Sari la conținut

Yamaha V Max 1200...


Jean_Taxi
 Share

Postări Recomandate

deci, dragi posesori si interesati de V Max uri 1200. 

Mad Max ul meu e inca in lucru, bagat 50 mil si n am mers un metru macar. Urmeaza inca o investitie de 30 mil si apoi sper sa fie apta de mers. 

V Max ul pt cine inca nu stie e o motocicleta cu motor printesa! de ce?..deoarece daca nu este suta la suta in regula toate cele din ansamblul sau nu va mere neam! e un motor complex, mai ales camd compresie scazuta, cazul lui Mad Max, deci chiuloase date jos, curatat supape, smeringuri noi la ele, carburatie sensibila, cand dupa 30 ani e normal sa trebuiasca a beneficia si el de un kit complet de reparatie, inca il astept din State, electromotor sensibil, deaorece bendix problem, inlocuit cu unul nou,  incarcare sensibila,cand ai releul de incarcare ars ca la mine, inlocuit culu unul nou, frane sensibile din fabrica, insa, suspensie fata sensibila, tot de fabrica:(()). adica daca nu le aveti in parametrii..e naspa rau. Mai rau decat la alt model de moto. 

va sfatuiesc pe toti ca atunci cand cumparati un moto,  mai ales unul vechi, faceti un test simplu de compresie. astfel riscati sa patiti ca nenea Jean.

20211020_162239.jpg

20211020_162244.jpg

dar dincolo de toate astea, daca ai mers o data cu un V Max...viata ta nu mai va fi altfel pe un alt model. va dau scris!

V Max ul a inchis cercul desavarsirii ! :))))

Eu n as mai lua vreodata o moto japoclasica sub V Max..si n am nici ce sa mi iau peste el! E Legenda Suprema!:))

Acum 4 minute, Jean_Taxi a spus:

deci, dragi posesori si interesati de V Max uri 1200. 

Mad Max ul meu e inca in lucru, bagat 50 mil si n am mers un metru macar. Urmeaza inca o investitie de 30 mil si apoi sper sa fie apta de mers. 

V Max ul pt cine inca nu stie e o motocicleta cu motor printesa! de ce?..deoarece daca nu este suta la suta in regula toate cele din ansamblul sau nu va mere neam! e un motor complex, mai ales camd compresie scazuta, cazul lui Mad Max, deci chiuloase date jos, curatat supape, smeringuri noi la ele, carburatie sensibila, cand dupa 30 ani e normal sa trebuiasca a beneficia si el de un kit complet de reparatie, inca il astept din State, electromotor sensibil, deaorece bendix problem, inlocuit cu unul nou,  incarcare sensibila,cand ai releul de incarcare ars ca la mine, inlocuit culu unul nou, frane sensibile din fabrica, insa, suspensie fata sensibila, tot de fabrica:(()). adica daca nu le aveti in parametrii..e naspa rau. Mai rau decat la alt model de moto. 

va sfatuiesc pe toti ca atunci cand cumparati un moto,  mai ales unul vechi, faceti un test simplu de compresie. astfel riscati sa patiti ca nenea Jean.

20211020_162239.jpg

20211020_162244.jpg

dar dincolo de toate astea, daca ai mers o data cu un V Max...viata ta nu mai va fi altfel pe un alt model. va dau scris!

V Max ul a inchis cercul desavarsirii ! :))))

Eu n as mai lua vreodata o moto japoclasica sub V Max..si n am nici ce sa mi iau peste el! E Legenda Suprema!:))

am uitat sa specific ca am servisat si furca

20211018_125358.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 3 ore, GoodKat a spus:

@Jean_Taxi sa traiesti nea Jean! Bre, da de ce compresie scazuta? Parca kilometrajul era destul de scazut. In rest, asa este cand vine vorba de motor complex. Pentru mine, peste V-Max consider ca este MT-01, dar aia este altceva si sunt clase diferite, in curand o clasica si aia. Dar este vorba de preferinta personala.

cine drac ar baga mana in foc ca sunt km reali?!!!..am verificat pe rarom si acum 8 ani avea doar 400 km mai putin..pt ca omu nu mergea cu ea. dar cat a mers..a futut o!

mi a dat o zicand ca e aproape virgina dar el o traumatizase deja !:(())

a mers tampitul cu jiglere marite pana ia facut supapele de balamuc!..apoi a incercat el sa i faca o carburatie la domiciliu, ca nah, toti suntem mesteri, si ia pus cruce!.ca nu a mai pornit ca probabil in inca 400 km io nenorocea si motorul!

stii vreo natie mai tampita decat noi la stricat motoare?!..suntem mai rai si decat italieni!..ăia macar merg cu ele pana le omoara si basta!..romanul incearca apoi sa  repare in regie proprie si o beleste de tot!

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 22 minute, l.u.v a spus:

Nasol moment! 

Și ce bine arăta pe afară! 

Oricum carburile alea sunt pretențioase rău. 

În fine, când s-o termina și o s-o călărești ai să uiți toate astea. 😊

dap..arata de zici ca e noua!

asa sa mi ajute Dumnezeu, sa fac mii de km si amintiri cu ea..ca m a traumatizat ea pe mine acum!:)))(((

serios, vreo saptamana n am foay om, o visam si noaptea ca e facuta si merg cu ea..ce fericit eram pana ma trezeam..ca apoi...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

M-am luat dupa aspect,dar cum aparentele inseala...

Eu cand cumpar ceva de genul primul lucru care-l fac inainte sa dau banul,e test de compresie.Restul e poveste.

Inclusiv la masina ce am cumparat-o zilele trecute,am facut asta inainte sa dau banul. :)

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...