slg-motorcycles Postat Decembrie 13, 2021 Share Postat Decembrie 13, 2021 Salutare tuturor! Am creat acest topic cu ceva idei pentru construcția unei motociclete enduro Custom, model BAJA! Mobra - Yamaha xt660r! Ideile colegilor sunt binevenite!! La moto vreau sa înlocuiesc multe componente! Furcă, rezervor, sea, far, aripă față /spate, bascula, radiator, și modificarea la partea din spate a cadrului.. Încerc sa usurez cat pot de mult mobra.. Țin sa menționez ca motocicleta nu va fi folosită în vreun concurs, doar pentru plimbări în natură. De aici și idea unui rezervor rally, capacitate mai mare... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bigfoot Postat Decembrie 13, 2021 Share Postat Decembrie 13, 2021 O baza mai buna cred ar fi fost XT660Z. Primele chestii de modoficat la XT660R in opinoa mea ar fi: 1. Esapamentul (absolut stupid pus) sa vina prin lateral precum la XT660Z si nu pe sub motor. Castigi ceva garda la sol. 2. Un rezervor mai util, mare ca volum si larg ca sa te protejeze precum cel de le XT660Z. 3. Ar fi interesant sa ii pui/adaptezi suspensiile de pe WR-uri sau EXC-uri. In cel mai rau caz poti utiliza suspensiile (fata spate) de la XT660Z care sunt ceva mai inalte. 4. Roata spate sa fie pe 18" pentru a avea o gama mai larga de anvelope din care sa alegi pt offroad. Nu prea stiu cum treci tu ITP-ul cu alta janta pe spate decat cea din talon/carte. 5. Inaltatoare de ghidon si daca este cazul furtunuri de frana ceva mai lungi, pt a fi compatibile cu noua inaltime a ghidonului. 6. Obligatoriu handguard-uri. 7. O talpa mai mare a cricului lateral. Iti va fi foarte utila cand o vei pune pe cric in iarba/pamant. 8. Bascula spate de pe XT660Z din cate tin minte era de aluminiu si are un design mai de bun simt decat "platbandul" de pe XT660R care se doreste a fi bascula. 9. Jantele (cercurile) daca le vopsesti precum ultimele modele de YZ450F in albastru metalizat, cred ca ar arata mai bine decat "banalul si obositul" negru. 10. Ca sfat din experienta cu XT660Z, pastreaza, esapamentul final, de fabrica al motocicletei, daca il schimbi si nu resoftezi ECU, motocicleta va avea o pierdere evidenta de putere si vei mirosi in ultimul hal a benzina. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
slg-motorcycles Postat Decembrie 13, 2021 Autor Share Postat Decembrie 13, 2021 Acum 4 ore, Bigfoot a spus: O baza mai buna cred ar fi fost XT660Z. Primele chestii de modoficat la XT660R in opinoa mea ar fi: 1. Esapamentul (absolut stupid pus) sa vina prin lateral precum la XT660Z si nu pe sub motor. Castigi ceva garda la sol. 2. Un rezervor mai util, mare ca volum si larg ca sa te protejeze precum cel de le XT660Z. 3. Ar fi interesant sa ii pui/adaptezi suspensiile de pe WR-uri sau EXC-uri. In cel mai rau caz poti utiliza suspensiile (fata spate) de la XT660Z care sunt ceva mai inalte. 4. Roata spate sa fie pe 18" pentru a avea o gama mai larga de anvelope din care sa alegi pt offroad. Nu prea stiu cum treci tu ITP-ul cu alta janta pe spate decat cea din talon/carte. 5. Inaltatoare de ghidon si daca este cazul furtunuri de frana ceva mai lungi, pt a fi compatibile cu noua inaltime a ghidonului. 6. Obligatoriu handguard-uri. 7. O talpa mai mare a cricului lateral. Iti va fi foarte utila cand o vei pune pe cric in iarba/pamant. 8. Bascula spate de pe XT660Z din cate tin minte era de aluminiu si are un design mai de bun simt decat "platbandul" de pe XT660R care se doreste a fi bascula. 9. Jantele (cercurile) daca le vopsesti precum ultimele modele de YZ450F in albastru metalizat, cred ca ar arata mai bine decat "banalul si obositul" negru. 