ValiFZR Postat Mai 22, 2021 Share Postat Mai 22, 2021 Buna ziua tuturor, sunt nou posesor de motocicleta si am observat o problema, oricât de cald e motorul, câteodată cand accelerez si o las pe liber sau trag ambreaj imi scade sub turatie si moare motoru,..(nu de fiecare data)., Am 18000 km la motocicleta si sta la relantiu la 1000 rtm? E prea mic? Sau ce problema ar putea fi... Scuzati daca am deachis subiectul unde nu trebuie dar sunt la inceput si pe forum... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mobiletron Postat Mai 22, 2021 Share Postat Mai 22, 2021 In general japonezele stau pe la 1200-1300 ture la relanti, 1000 de ture e cam putin. Poti regla relantiul foarte usor, undeva trebuie sa ai o rozeta de reglaj special pentru relanti si il reglezi dupa ce mergi cu motocicleta minim zece kilometri ca sa se incalzesca bine motorul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Mai 22, 2021 Share Postat Mai 22, 2021 Ce an este motorul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ValiFZR Postat Mai 22, 2021 Autor Share Postat Mai 22, 2021 (editat) 2010 an motocicleta Rozeta aia unde se găsește? Sau ceva poza sau filmare, motocicleta este pe injectie.. Editat Mai 22, 2021 de ValiFZR Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mobiletron Postat Mai 22, 2021 Share Postat Mai 22, 2021 Este pe injectie, credeam ca ai ceva mai vechi pe carburatoare, acelea au reglaj pentru relanti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ValiFZR Postat Mai 22, 2021 Autor Share Postat Mai 22, 2021 Am vazut ca are si asta un surub de reglare relanti, maine am sa incerc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Shepard Postat Mai 23, 2021 Share Postat Mai 23, 2021 Are, undeva in partea stanga a motorului. Aceeasi buba am avut si eu la o Yamaha Fazer, motorul fiind acelasi. Relantiul trebuie sa fie la 1250 rpm dupa manual. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ValiFZR Postat Mai 23, 2021 Autor Share Postat Mai 23, 2021 Acum 2 ore, Shepard a spus: Are, undeva in partea stanga a motorului. Aceeasi buba am avut si eu la o Yamaha Fazer, motorul fiind acelasi. Relantiul trebuie sa fie la 1250 rpm dupa manual. Da luni am sa incer sa invart acolo sper sa fie rezolvare.. Mulțumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Mai 23, 2021 Share Postat Mai 23, 2021 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ValiFZR Postat Mai 23, 2021 Autor Share Postat Mai 23, 2021 Mulțumesc La 23.05.2021 la 11:40, TNG a spus: De aici a fost problema, mulțumesc!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Mai 24, 2021 Share Postat Mai 24, 2021 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ValiFZR Postat Mai 24, 2021 Autor Share Postat Mai 24, 2021 Acum 3 ore, TNG a spus: Oare nu sti ce saiba de cupru am nevoie la busonu de la baia de ulei? Ca desteptu la care am fost a schimbat uleiul fara sa schimbe saiba si am observat ca imi picura pe la surubul de scurgere Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Mai 24, 2021 Share Postat Mai 24, 2021 (editat) Saiba de cupru sau aluminiu de 14 Sau original Yamaha acest cod: 214111980100 Editat Mai 24, 2021 de TNG Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ValiFZR Postat Mai 24, 2021 Autor Share Postat Mai 24, 2021 Mulțumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.