Sari la conținut

Problema Suzuki dr 125


Postări Recomandate

Salut, am făcut proasta alegere de a încerca să pornesc motorul meu după ce l am refăcut direct cu un redresor auto pentru ca nu mai avea baterie, am pus cei 2 clești și mi a plesnit electrica, ma gândesc ca cdi a pocnit ca acolo văzusem scântei. La motor merge farul și învârte motorul dar nu are scânteie. Oare ar putea sa se fi ars stator ul? 

(eu ma gândeam ca nu doarece e o instalație pe curent continuu din baterie și își ia curent din baterie pentru a avea scânteie) AȘTEPT PĂRERI 

MULȚUMESC 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu vreau să mă gândesc cum l-ai refăcut dacă ai încercat să-l pornești cu un redresor - dacă era unul de încărcat baterii. Dacă însă ai folosit un robot de pornire cel mai probabil ai conectat bornele invers. 

Părerea mea. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu am inversat bornele, ci era curentul prea puternic și a pocnit ceva la electric și a scos scântei 

12 hours ago, florinelu07 said:

Orice ai pus, daca ai alimentat aiurea sunt sanse de dauna permanenta.

 

Sigurantele sunt ok?

Siguranțele erau ok, electromotor ul are curent farul are curent, dar nu are scanteie

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Prietene, curentul nu il da nimeni, el este "cerut" de un consumator.

In curent continuu treaba e simpla: I = U/R

Daca sursa de tensiune este capabila sa ofere curentul solicitat este alta treaba.

Cand nu poate, este posibil sa crape sursa.

O siguranta sa spunem de 10A nu se arde la 11 sa 12 A. 

Ca sa distrugi un echipament electric ai in cazul tau doua variante:

- alimentat cu polaritate inversa, adica ai pus + si - pe dos

- alimentat la tensiune mai mare decat trebuie (de ex 24V in loc de 12 V)

In nici una dintre situatii nu trebuie sa iti fie rusine daca ai gresit. Ni se mai intampla si noua, sau hai sa spun unora ca sa nu sa simta lezati perfectionistii.

 

Ca idee un bec sau o siguranta nu se arde daca pui tensiunea pe dos. Electronicele se pot arde sau nu, depinde cum sunt construite. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

5 minutes ago, Silver Arrow said:

Prietene, curentul nu il da nimeni, el este "cerut" de un consumator.

In curent continuu treaba e simpla: I = U/R

Daca sursa de tensiune este capabila sa ofere curentul solicitat este alta treaba.

Cand nu poate, este posibil sa crape sursa.

O siguranta sa spunem de 10A nu se arde la 11 sa 12 A. 

Ca sa distrugi un echipament electric ai in cazul tau doua variante:

- alimentat cu polaritate inversa, adica ai pus + si - pe dos

- alimentat la tensiune mai mare decat trebuie (de ex 24V in loc de 12 V)

In nici una dintre situatii nu trebuie sa iti fie rusine daca ai gresit. Ni se mai intampla si noua, sau hai sa spun unora ca sa nu sa simta lezati perfectionistii.

 

Ca idee un bec sau o siguranta nu se arde daca pui tensiunea pe dos. Electronicele se pot arde sau nu, depinde cum sunt construite. 

Eu folosisem un redresor auto vechi, bornele le am pus corect. Când am apăsat sa dau la automat a pocnit ceva pe lângă cdi cu scântei 

6 minutes ago, Silver Arrow said:

Prietene, curentul nu il da nimeni, el este "cerut" de un consumator.

In curent continuu treaba e simpla: I = U/R

Daca sursa de tensiune este capabila sa ofere curentul solicitat este alta treaba.

Cand nu poate, este posibil sa crape sursa.

O siguranta sa spunem de 10A nu se arde la 11 sa 12 A. 

Ca sa distrugi un echipament electric ai in cazul tau doua variante:

- alimentat cu polaritate inversa, adica ai pus + si - pe dos

- alimentat la tensiune mai mare decat trebuie (de ex 24V in loc de 12 V)

In nici una dintre situatii nu trebuie sa iti fie rusine daca ai gresit. Ni se mai intampla si noua, sau hai sa spun unora ca sa nu sa simta lezati perfectionistii.

