Jump to content

Înlocuire cablu accelerație Honda CB600F


Recommended Posts

Salut!

 

Doar ce mi-am achiziționat o Honda CB600F din 2010 si după 10 km de mers mi s-a rupt șufa de la accelerație (de deschidere).

 M-am pus pe treabă sa schimb cablul însă nu am nicio idee cum aș putea sa fac chestia asta pentru ca este prea inghesuit si am impresia ca ar trebui sa dau motorul jos să efectuez operația. 

Știe cineva care este modalitatea de înlocuire a cablului de accelerație?

Mulțumesc anticipat!

IMG_20210818_131235.jpg

Link to comment
Share on other sites

Acum 2 ore, Kristian K a spus:

Trebuie sa dai jos rezervorul de benzina.

Dar daca nu stii cu ce se mananca,cauta un mecanic moto sau un service,sa nu faci mai mult rau in incercarea de a schimba cablul. :)

Am demontat rezervorul, stiu cum se procedează. Uite așa arată motorul acum. Nu e loc să umbli la șufă...

16293860287575342629007700062116.jpg

Link to comment
Share on other sites

Acum 11 minute, Kristian K a spus:

Vrei sa schimbi doar cablul din bowden(camasa cablului) sau cu totul?

Am luat șufa cu tot cu cablu, deci il schimb integral, însă nu am loc sub nicio formă sa bag mâna pe sub cadru să prind cablul pe clapetă. Mă interesa dacă e vreo modalitate în afară de accea de a demonta motorul din suporți sa îl dau mai in jos pentru a-mi face loc.

Link to comment
Share on other sites

Acum 1 minut, Kristian K a spus:

Da,sa demontezi air box-ul de pe admisii si ai destul loc dup-aia.

M-am uitat si la airbox si am observat ca e decupat după cadru si nu se poate mișca în nicio direcție. Daca il demontez tot nu pot să-l scot ca nu merge extras pe nicio parte...that's another problem.

Link to comment
Share on other sites

Acum 5 minute, Kristian K a spus:

Dupa poza ta vad ca ai oarece suruburi ce tin carcasa din spate.Le desfaci,scoti filtrul si apoi desfaci ce ramane de pe admisii.

16293860287575342629007700062116.jpg.e6957a75933e62c7bd515ecb6163f7a6.jpg

Carcasa la filtru e dintr-o bucata dintr-o parte si alta a cadrului. Eu o desfac dar nu pot s-o scot de cadru.

Link to comment
Share on other sites

Acum 8 minute, Kristian K a spus:

Din filmul tau vad ca daca desfaci suruburile,capacul ar trebui sa iasa daca il ridici pe sub cadru in sus spre locul rezervorului apoi il scoti lateral.Cel putin asa cred din ce vad.

Filtrul de aer e in dreapta jos sub capacul ala rotund,nu sub capacul mare.

Am demontat capacul parțial. Mai are un surub jos unde e imposibil de desfăcut din cauza locului strâmt, deci nu am cum sa scot air box ul... Cred ca singura variantă rămâne înclinarea motorului.

Link to comment
Share on other sites

nu exista nu poti sa demontezi, trebuie desfacute suruburile de la gulerele de la filtru de aer si de la admisia in motor si scoti bateria de clapete. inlocuiest cablu si montezi la loc. mult succes

Link to comment
Share on other sites

Acum 10 minute, Cavaleru a spus:

nu exista nu poti sa demontezi, trebuie desfacute suruburile de la gulerele de la filtru de aer si de la admisia in motor si scoti bateria de clapete. inlocuiest cablu si montezi la loc. mult succes

Incerc, mulțumesc!

Link to comment
Share on other sites

1 oră în urmă, Cavaleru a spus:

tre sa desfaci prinderile de pe cadru ale carcasei filtrului. ca sa il poti misca 2-3cm in spate.

L am desfăcut aproape de tot, însă mai are un surub unde pare ca nu pot sa bag șurubelnița sub nicio formă sa il deșurubez. O sa ma uit mai bine maine că sunt liber. 

Link to comment
Share on other sites

La 20.08.2021 la 16:13, Doru Bratu a spus:

L am desfăcut aproape de tot, însă mai are un surub unde pare ca nu pot sa bag șurubelnița sub nicio formă sa il deșurubez. O sa ma uit mai bine maine că sunt liber. 

Revin cu update. Am scos airbox ul, am rezolvat cu cablul. Mulțumesc tuturor pentru ajutor!

Link to comment
Share on other sites

Acum 15 minute, Kristian K a spus:

Poi,hai cu poze si detalii sa stie si ceilalti. :)

1. Demontat airbox de pe cadrul motorului (suruburi, senzori si alte furtunașe ce nu îți permite să l scoți).

2. Slăbirea inelelor de pe gurile de admisie

3. Folosirea unui levier sau altceva pentru a crea un efect de pârghie si a forța airbox ul să iasă ( cu mâna prin tragere nu va ieși niciodată și recomand grijă sa nu zgâriați motorul sau sa avariați altceva).

4. Schimbarea cablului de accelerație.

5. Montarea înapoi a airbox ului se face invers scoaterii acestuia, tot prin forțarea înapoi, dupa ce a fost centrat pe gurile de admisie.

  Cam atât. Operația cere timp si atenție, sunt multe furtune, senzori, fire ce trebuie demontate si necesita atenție cand le pui înapoi. Cel mai bine este sa faci câteva poze pe parcursul demontării pentru a menține forma si structura instalației electrice si traseul acestora. 

 

 

IMG_20210822_131007.jpg

IMG_20210822_131012.jpg

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...