge un negru-albastru in main relay de la pompa de benzina , iar cel din CDI de culoare negru-albastru vine de la pickup coil . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cflorin Postat Mai 21, 2021 Autor Share Postat Mai 21, 2021 (editat) Nu știu cât se intelege din poza ,dar asta ar fi schema electrica . Este r6 model 99. Toate siguranțele sunt bune,nu am găsit nicio mufa corodata sau înnegrită pe instalația asta . Totuși ce tensiune ar trebui sa fie pe firul respectiv din contact spre cdi? Colegul de mai sus spunea că ar trebui să găsesc ceva intre 5-9V. Manualul l am luat de aici : https://www.manualslib.com/manual/656701/Yamaha-Yzf-R6-99.html diagrama e pe ultima pagina . Editat Mai 21, 2021 de Cflorin Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cflorin Postat Mai 22, 2021 Autor Share Postat Mai 22, 2021 Ok am găsit asta pe un forum despre o problema no fuel/no spark la Yamaha r1. Am căutat cele două fire din mufa de la main switch și le am legat undeva la masa. după ce am făcut chestia a pornit imediat știe cineva sa imi explice ce tocmai s a întâmplat ??? PS ulterior am scos firul meu de ground de pe mufa și acum porneste normal Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
binox Postat Mai 24, 2021 Share Postat Mai 24, 2021 Daca chiar aia e schema ta, cea din 99(initial ai spus ca e 2001), punand la masa cele 2 fire pare ca ai anulat intrerupatorul de la cric. Spuneai ceva de niste diode pe care le-ai avut pe instalatia veche dar nu si pe cea noua, una din diodele alea (66) era pt intrerupatorul cricului, daca nu ai mai pus-o e normal sa nu-ti fi functionat. Motivul pt care au trecut semnalul de la cric prin contact e realizarea unui sistem antifurt minimal. In cazul in care cineva incearca sa sunteze contactul nu-i va fi prea usor , trebuie sa faca mai multe sunturi si sa stie exact cum sa le faca. Alti producatori au o varianta un pic mai elaborata, cu ceva componente minimale in contact care genereaza o tensiune diferita de cea a bateriei, tensiune fara de care cdi-ul nu da scanteie. La generatia asta de motociclete (inainte de aparitia cheilor cu cip) daca gasesti o tensiune mai mica pe unul din firele de la contact nu e neaparat o problema de contact imperfect, poate fi chiar "sistemul antifurt". Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rideroffroad Postat Mai 31, 2021 Share Postat Mai 31, 2021 On 5/22/2021 at 10:51 AM, Cflorin said: știe cineva sa imi explice ce tocmai s a întâmplat ??? Ţi s-a stricat jumatate din contactul la cheie. De chestia aia cu fir blue-black (negru albastru) la CDI parcă ţi-a mai scris cineva dar tot nu ai bă(le)gat de seamă. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.