 

Ca idee un bec sau o siguranta nu se arde daca pui tensiunea pe dos. Electronicele se pot arde sau nu, depinde cum sunt construite. 

Dădusem comanda de un cdi de pe alldukmoto dar mi au încurcat comanda și trebuie sa rezolv problema. Primisem o conducta de frână și un spray

 

În afara de cdi, bobina, releu și stator mai este o piese care ar putea fi stricata încât sa nu dea scânteie? 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai poti sa iti dai singur raspunsul daca o sa citesti cum functioneaza un astfel de sistem CDI.

 

Sistemul care produce scanteia in cilindru incepe din circuitul de 12 V al motocicletei si se termina la electrozii bujiei. Asadar orice componenta defecta poate comtribui partial sau total la o scanteie proasta sau la lipsa acesteia.

Asadar ai niste fire care pleaca din circuitul de 12V si intre in CDI. De asemenea in CDI intra si un senzor care ii spune cand sa dea scanteia (de ex, un traductor Hall montat undeva prin motor)

Din CDI pleaca niste fire la bobina. Din bobina ai un fir care pleaca la bujie - ceea ce numim fisa bujiei. Si la final bujia caer este insurubata in motor, la bornele careia se va produce scanteia.

Poti de ex sa ai o scanteie buna la iesirea bobinei de inductie, dar pentru ca fisa este proasta fie ai la bujie o scanteie slaba care nu are energie suficienta sa aprinda amestecul fie este lipsa total.

 

Ce poti masura:

- daca bateria este buna

-  daca la intrarea in CDI ai 12 V (de fapt o sa ai un pic mai mult, nu stiu ca este limita la modelul tau).

- daca bobina de inductie nu are scurtcircuit sau este intrerupta pe primar (intrare) si/sau pe secundar (iesire). Nu stiu valorile la bobina ta, dar primarul trebuie sa aiba cativa ohm (3-6) iar iesirea cam de 1000 de ori mai mult, adica 5-10 kohm.

 

 

Restul nu ai cum sa le verifici cu un multimetru (digital sau analogic nu conteaza) , cum sper sa ai pe langa cand faci lucrari pe la instalatia electrica.

 

Verifica si tu daca cablul electric care merge spre bujie mai este bun, adica flexibil si fara crapaturi vizibile. La fel si conectorii cablului care intra in bobina si in bujie sa nu aiba crapaturi vizibile.

Verifica bujia sa nu aiba crapaturi in izolatorul de ceramica.

Avand in vedere ca o bujie este vreo 20 de lei iar o fisa cam 25-30 de lei, mai bine iti pui unele noi.

 

Ca sa vezi daca merge CDI ai nevoie de un osciloscop.

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 oră în urmă, Sergiu2121 a spus:

Eu folosisem un redresor auto vechi, bornele le am pus corect. Când am apăsat sa dau la automat a pocnit ceva pe lângă cdi cu scântei 

Și marmota? Tot învelea cu staniol? 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 hour ago, Silver Arrow said:

Pai poti sa iti dai singur raspunsul daca o sa citesti cum functioneaza un astfel de sistem CDI.

 

Sistemul care produce scanteia in cilindru incepe din circuitul de 12 V al motocicletei si se termina la electrozii bujiei. Asadar orice componenta defecta poate comtribui partial sau total la o scanteie proasta sau la lipsa acesteia.

Asadar ai niste fire care pleaca din circuitul de 12V si intre in CDI. De asemenea in CDI intra si un senzor care ii spune cand sa dea scanteia (de ex, un traductor Hall montat undeva prin motor)

Din CDI pleaca niste fire la bobina. Din bobina ai un fir care pleaca la bujie - ceea ce numim fisa bujiei. Si la final bujia caer este insurubata in motor, la bornele careia se va produce scanteia.