10. Ca sfat din experienta cu XT660Z, pastreaza, esapamentul final, de fabrica al motocicletei, daca il schimbi si nu resoftezi ECU, motocicleta va avea o pierdere evidenta de putere si vei mirosi in ultimul hal a benzina. Te salut colegu! Mulțumesc mult pentru sfaturi, detalii! As fi optat spre TENERE 660 dar sunt f scumpe.. Cam tot ce ai specificat sunt luate în calcul! La furcă încă nu m- am decis, optez pentru wr450 sau Ktm lc4, iau în considerare și greutatea mobrei cu toate ca încerc s-o usurez.. Înălțătoare și handguard uri clar vor fi prezente, Acerbis! La partea cu evacuarea și traseul galeriilor am găsit deja varianta evacuarilor de la DOMINATOR , posibil și toba finala, cu siguranță va fi 1buc tobă finală+filtru aer sport! Cele standard sunt f bune pt consum, dar ff grele.. Resoftarea Ecu obligatoriu va fi prezent și un scut motor aluminiu, se lucrează la el rotile vor fi (noi) 18/21 partea care ma interesează cel mai mult este reservorul BAJA, capacitate mai mare, după el urmând sa modific partea din spate (șaua, aripa, airbox) acolo am optat tot pentru un mini rezervor sub șea, sau varianta, două pe lateral, urmează partea cu farurile, optez pt două buc! Doar ca nu știu dacă electrica va duce doua becuri.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristache Postat Decembrie 14, 2021 Share Postat Decembrie 14, 2021 Salut. Spuneai ca vrei sa reduci greutatea, dar vrei un rezervor foarte mare... Unde vrei sa te dai cu motocicleta? In Romania sunt benzinarii la tot pasul. Pe unde am umblat prin lume nu am avut nevoie de rezervor de 22 litri...doar in India, in Himalaya am avut niste bidoane de plastic... Si eu zic ca va trebui sa schimbi suspensiile. In mare motocicleta nu e asa de rea, cam grea, dar cu modificari si pusa la slabit. poti face ceva cu ea... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
slg-motorcycles Postat Decembrie 14, 2021 Autor Share Postat Decembrie 14, 2021 Acum 16 minute, cristache a spus: Salut. Spuneai ca vrei sa reduci greutatea, dar vrei un rezervor foarte mare... Unde vrei sa te dai cu motocicleta? In Romania sunt benzinarii la tot pasul. Pe unde am umblat prin lume nu am avut nevoie de rezervor de 22 litri...doar in India, in Himalaya am avut niste bidoane de plastic... Si eu zic ca va trebui sa schimbi suspensiile. In mare motocicleta nu e asa de rea, cam grea, dar cu modificari si pusa la slabit. poti face ceva cu ea... Salut! Motocicleta va fi folosita prin țară, la plimbări cu cortul în natură.. Drumuri forestiere.. Nimic extrem! Dar ma interesează mai mult stilul really s-o modific, tot timpul am modificat motociclete sport.. Dar nimic enduro Proiectul ăsta îl visam de mult timp Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arcgotic Postat Decembrie 14, 2021 Share Postat Decembrie 14, 2021 Ajunge rezervorul ce il ai stock. Nici suspensie nu ai nevoie extra pentru ce vrei sa faci cu ea. Eu un sistem soft bags as lua, modificarea de evacuare pe lateral, si as folosi-o asa cum e. Mai bine tine banii ca sa ai de excursii. Spor spor! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristache Postat Decembrie 14, 2021 Share Postat Decembrie 14, 2021 Acum 55 minute, arcgotic a spus: Ajunge rezervorul ce il ai stock. Nici suspensie nu ai nevoie extra pentru ce vrei sa faci cu ea. Eu un sistem soft bags as lua, modificarea de evacuare pe lateral, si as folosi-o asa cum e. Mai bine tine banii ca sa ai de excursii. Spor spor! Si eu zic la fel... Sa bagi bani in estetica nu are rost Am facut vreo 2000km in Maroc cu una stoc si nu am nici o problema. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
