Sari la conținut

Zgomot la oprire Yamaha wr250f


Postări Recomandate

Ba, incepeti sa ma enervati!

Apareti pe aici de nicaieri, de pe intinsul netului, nici noroc, nici te-n curr, trantiti o problema pe care o aveti, de obicei in doi peri, agramat, fara sa treceti pe nicaieri in alta parte pe forum, avand impresia ca forumul asta s-a inventat ca sa va rezolve voua problemele.

Pe vremeuri ca sa deschizi gura pe forum trebuia intai sa treci pe la sectiunea de prezentare, sa pui niste poze cu mobra, eventual, sa spui doua vorbe despre tine, sa schimbi doua vorbe cu userii cu state vechi si abia apoi te baga cineva in seama. Era un obicei bun, dupa mine.

PS Ca sa nu mai vorbesc despre titlurile tampite ale topicurilor, despre postarea in sectiunea gresita si despre scrisul cu CAPS, de parca urlati la noi asa, din prima.

Editat de Speedy.K
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • l.u.v changed the title to Zgomot la oprire Yamaha wr250f

Haide, bre, din cauza zonei nu nimersete nici sectiunea de forum corecta, caps-ul se apasa singur, titlul dovedeste lipsa de imaginatie in exprimare si vocabularul este la nivel de clasa a patra. Plus  aruncatul directa a problemei pe forum spre rezolvarea noastra.

Raspunsul la o asemenea abordare nu poate fi decat unul: cauta un service Yamaha. Aici e forum, nu consultanta moca online pe probleme de service pentru primul parasutat de la el din sat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 ore, Flavius costa a spus:

Salut

AM O PROBLEMA LA CROSS CAND IL OPRESC SE AUDE O BATAIE SI ASI VREA SA STIU DE CE...?

la cum ai descris problema care o ai, chiar daca ti-am explica sau veni cu o solutie, mi-ar fii greu sa cred ca ai avea capacitatea sa o rezolvi.

 

cum a zis si clasicul in viata de mai sus: mergi cu ea la un service!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_

La Tenere (deh, tot Yamaha, doar ca din 1989, dar poate se aplica) o bataie de genul:

* La pornire - este o pana cu profil patrat, cat un filtru de tigara, situata in spatele oalei de ambreiaj. Blocheaza pe axul contragreutatii roata dintata ce o angreneaza. Ai nevoie de pistol hidraulic sau cheie de blocat ambreiajul ca sa ajungi la ea. Plus o siguranta atipica, ce vine pe axul respectiv. Scurt pe doi - numai in service, daca nu ai garaj bine dotat si experienta/pasiune sa faci asemenea lucrari. Plus timpul necesar pana vin pana si siguranta care sunt exclusiv piese de origine Yamaha.

* La oprire - rulmentul cu sens unic de la roata dintata (volanta?, nu sunt asa tehnic din fire) angrenata de electromotor.

La fel, si aici, ca sa ajungi la piesa respectiva, iti trebuie presa speciala pentru scos rotorul. Mi-a trebuit strungar bun sa manufacturez una inspirata din presele pentru scos injectoare.

Presa Yamaha s-a indoit ca untul si era cat pe ce sa imi distruga si axul arborelui cotit. 99% si asta lucrare exclusiv pentru service. Plus rulmetul = piesa de origine.

 

Tragand linie si eu - service.

 

Acum 9 ore, Kristian K a spus:

Acel zgomot sec ce se aude fix dupa oprire e decompresorul,daca nu l-ai auzi,ar fi o problema.

E ca o bataie singulara metalica.

 

La asta nu m-am gandit.

Are WR-ul 250 decompresor? Manual chiar ma gandesc ca nu.

Anyway, bine de tinut cont, pentru orice eventualitate.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...