Poti de ex sa ai o scanteie buna la iesirea bobinei de inductie, dar pentru ca fisa este proasta fie ai la bujie o scanteie slaba care nu are energie suficienta sa aprinda amestecul fie este lipsa total.

 

Ce poti masura:

- daca bateria este buna

-  daca la intrarea in CDI ai 12 V (de fapt o sa ai un pic mai mult, nu stiu ca este limita la modelul tau).

- daca bobina de inductie nu are scurtcircuit sau este intrerupta pe primar (intrare) si/sau pe secundar (iesire). Nu stiu valorile la bobina ta, dar primarul trebuie sa aiba cativa ohm (3-6) iar iesirea cam de 1000 de ori mai mult, adica 5-10 kohm.

 

 

Restul nu ai cum sa le verifici cu un multimetru (digital sau analogic nu conteaza) , cum sper sa ai pe langa cand faci lucrari pe la instalatia electrica.

 

Verifica si tu daca cablul electric care merge spre bujie mai este bun, adica flexibil si fara crapaturi vizibile. La fel si conectorii cablului care intra in bobina si in bujie sa nu aiba crapaturi vizibile.

Verifica bujia sa nu aiba crapaturi in izolatorul de ceramica.

Avand in vedere ca o bujie este vreo 20 de lei iar o fisa cam 25-30 de lei, mai bine iti pui unele noi.

 

Ca sa vezi daca merge CDI ai nevoie de un osciloscop.

 

 

Am încercat cu bobina și fisa noi nu merge. Am verificat instalația și vine alimentarea din cdi, mai e un fir pentru kill switch parca, vine un fir de la stator unde e senzorul pick up, un fir pleacă spre bobina iar 2 fire sunt masa

1 hour ago, ENEOS said:

Și marmota? Tot învelea cu staniol? 

DACĂ nu dai nici un sfat util de ce tot trebuie sa scrii ceva 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru că povestea ta e cusută cu ață albă! A bubuit "ceva lângă cdi" - ce?!? Adică te-ai priceput să refaci motorul, lucrare complexă și pentru care e nevoie de ceva cunoștințe tehnice, dar ai încercat să pornești motorul de la un redresor care probabil scoate câțiva amperi în timp ce pentru pornire e nevoie de niște zeci de amperi. Mai mult decât atât, a bubuit ceva, o componentă neidentificată și neidentificabilă de cel care s-a priceput să refacă un motor! Logic nu avea ce să bubuie dacă ai fi conectat redresorul corect, dar tu "batman, batman!". 

Ai aterizat pe forum și vrei o soluție "în plic" pt ce ai stricat tu acolo, dar ne vinzi gogoși, de parcă dacă bagi gunoiul sub preș ar fi mai ușor de rezolvat! 

Succesuri, eu m-am săturat de minitehnicuși care își bagă nasul unde nu știu și apoi au pretenția să fie salvați. Și în 99% din cazuri enunțul e greșit, adică tocmai ce e luat de ei ca bun, verificat etc. e defect. A draq 🏍️, o fi complexă cât stația orbitală internațională de nu știi ce a bubuit și din ce au sărit scântei! Păi are cdi, redresor-regulator de încărcare, 10 fire și 7 becuri toată!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

10 minutes ago, Silver Arrow said:

Tu ai o schema electrica a mobrei?

 

Daca da, pune aici o poza

 

Din ce an e mobra?

Suzuki dr 125 din 99

1 minute ago, ENEOS said:

Pentru că povestea ta e cusută cu ață albă! A bubuit "ceva lângă cdi" - ce?!? Adică te-ai priceput să refaci motorul, lucrare complexă și pentru care e nevoie de ceva cunoștințe tehnice, dar ai încercat să pornești motorul de la un redresor care probabil scoate câțiva amperi în timp ce pentru pornire e nevoie de niște zeci de amperi. Mai mult decât atât, a bubuit ceva, o componentă neidentificată și neidentificabilă de cel care s-a priceput să refacă un motor! Logic nu avea ce să bubuie dacă ai fi conectat redresorul corect, dar tu "batman, batman!". 

