Liviu G. Postat Septembrie 25, 2021 Share Postat Septembrie 25, 2021 Bună ziua! la un suzuki gsr600 din 200 cu aprox 42mii km, filtrul de ulei și uleiul au o săptămână. benzina pun doar de la peco, nu din canistra. problema asta a apărut în vara. Am crezut ca era uleiul vechi și nu i am dat importanta. Oare de ce la relanti variază acul indicator? Scăzuse la 1000 de ture dupa 17000 km, l am reglat la 1300 după care am vazut ca în loc sa rămână pe loc scade și urca între 1000 și 1300 o data la câteva secunde. Acum l am pus la 1500. în plus mi se întâmplă să se oprească motorul în mers în viteza 1. Când iau mana din gaz în loc sa se stabilizeze la viteza de relanti scade pana se opreste. La fel se oprește când sunt in treaptă superioara și trag ambreiajul și franez încet sau trag ambreiajul și schimb viteza. Uneori când sunt în a 2 a cu ambreiajul tras nu cuplează deloc și nu tureaza de parca e oprit motorul. Dupa asta, dacă schimb repede în viteza 1, pare ca nu cupleaza, după care se aude motorul cum merge. Dacă nu schimb f repede vitezele se opreste. idei ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
leopold Postat Septembrie 26, 2021 Share Postat Septembrie 26, 2021 Seamana cu ce-am avut eu. Problema de ECU. Vorbeste cu @TNG. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Septembrie 27, 2021 Share Postat Septembrie 27, 2021 Acum 7 ore, patrick1 a spus: Una dintre bujii nu mai produce aprinderi sigure în regim de relanti. Adică ... "filează". Momente în care cilindrul respectiv devine doar "compresor" (frână). Şi scade turaţia de relanti cu 25-30% Bujie care fileaza,cilindrul care devine compresor, si asa precizie in procente....cred ca mai am mult de invatat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ENEOS Postat Septembrie 27, 2021 Share Postat Septembrie 27, 2021 Acum 2 minute, patrick1 a spus: dacă unul (1/4=25%) nu participă la ciclul motor Se transformă în compresor și consumă x% din lucrul mecanic produs de ceilalți. Acum spune-ne x=? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Septembrie 28, 2021 Share Postat Septembrie 28, 2021 Dupa cum spuneam..mai am mult de invatat cum sa repar un motor cu calcule matematice pe o foaie de hartie... Pentru omu cu problema: 1. Relatiul galopant la motorul tau, GSR.Verifica furtunurile,de vacum de la MAP senzor,posibil crapate,arse...special cilindrul 1 si 4. Verifica pe tester sau multimetru cursorul senzorului TPS. 2. Oprit motor in decelerare si cu ambreiaj strans. Din pacate este o problema de soft,si se rezolva prin resoftare ecu. Bafta la reparatie! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Septembrie 28, 2021 Share Postat Septembrie 28, 2021 Problema din soft este un bug in functia de "deceletion fuel cut". (Am explicat pe larg in topicul posesorilor de GSR) 2 "Spray de potentiometru TPS. ..nu merge este inchis ermetic. Dar asta stii doar daca desfaci/repari moto,nu doar din fata tastaturi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Septembrie 28, 2021 Share Postat Septembrie 28, 2021 Evacuarea e stock? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.