Sari la conținut

Înlocuire cablu accelerație Honda CB600F


Postări Recomandate

Salut!

 

Doar ce mi-am achiziționat o Honda CB600F din 2010 si după 10 km de mers mi s-a rupt șufa de la accelerație (de deschidere).

 M-am pus pe treabă sa schimb cablul însă nu am nicio idee cum aș putea sa fac chestia asta pentru ca este prea inghesuit si am impresia ca ar trebui sa dau motorul jos să efectuez operația. 

Știe cineva care este modalitatea de înlocuire a cablului de accelerație?

Mulțumesc anticipat!

IMG_20210818_131235.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 ore, Kristian K a spus:

Trebuie sa dai jos rezervorul de benzina.

Dar daca nu stii cu ce se mananca,cauta un mecanic moto sau un service,sa nu faci mai mult rau in incercarea de a schimba cablul. :)

Am demontat rezervorul, stiu cum se procedează. Uite așa arată motorul acum. Nu e loc să umbli la șufă...

16293860287575342629007700062116.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 11 minute, Kristian K a spus:

Vrei sa schimbi doar cablul din bowden(camasa cablului) sau cu totul?

Am luat șufa cu tot cu cablu, deci il schimb integral, însă nu am loc sub nicio formă sa bag mâna pe sub cadru să prind cablul pe clapetă. Mă interesa dacă e vreo modalitate în afară de accea de a demonta motorul din suporți sa îl dau mai in jos pentru a-mi face loc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 1 minut, Kristian K a spus:

Da,sa demontezi air box-ul de pe admisii si ai destul loc dup-aia.

M-am uitat si la airbox si am observat ca e decupat după cadru si nu se poate mișca în nicio direcție. Daca il demontez tot nu pot să-l scot ca nu merge extras pe nicio parte...that's another problem.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 5 minute, Kristian K a spus:

Dupa poza ta vad ca ai oarece suruburi ce tin carcasa din spate.Le desfaci,scoti filtrul si apoi desfaci ce ramane de pe admisii.

16293860287575342629007700062116.jpg.e6957a75933e62c7bd515ecb6163f7a6.jpg

Carcasa la filtru e dintr-o bucata dintr-o parte si alta a cadrului. Eu o desfac dar nu pot s-o scot de cadru.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 8 minute, Kristian K a spus:

Din filmul tau vad ca daca desfaci suruburile,capacul ar trebui sa iasa daca il ridici pe sub cadru in sus spre locul rezervorului apoi il scoti lateral.Cel putin asa cred din ce vad.

Filtrul de aer e in dreapta jos sub capacul ala rotund,nu sub capacul mare.

Am demontat capacul parțial. Mai are un surub jos unde e imposibil de desfăcut din cauza locului strâmt, deci nu am cum sa scot air box ul... Cred ca singura variantă rămâne înclinarea motorului.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu exista nu poti sa demontezi, trebuie desfacute suruburile de la gulerele de la filtru de aer si de la admisia in motor si scoti bateria de clapete. inlocuiest cablu si montezi la loc. mult succes

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 10 minute, Cavaleru a spus:

nu exista nu poti sa demontezi, trebuie desfacute suruburile de la gulerele de la filtru de aer si de la admisia in motor si scoti bateria de clapete. inlocuiest cablu si montezi la loc. mult succes

Incerc, mulțumesc!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 oră în urmă, Cavaleru a spus:

tre sa desfaci prinderile de pe cadru ale carcasei filtrului. ca sa il poti misca 2-3cm in spate.

L am desfăcut aproape de tot, însă mai are un surub unde pare ca nu pot sa bag șurubelnița sub nicio formă sa il deșurubez. O sa ma uit mai bine maine că sunt liber. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 20.08.2021 la 16:13, Doru Bratu a spus:

L am desfăcut aproape de tot, însă mai are un surub unde pare ca nu pot sa bag șurubelnița sub nicio formă sa il deșurubez. O sa ma uit mai bine maine că sunt liber. 

Revin cu update. Am scos airbox ul, am rezolvat cu cablul. Mulțumesc tuturor pentru ajutor!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 15 minute, Kristian K a spus:

Poi,hai cu poze si detalii sa stie si ceilalti. :)

1. Demontat airbox de pe cadrul motorului (suruburi, senzori si alte furtunașe ce nu îți permite să l scoți).

2. Slăbirea inelelor de pe gurile de admisie

3. Folosirea unui levier sau altceva pentru a crea un efect de pârghie si a forța airbox ul să iasă ( cu mâna prin tragere nu va ieși niciodată și recomand grijă sa nu zgâriați motorul sau sa avariați altceva).

4. Schimbarea cablului de accelerație.

5. Montarea înapoi a airbox ului se face invers scoaterii acestuia, tot prin forțarea înapoi, dupa ce a fost centrat pe gurile de admisie.

  Cam atât. Operația cere timp si atenție, sunt multe furtune, senzori, fire ce trebuie demontate si necesita atenție cand le pui înapoi. Cel mai bine este sa faci câteva poze pe parcursul demontării pentru a menține forma si structura instalației electrice si traseul acestora. 

 

 

IMG_20210822_131007.jpg

IMG_20210822_131012.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...