Ai aterizat pe forum și vrei o soluție "în plic" pt ce ai stricat tu acolo, dar ne vinzi gogoși, de parcă dacă bagi gunoiul sub preș ar fi mai ușor de rezolvat! 

Succesuri, eu m-am săturat de minitehnicuși care își bagă nasul unde nu știu și apoi au pretenția să fie salvați. Și în 99% din cazuri enunțul e greșit, adică tocmai ce e luat de ei ca bun, verificat etc. e defect. A draq 🏍️, o fi complexă cât stația orbitală internațională de nu știi ce a bubuit și din ce au sărit scântei! Păi are cdi, redresor-regulator de încărcare, 10 fire și 7 becuri toată!

E primul motor pe care îl reconstruiesc, eu îți spun ce mi s a întâmplat și ce am făcut, cunoștințe în instalații electrice nu prea am de aia și cer ajutorul

3 minutes ago, ENEOS said:

Pentru că povestea ta e cusută cu ață albă! A bubuit "ceva lângă cdi" - ce?!? Adică te-ai priceput să refaci motorul, lucrare complexă și pentru care e nevoie de ceva cunoștințe tehnice, dar ai încercat să pornești motorul de la un redresor care probabil scoate câțiva amperi în timp ce pentru pornire e nevoie de niște zeci de amperi. Mai mult decât atât, a bubuit ceva, o componentă neidentificată și neidentificabilă de cel care s-a priceput să refacă un motor! Logic nu avea ce să bubuie dacă ai fi conectat redresorul corect, dar tu "batman, batman!". 

Ai aterizat pe forum și vrei o soluție "în plic" pt ce ai stricat tu acolo, dar ne vinzi gogoși, de parcă dacă bagi gunoiul sub preș ar fi mai ușor de rezolvat! 

Succesuri, eu m-am săturat de minitehnicuși care își bagă nasul unde nu știu și apoi au pretenția să fie salvați. Și în 99% din cazuri enunțul e greșit, adică tocmai ce e luat de ei ca bun, verificat etc. e defect. A draq 🏍️, o fi complexă cât stația orbitală internațională de nu știi ce a bubuit și din ce au sărit scântei! Păi are cdi, redresor-regulator de încărcare, 10 fire și 7 becuri toată!

Oricum prima mea întrebare e dacă ar mai putea fi ars ceva în afara de cdi și de acolo a degenerat discuția 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Gata, acum sar toți forumiștii să-ți caute ție schema! Din care 99.9% că nu vei înțelege nimic! 

Ai țipat cu majuscule că vrei PĂRERI, ți-am spus părerile mele dar văd că nu-ți convin, trebuia să spui din start că vrei numai păreri încurajatoare... 🤬

Snowflake. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

4 minutes ago, ENEOS said:

Gata, acum sar toți forumiștii să-ți caute ție schema! Din care 99.9% că nu vei înțelege nimic! 

Ai țipat cu majuscule că vrei PĂRERI, ți-am spus părerile mele dar văd că nu-ți convin, trebuia să spui din start că vrei numai păreri încurajatoare... 🤬

Snowflake. 

Eu am cerut sfaturi dar tu ai început ca nu am reconstruit bine motoru și ca mint

23 minutes ago, Silver Arrow said:

Tu ai o schema electrica a mobrei?

 

Daca da, pune aici o poza

 

Din ce an e mobra?

 

suzuki-gn125.jpg.d1c316a5dd7534a43058025e3a0a8e45.jpg

2 minutes ago, Sergiu2121 said:

Eu am cerut sfaturi dar tu ai început ca nu am reconstruit bine motoru și ca mint

 

suzuki-gn125.jpg.d1c316a5dd7534a43058025e3a0a8e45.jpg

Atat am gasit

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 8 minute, Sergiu2121 a spus:

Eu am cerut sfaturi dar tu ai început ca nu am reconstruit bine motoru și ca mint

Părerea mea e că ai conectat redresorul invers, + la - și - la +, și nu mi-o poți schimba nici dacă te dai cu fundul de pământ! 