slg-motorcycles Postat Decembrie 14, 2021 Autor Share Postat Decembrie 14, 2021 Va înțeleg perfect, apreciez sfaturile idea mea este construcția unei motociclete stil really baja.. Ceva mai rar.. Este un fix al meu atat..! Încerc sa transform o mobra stoc într-una rally! Deci orice idee este bine-venita! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bigfoot Postat Decembrie 14, 2021 Share Postat Decembrie 14, 2021 Ideal ar fi sa iei un KTM 640 Adventure LC4 caruia sa ii inlocuiesti motorul cu cel de pe Yamaha XT660 cu injectie. Tu vrei sa copiezi practic un AJP PR7 ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
slg-motorcycles Postat Decembrie 14, 2021 Autor Share Postat Decembrie 14, 2021 1 oră în urmă, Bigfoot a spus: Ideal ar fi sa iei un KTM 640 Adventure LC4 caruia sa ii inlocuiesti motorul cu cel de pe Yamaha XT660 cu injectie. Tu vrei sa copiezi practic un AJP PR7 ? PR7 este o mobra construita pt Rally ride de fabrică! Eu încerc sa construiesc una... Câteva idei pentru far! Și galeriile evacuare gen Tenere 660 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bigfoot Postat Decembrie 15, 2021 Share Postat Decembrie 15, 2021 Acum 20 ore, slg-motorcycles a spus: PR7 este o mobra construita pt Rally ride de fabrică! Eu încerc sa construiesc una... Câteva idei pentru far! Și galeriile evacuare gen Tenere 660 Cand estimezi ca va fi gata proiectul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
slg-motorcycles Postat Decembrie 17, 2021 Autor Share Postat Decembrie 17, 2021 La 15.12.2021 la 18:16, Bigfoot a spus: Cand estimezi ca va fi gata proiectul? Salutare! Este proiect de iarnă, în funcție de buget.. Mai ajutam pe ici pe colo.. Sper la începutul noului sezon moto, să-l termin! La partea din spate, dacă nu găsesc ceva făcut să l pot adapta, apelez la planul 2, pt un sistem de prindere 2buc canistre plastic, pe lateral 10 l/buc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
slg-motorcycles Postat Decembrie 17, 2021 Autor Share Postat Decembrie 17, 2021 Acum 24 minute, patrick1 a spus: E trifazat magnetoul, ar trebui să ducă > 150W. La turaţia nominală. Un bec are 55-60W. Bun așa, atunci merg pe varianta două faruri! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
slg-motorcycles Postat Decembrie 17, 2021 Autor Share Postat Decembrie 17, 2021 O idee.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danm Postat Decembrie 20, 2021 Share Postat Decembrie 20, 2021 canistrele sunt faine ( dar sunt bune doar pentru poze , cum spunea cineva mai sus nu ai unde le folosi ) , gandeste-te la ceva protectii pentru levierele de pe ghidon, o sa dai pe jos cu ea sigur ( un levier rupt poate fi o problema , + greutatea de la canistre , dar sti deja pe cine sa injuri pentru asta ) , pentru gentile laterale nu-ti trebuie suport ( arata frumos , dar greutatea dinou, faci doar un scut la evacuare ), suspensia lasa-o asa ( sunt in aceeasi dilema , dar sa fim realisti pentru a o duce la limite trebuie skil sau prostie ), in rest spor, un proiect frumos . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
slg-motorcycles Postat Decembrie 21, 2021 Autor Share Postat Decembrie 21, 2021 La 20.12.2021 la 8:23, danm a spus: canistrele sunt faine ( dar sunt bune doar pentru poze , cum spunea cineva mai sus nu ai unde le folosi ) , gandeste-te la ceva protectii pentru levierele de pe ghidon, o sa dai pe jos cu ea sigur ( un levier rupt poate fi o problema , + greutatea de la canistre , dar sti deja pe cine sa injuri pentru asta ) , pentru gentile laterale nu-ti trebuie suport ( arata frumos , dar greutatea dinou, faci doar un scut la evacuare ), suspensia lasa-o asa ( sunt in aceeasi dilema , dar sa fim realisti pentru a o duce la limite trebuie skil sau prostie ), in rest spor, un proiect frumos . Multumesc colegu! Este doar o ambiție a mea de a proiecta și realiza o mobra Rally! Ce va fi montat pe ea vom vedea.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.