Sari la conținut

Mi se tureaza motorul dar nu creste viteza Yamaha yzf-r125 2015


Postări Recomandate

Salut,dețin un YAMAHA YZF R 125 , 2015 , ABS.

Am schimbat uleiul si filtru de ulei acum 600km

Am intampinat o problema cu motorul,aceasta fiind:

Cand accelerez la maxim imi urca turatiile dar viteza motorului nu creste ca inainte ,creste foarte lent.

(O asemănare ar fi ca atunci cand esti in viteza a 4 a ,dar ai 40km/h ,si trage foarte greu motorul pana ajunge la turatiile  necesare)cam aceasta este senzatia.

Însă,problema asta nu stiu din ce cauza este,am incercat sa reglez jocul la maneta de ambreiaj ,dar fără rezultat.

Sa dau niste exemple ar fi ca inainte cand eram într-o anumită treapta si dădeam gaz la maxim ,motorul accelera bine ,avea un zvâc ,însă acum acel zvâc a dispărut,turatiile imi cresc la maxim dar viteza creste foarte lent.

 

V-as fi recunoscător daca puteti sa ma ajutati,sa mi spuneti daca este ceva grav sau nu ,trebuie sa i fac RAR-ul si nu vreau sa am o neplacere de a imi refuza motorul.

 

 

Editat de Matei Antochi
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Matei Antochi changed the title to Mi se tureaza motorul dar nu creste viteza Yamaha yzf-r125 2015

suna a ambreiaj terminat.

 

1. dar ce ulei ai pus?

 

2. problema asta a aparut decat ai pus uleiul?

 

3. la capatul manetei de ambreiaj (partea aia cu bila) tre sa ai cam 1cm de joc liber, dupa care maneta tre sa actioneze ambreiajul. vezi sa nu fii strans prea tare cablul si sa stea ambreiajul actionat un pic cand lasi maneta libera (ai merge practic cu ambreiajul patinat)

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 1 oră, Cavaleru a spus:

suna a ambreiaj terminat.

 

1. dar ce ulei ai pus?

 

2. problema asta a aparut decat ai pus uleiul?

 

3. la capatul manetei de ambreiaj (partea aia cu bila) tre sa ai cam 1cm de joc liber, dupa care maneta tre sa actioneze ambreiajul. vezi sa nu fii strans prea tare cablul si sa stea ambreiajul actionat un pic cand lasi maneta libera (ai merge practic cu ambreiajul patinat)

 

 

Problema a aparut dupa ce am alunecat cu motorul pe piatra, la 10km/h, însă după si-a revenit fără să i fac nimic,după iar a aparut problema si am dus-o la un service si mi-a facut jocul mai mare,deoarece maneta imi era foarte strânsă,a rezolvat problema cam pentru 100 de km,acum iar am această problemă.

1 oră în urmă, patrick1 a spus:

Ambreiaj uzat ("prăjit"), patinează, lipsă de "luft" la maneta de acţionare (1 cm la extremitate cum a scris @Cavaleru) sau cablu blocat (scămoşat) pe undeva (are şi un "cot" metalic).

O placă în plus în pachetul de discuri ar trebui să rezolve problema. Sau un set nou de ambreiaj.

 

Costa mult un set nou de ambreiaj ?Este musai sa il duc la un service?

Folosesc motul 7100 10w-40

Am incercat sa fac jocul mai slab de la maneta,după mai strâns,nici o schimbare

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Câți km are motocicleta? 

Mie la cbr 125 îmi patina ambreiajul de la ulei (10w30 7100), cu repsol 10w40 nu mai face așa 

Posibil să fie de la ulei, dar 10w40 e destul de gros... 

Dacă are mulți km probabil să fie defect la ambreiaj, sau și la putini daca nu s-a exploatat corect

E in jur de 400 - 500 lei un kit de ambreiaj 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 47 minute, Daviddd a spus:

Câți km are motocicleta? 

Mie la cbr 125 îmi patina ambreiajul de la ulei (10w30 7100), cu repsol 10w40 nu mai face așa 

Posibil să fie de la ulei, dar 10w40 e destul de gros... 