Colegii sunt mai culanți și mai diplomați, eu îți spun verde în față ce cred. :blbl:

FIX 7 becuri apar în schemă. :crack:

Editat de ENEOS
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Uite aici un link cu manualul de service: http://www.crservice.dk/Suzuki cross/DR-Z125/DR-Z125_L_01E.pdf

 

Sper sa fie cam la fel cu ce ai tu, nu poate sa fie mult diferit.

 

Citeste un pic pe la cap6

 

Apoi daca ai ceva dubii, revii cu intrebari, pagina nr... si discutam pe aceeasi hartie

 

@ENEOS omul e la inceput, asa ca sa avem rabdare cu el.

In plus, unde mai gasesti in ziua de astazi flacai dispusi sa isi bage mainile in ulei si vaselina? Pai asta e piesa rara!

Nu vezi ca in ziua de astazi toti vor doar la computer, bat in clape si vor sa curga sute de mii de euro.

Asa ca Peace ! 😇

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Iar sfatul meu e să te oprești aici și să apelezi la cineva care se pricepe, ai stricat destul. Buba e că nu știu cine e așa masochist să se înhame să repare o 🏍️ la care motorul a fost refăcut de un ageamiu... 🤦‍♂️

Ăștia care se bagă fără să știe ce fac și pe urmă vor mură-n gură îmi sunt taaare dragi! La mine în atelier nici nu îi primesc. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 3 minute, ENEOS a spus:

Iar sfatul meu e să te oprești aici și să apelezi la cineva care se pricepe, ai stricat destul. Buba e că nu știu cine e așa masochist să se înhame să repare o 🏍️ la care motorul a fost refăcut de un ageamiu... 🤦‍♂️

Ăștia care se bagă fără să știe ce fac și pe urmă vor mură-n gură îmi sunt taaare dragi! La mine în atelier nici nu îi primesc. 

O sa ramai singur :crack:

Nu ca este un lucru rau, dar la naiba, cine mai ramane dupa tine?

Lasa de la tine, ca esti intelept 😇

 

Nu i-am dat mura in gura. Citeste si vedem ce o sa iasa. Nu merita si el o sansa?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

11 minutes ago, Silver Arrow said:

Uite aici un link cu manualul de service: http://www.crservice.dk/Suzuki cross/DR-Z125/DR-Z125_L_01E.pdf

 

Sper sa fie cam la fel cu ce ai tu, nu poate sa fie mult diferit.

 

Citeste un pic pe la cap6

 

Apoi daca ai ceva dubii, revii cu intrebari, pagina nr... si discutam pe aceeasi hartie

 

@ENEOS omul e la inceput, asa ca sa avem rabdare cu el.

In plus, unde mai gasesti in ziua de astazi flacai dispusi sa isi bage mainile in ulei si vaselina? Pai asta e piesa rara!

Nu vezi ca in ziua de astazi toti vor doar la computer, bat in clape si vor sa curga sute de mii de euro.

Asa ca Peace ! 😇

Din ce stiu drz 125 e fără pornire la buton, nu exista diferențe? 

12 minutes ago, Silver Arrow said:

Uite aici un link cu manualul de service: http://www.crservice.dk/Suzuki cross/DR-Z125/DR-Z125_L_01E.pdf

 

Sper sa fie cam la fel cu ce ai tu, nu poate sa fie mult diferit.

 

Citeste un pic pe la cap6

 

Apoi daca ai ceva dubii, revii cu intrebari, pagina nr... si discutam pe aceeasi hartie

 

@ENEOS omul e la inceput, asa ca sa avem rabdare cu el.

In plus, unde mai gasesti in ziua de astazi flacai dispusi sa isi bage mainile in ulei si vaselina? Pai asta e piesa rara!

Nu vezi ca in ziua de astazi toti vor doar la computer, bat in clape si vor sa curga sute de mii de euro.

Asa ca Peace ! 😇

O sa apelez și la un electrician ca să îmi măsoare puțin valorile pe instalație și pe la stator și senzorul pick up

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Butonul de pornire actioneaza un demaror. Nu cred ca au modificat aprinderea, pe vremea aia inca erau oameni normali.

