iusti23 Postat Iulie 13, 2022 Share Postat Iulie 13, 2022 Salut. Am un suzuki gs500E din 91 iar cand circul cu ea in vitezele a 4 a, a 5 a si a 6 a fie cand accelerez la maxim sau merg cu o vitezaz constanta imi taie acceleratia apoi revine. Practic, merge in suturi. O parere ceva? De asemenea, voiam sa intreb: 1. cum as putea curata gaura de aerisire a rezervorului? 2.Cum as putea verifica bobinele? 3. Cum as putea verifica releul de semnalizare pentru ca aceasta ramane blocata cand intentionez sa semnalizez. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Iulie 13, 2022 Admin Share Postat Iulie 13, 2022 Salut, Nu e nevoie să scrii toată povestea în titlu Ți-am editat eu postarea.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andr3y Postat Iulie 14, 2022 Share Postat Iulie 14, 2022 Ai incercat sa treci robinetul pe pozitia "PRI"? E vreo diferenta? In general, principala cauza e acel sistem de "petcock" cu vacuum (robinetul de la benzina). In cazul meu, se mai intampla sa ramana complet fara benzina, in mers. http://wiki.gstwins.com/index.php?n=Upgrades.Petcock Eu am rezolvat problema trecandu-l pe manual. A trecut ceva timp de cand am facut asta, dar cred ca am urmat ghidul asta: http://www.gs-500.info/index.php?title=Convert_petcock_from_vacuum_to_manual Daca alegi sa incerci modificarea asta, tine cont ca pozitiile robinetului o sa fie schimbate, si e posibil sa le incurci. De partea electrica, nu stiu ce sa-ti zic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zo10000 Postat Iulie 15, 2022 Share Postat Iulie 15, 2022 (editat) La 13.07.2022 la 19:00, iusti23 a spus: Salut. Am un suzuki gs500E din 91 iar cand circul cu ea in vitezele a 4 a, a 5 a si a 6 a fie cand accelerez la maxim sau merg cu o vitezaz constanta imi taie acceleratia apoi revine. Practic, merge in suturi. O parere ceva? De asemenea, voiam sa intreb: 1. cum as putea curata gaura de aerisire a rezervorului? 2.Cum as putea verifica bobinele? 3. Cum as putea verifica releul de semnalizare pentru ca aceasta ramane blocata cand intentionez sa semnalizez. Salut Incearca sa treci robinetul de benzina pe direct sau verificat daca nu cumva e murdar filtrul si nu ajunge destula benzina la carburatoare. Bujiile uzate/ defecte, care la turatie mare nu mai apuca sa dea scanteie. Rezistenta bobinelor se poate masura cu multimetrul, conform manualului. La releul de semnalizare, mai degraba comutatorul de semnalizare pare a fi problema. Releele de semnalizare astea vechi sunt defapt un bimetal care se indoaie/ isi revine cand trece un curent prin el. Curentul va curge daca se inchide circuitul prin comutatorul de semnalizare. Cel mai sanatos, ia manualul de service si ai si sectiune de troubleshooting. https://manualedereparatie.info/download/Suzuki-GS-500-E.html Editat Iulie 15, 2022 de zo10000 adaugare link Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.