Sari la conținut

suzuki gsr 600 probleme relanti


Liviu G.
 Share

Postări Recomandate

Bună ziua!  


la un suzuki gsr600 din 200 cu aprox 42mii km, filtrul de ulei și uleiul au o săptămână. benzina pun doar de la peco, nu din canistra.
problema asta a apărut în vara. Am crezut ca era uleiul vechi și nu i am dat importanta.

 

Oare de ce la relanti variază acul indicator? Scăzuse la 1000 de ture dupa 17000 km,  l am reglat la 1300 după care am vazut ca în loc sa rămână
pe loc scade și urca între 1000 și 1300 o data la câteva secunde.
Acum l am pus la 1500.

 

în plus mi se întâmplă să se oprească motorul în mers în viteza 1.
Când iau mana din gaz în loc sa se stabilizeze la viteza de relanti scade pana se opreste.

La fel se oprește când sunt in treaptă superioara și trag ambreiajul și franez încet sau trag ambreiajul și schimb viteza.


Uneori când sunt în a 2 a cu ambreiajul tras nu cuplează deloc și nu tureaza de parca e oprit motorul.
Dupa asta, dacă schimb repede în viteza 1, pare ca nu cupleaza, după care se aude motorul cum merge. Dacă nu schimb f repede vitezele se opreste.

 

idei ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 7 ore, patrick1 a spus:

Una dintre bujii nu mai produce aprinderi sigure în regim de relanti. Adică ... "filează".

Momente în care cilindrul respectiv devine doar "compresor" (frână).

Şi scade turaţia de relanti cu 25-30%

Bujie care fileaza,cilindrul care devine compresor, si asa precizie in procente....cred ca mai am mult de invatat 🤔

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 minute, patrick1 a spus:

dacă unul (1/4=25%) nu participă la ciclul motor

Se transformă în compresor și consumă x% din lucrul mecanic produs de ceilalți. Acum spune-ne x=? 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dupa cum spuneam..mai am mult de invatat cum sa repar un motor cu calcule matematice pe o foaie de hartie...🤗

Pentru omu cu problema:

1. Relatiul galopant la motorul tau, GSR.Verifica furtunurile,de vacum de la MAP senzor,posibil crapate,arse...special cilindrul 1 si 4.

Verifica pe tester sau multimetru cursorul senzorului TPS.

2. Oprit motor in decelerare si cu ambreiaj strans.

Din pacate este o problema de soft,si se rezolva prin resoftare ecu.

Bafta la reparatie!😉

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Problema din soft este un bug in functia de "deceletion fuel cut". (Am explicat pe larg in topicul posesorilor de GSR)

2 "Spray de potentiometru TPS. ..nu merge este inchis ermetic.

Dar asta stii doar daca desfaci/repari moto,nu doar din fata tastaturi.😉

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...