 

Ia sa vedem daca corespund firele de pe schema ta cu ce zice in carte........

 

Si acuma vad ca schema ta zice ca este pentru GN125 🤬

 

Sa verifici tu daca in CDI-ul tau ai urmatoarele fire colorate:

- un fir NEGRU si un fir NEGRU/ROSU , astea vin de la stator

- un fir VERDE/NEGRU de la senzor

- un fir NEGRU/GALBEN de la kill switch

- un fir ALB/NEGRU de la masa

- un fir NEGRU/ALBASTRU catre primar bobina inductie

 

Adica cum zice in manual:

CDI.thumb.jpg.980346ce4ce8ed8f668c3986b7a57d30.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 minute ago, Silver Arrow said:

Butonul de pornire actioneaza un demaror. Nu cred ca au modificat aprinderea, pe vremea aia inca erau oameni normali.

 

Ia sa vedem daca corespund firele de pe schema ta cu ce zice in carte........

 

Si acuma vad ca schema ta zice ca este pentru GN125 🤬

 

Sa verifici tu daca in CDI-ul tau ai urmatoarele fire colorate:

- un fir NEGRU si un fir NEGRU/ROSU , astea vin de la stator

- un fir VERDE/NEGRU de la senzor

- un fir NEGRU/GALBEN de la kill switch

- un fir ALB/NEGRU de la masa

- un fir NEGRU/ALBASTRU catre primar bobina inductie

 

Adica cum zice in manual:

CDI.thumb.jpg.980346ce4ce8ed8f668c3986b7a57d30.jpg

Din ce am văzut în instalația mea electrica au fost făcute improvizații, adică am un cdi diferit cu 6 pini. Eu asa am luat motorul cu instalația asta(cdi am cum  e ala din imagine) 

Hfd1cdee988ce4218b2d07aa4825c853bN.jpg

4 minutes ago, Silver Arrow said:

Butonul de pornire actioneaza un demaror. Nu cred ca au modificat aprinderea, pe vremea aia inca erau oameni normali.

 

Ia sa vedem daca corespund firele de pe schema ta cu ce zice in carte........

 

Si acuma vad ca schema ta zice ca este pentru GN125 🤬

 

Sa verifici tu daca in CDI-ul tau ai urmatoarele fire colorate:

- un fir NEGRU si un fir NEGRU/ROSU , astea vin de la stator

- un fir VERDE/NEGRU de la senzor

- un fir NEGRU/GALBEN de la kill switch

- un fir ALB/NEGRU de la masa

- un fir NEGRU/ALBASTRU catre primar bobina inductie

 

Adica cum zice in manual:

CDI.thumb.jpg.980346ce4ce8ed8f668c3986b7a57d30.jpg

Și Suzuki dr 125 și gn 125 au același motor

5 minutes ago, Silver Arrow said:

Butonul de pornire actioneaza un demaror. Nu cred ca au modificat aprinderea, pe vremea aia inca erau oameni normali.

 

Ia sa vedem daca corespund firele de pe schema ta cu ce zice in carte........

 

Si acuma vad ca schema ta zice ca este pentru GN125 🤬

 

Sa verifici tu daca in CDI-ul tau ai urmatoarele fire colorate:

- un fir NEGRU si un fir NEGRU/ROSU , astea vin de la stator

- un fir VERDE/NEGRU de la senzor

- un fir NEGRU/GALBEN de la kill switch

- un fir ALB/NEGRU de la masa

- un fir NEGRU/ALBASTRU catre primar bobina inductie

 

Adica cum zice in manual:

CDI.thumb.jpg.980346ce4ce8ed8f668c3986b7a57d30.jpg

Chiar dacă avea alt tip de cdi motorul mergea bine și nu avea probleme pe partea electrica

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poti sa ne spui ce fire, cu ce culoare unde le-ai legat?

Cel mai important este unde au ajuns urmatoarele fire: NEGRU si un fir NEGRU/ROSU , care vin de la stator

Aici pare o problema, tare  mi-a teama ca unul duntre ele l-ai pus la masa, de unde si POC.

