Alezzz Postat Octombrie 5, 2021 Share Postat Octombrie 5, 2021 Buna am o Honda Cr 80 din 98 si scoate foarte mult fum.Am fost la service cu o alta problema si am intrebat si de problema asta eu mi au spus ca e un semering de la ambielaj asa mi au spus si alti mecanici bun l am schimbat azi.Dupa ce l am schimbat parca mai mult fum scoate.Alta problema e ca pe la evacuare fix langa cilindru scapa foarte mult ulei(o sa pun o poza)normal aceste modele nu au powervalve dar motorul meu cateodata la turatii foarte mari pare ca ar avea acest "powervalve" si cateodata in turatii mari merge oarecum sacadat nu stiu de ce bujia de fiecare data cand o dau jos e usor umedă.Ca amestec folosesc 20ml la litru.Oare ce sa fac? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alezzz Postat Octombrie 5, 2021 Autor Share Postat Octombrie 5, 2021 Acum 20 minute, patrick1 a spus: Asta? https://semeringulbanatean.blogspot.com/p/scurt-istoric.html Multumesc de ajutor! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alezzz Postat Octombrie 5, 2021 Autor Share Postat Octombrie 5, 2021 Acum 15 minute, patrick1 a spus: simering? set ... sit ... e totuna. Multumesc de ajutor! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Daviddd Postat Octombrie 5, 2021 Share Postat Octombrie 5, 2021 Pot fi carburatorul sau muzicuta de vina Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alezzz Postat Octombrie 5, 2021 Autor Share Postat Octombrie 5, 2021 Acum 13 minute, patrick1 a spus: După ce citeşti "service manual"-ul, să reglezi corect carburatorul. Deci poate fi si din carburator? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea.cazachevici Postat Octombrie 5, 2021 Share Postat Octombrie 5, 2021 La mersul sacadat e neoie de un mecanic, probabil e carburatorul ce necesita curatare, setari, etc. La fum, poate fi oringul dintre ambreiaj si cilindru. Daca e dus, poate trage uleiul din cutia de viteze si sa-l arda, de aici fumul. Daca scade uleiul dupa o tura, clar e asta. Si am spus oring pentru ca, cel putin la EXC-uri, pe axul respectiv se afla un simering plus un oring. Un necunoscator schimba numai simeringul si spune ca a terminat treaba. S-ar putea sa fie la fe, un simering plus un oring, si la motorul tau. Uita-te aici de la minutul 13.30 incolo si o sa vezi si oringul. https://www.youtube.com/watch?v=w2BDKEhC9Mk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alezzz Postat Octombrie 5, 2021 Autor Share Postat Octombrie 5, 2021 Acum 5 minute, mircea.cazachevici a spus: La mersul sacadat e neoie de un mecanic, probabil e carburatorul ce necesita curatare, setari, etc. La fum, poate fi oringul dintre ambreiaj si cilindru. Daca e dus, poate trage uleiul din cutia de viteze si sa-l arda, de aici fumul. Daca scade uleiul dupa o tura, clar e asta. Si am spus oring pentru ca, cel putin la EXC-uri, pe axul respectiv se afla un simering plus un oring. Un necunoscator schimba numai simeringul si spune ca a terminat treaba. S-ar putea sa fie la fe, un simering plus un oring, si la motorul tau. Uita-te aici de la minutul 13.30 incolo si o sa vezi si oringul. https://www.youtube.com/watch?v=w2BDKEhC9Mk Multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alezzz Postat Octombrie 6, 2021 Autor Share Postat Octombrie 6, 2021 Un mecanic a spus ca poate fi toba infundata.Fost proprietar folosea 33ml la un litru. Acum 2 minute, Alezzz a spus: Fost Fostul* Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Daviddd Postat Octombrie 6, 2021 Share Postat Octombrie 6, 2021 Acum 7 minute, Farfuridi a spus: Nu are rezervor separat de ulei? In cazul in care are nu mai e necesar sa bagi ulei in benzina. Vazusem mai demult un caz la un scuterul unui cunoscut care baga ulei si in rezervorul de ulei si in benzina "ca sa fie el sigur ca se unge" ,dupa care se mira ca-i merge agregatul rau. Cand e cald nu mai scoate fum nici daca are ulei excesiv, poate foarte putin, aveam eu o Gilera in 2 timpi si aveam dubii ca nu merge pompa de ulei, care mergea Sa zicem ca baga in jur de 25ml/l, pe acolo cred Am mai bagat si eu vreo 30 in benzina si am mers asa, cand se incalzea nu scotea pic de fum, si era si ulei ieftin:)) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.