Dacă are mulți km probabil să fie defect la ambreiaj, sau și la putini daca nu s-a exploatat corect

E in jur de 400 - 500 lei un kit de ambreiaj 

Am 23xxx km,faza este ca inainte sa i schimb uleiul imi făcea asa,dar nu stiu ce ulei folosea fostul proprietar,Asa ca am băgat 10w40.

Eu am facut cu ea 3500km 

Pe la 2800km a aparut problema asta.

La 3000 am schimbat uleiu

Am dus-o la service,mi a rezolvat problema cu ambreiaju 

Si acum iar a aparut..

Nu stiu daca este de la ulei

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 3 ore, patrick1 a spus:

 

Patinarea nu poate fi produsă de ulei la un ambreiaj "wet" (umed), în stare bună. Şi arcurile de presiune şi discurile mai "obosesc".

Nu este de la ulei. Doar dacă ai adăugat ceva teflon sau alte "vitamine" mai scade coeficientul de frecare.

Eu am păţit ceva similar, cu muulţi ani în urmă, prin forfecarea danturii canelate a "oalei" interioare pe ax. Dar a apărut brusc, nu progresiv.

Foarte probabil că având maneta foarte strânsă a patinat, s-a supraîncălzit şi s-au uzat discurile prematur.

 

Respectiv "pachetul" de discuri este mai subţire prin uzura anormală, implicit şi forţa arcurilor scade şi de la acest prag totul evoluează "în buclă" cu progresie geometrică spre patinare permanentă.

Am inteles.Deci am ambreiajul praf.Ciudat e faptul ca a mers bine,dupa patina ,a revenit si acum din nou.

 

Stii cumva de unde pot cumpara toate piesele necesare ?

 

Multumesc pentru explicație!

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 25 minute, patrick1 a spus:

https://www.romimoto-piese.ro/ro2/category/10411000000/vehicle/yamaha-yzf-r-125:78105/article/95625/

https://www.romimoto-piese.ro/ro2/category/10411000000/vehicle/yamaha-yzf-r-125:78105/article/679090/

https://www.romimoto-piese.ro/ro2/category/10411000000/vehicle/yamaha-yzf-r-125:78105/article/545543/

Dar pot exista şi alţi furnizori.

Aici însă găseşti şi arcuri întărite cu 10% peste forţa celor originale.

Garnitura va trebui însă să ţi-o decupezi singur din clinghelit de grosime adecvată.

(uneori nu se potriveşte dimensional)

👍

Multumesc mult pentru ajutor !!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 8 minute, Matei Antochi a spus:

Daca mai merg asa cu ambreiajul pana rezolv ce se poate intampla  ?

 

iti bati joc de motoreta, poate ramai pe la dracu in praznic si te vad cum te chinui sa o impingi pana acasa ca nu mai pleaca de pe loc cand incepe sa patineze ala mai rau

Acum 6 minute, patrick1 a spus:

Eu am cumpărat cândva una garnitură ştanţată "de fabrică" (dar made in Italy - nu made in Japan), frumos ambalată în folie, am montat-o cu grijă şi ... curgea uleiul pe langă ea că au ştanţat greşit cu 2 mm poziţia unei găuri de şurub /capac (constatat la demontare).

Aşa că mi-am confecţionat singur alta din clinghelit de 0,5 mm.

Dar poate ai noroc ...

Probabil că nu ai frână de motor şi risipeşti benzina. Altceva nimic.

eu am montat multe garnituri aftermarket. La nici una nu am avut probleme..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator AdrianB1

Cu un subler foarte precis sau micrometru masori grosimea la fiecare disc. Cu sublerul masori lungimea arcurilor. In manualul de service al motocicletei ai valorile normale si limitele la care trebuie schimbate.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 oră în urmă, Matei Antochi a spus:

Daca mai merg asa cu ambreiajul pana rezolv ce se poate intampla  ?

"Prăjești" și uleiul prin supraîncălzire + îl contaminezi cu toate reziduurile rexultate din plăcile care patinează. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator AdrianB1
1 oră în urmă, Matei Antochi a spus:

Cred ca astea sunt.Dar imi dau seama dupa uzura lor sau dupa ce anume ?

 

Tocmai iti scrisesem ca masori grosimea si verifici limitele. Pricepi romaneste? Capisci? 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...