Mai am o curiozitate: CDI-ul tau nu a venit cu o hartie, ceva cam asa:

image.thumb.png.2117bd5d22c8891ab4ac7f4972de31f5.png

Ca sa stii , care unde vin

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

5 minutes ago, Silver Arrow said:

Poti sa ne spui ce fire, cu ce culoare unde le-ai legat?

Cel mai important este unde au ajuns urmatoarele fire: NEGRU si un fir NEGRU/ROSU , care vin de la stator

Aici pare o problema, tare  mi-a teama ca unul duntre ele l-ai pus la masa, de unde si POC.

Mai am o curiozitate: CDI-ul tau nu a venit cu o hartie, ceva cam asa:

image.thumb.png.2117bd5d22c8891ab4ac7f4972de31f5.png

Ca sa stii , care unde vin

Eu nu am modificat poziția firelor deoarece vin toate într o mufa cu 4 pini

6 minutes ago, Silver Arrow said:

Poti sa ne spui ce fire, cu ce culoare unde le-ai legat?

Cel mai important este unde au ajuns urmatoarele fire: NEGRU si un fir NEGRU/ROSU , care vin de la stator

Aici pare o problema, tare  mi-a teama ca unul duntre ele l-ai pus la masa, de unde si POC.

Mai am o curiozitate: CDI-ul tau nu a venit cu o hartie, ceva cam asa:

image.thumb.png.2117bd5d22c8891ab4ac7f4972de31f5.png

Ca sa stii , care unde vin

Cdi ul nou încă nu a ajuns deoarece au încurcat comanda cei de la alldukmoto iar schema aceasta este de pe site ul lor (din ce m am uitat la mine firele sunt legate corect

25 minutes ago, Silver Arrow said:

Poti sa ne spui ce fire, cu ce culoare unde le-ai legat?

Cel mai important este unde au ajuns urmatoarele fire: NEGRU si un fir NEGRU/ROSU , care vin de la stator

Aici pare o problema, tare  mi-a teama ca unul duntre ele l-ai pus la masa, de unde si POC.

Mai am o curiozitate: CDI-ul tau nu a venit cu o hartie, ceva cam asa:

image.thumb.png.2117bd5d22c8891ab4ac7f4972de31f5.png

Ca sa stii , care unde vin

Eu nu am modificat nimic la instalație după ce am refăcut motorul, doar faptul ca am vrut sa îl pornesc cu acel redresor

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 15 ore, patrick1 a spus:

Scuze, dar aici ai postat ceva despre un CDI-AC (nu DC) la care ”killer”-ul ar fi conectat pe semnalul de la reluctor (cititor) nu pe alimentare (cu s.c. de oprire).

El se pare că are un CDI-DC, alimentat de la +12V (14,4Vcc sub încărcare din redresorul trifazat).

La CDI DC ar trebui să fie 5 pini activi (nu 4)

- masă generală

- alimentare

- masă senzor

- intrare senzor

- ieșire bobină aprindere

La CDI AC există un pin în plus - ”killer”.

 

Oricum, chiar dacă ”s-a dus” găsești CDI-uri DC chinezești cu preț accesibil, nah ... caracteristica de avans de aprindere poate fi diferită însă sunt și modele (relativ) ajustabile (cu potențiometru în ele).

ceea ce am pus este o pagina din manualul de service. Din link-ul pe care i l-am pus.

Nu am stat sa scormonesc exact dupa modelul lui. 

Am sperat sa nu fie o diferenta majora intre sistemul de aprindere 99 si cel din 2003 cum spune cartea ca ar fi.

Daca flacaul chiar este pasionat i-as putea face cadou de 1 iunie 😋 manulaul on-line de la Haynes, dar sa stiu exact ce model are.

Si daca este serios poate i-l fac cadou pe cel in limba engleza nu in germana :crack:

image.thumb.png.39b8e22f1890e1765d706465c49b497a.png

 

Stim exact ce tip de CDI are motorul lui? Ca daca le ametetsti asa este normal sa faca poc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...