Sari la conținut

Suzuki gs500E merge gâtuit.


Postări Recomandate

Salut.

Am un suzuki gs500E din 91 iar cand circul cu ea in vitezele a 4 a, a 5 a si a 6 a fie cand accelerez la maxim sau merg cu o vitezaz constanta imi taie acceleratia apoi revine. Practic, merge in suturi. O parere ceva?

De asemenea, voiam sa intreb: 1. cum as putea curata gaura de aerisire a rezervorului?

2.Cum as putea verifica bobinele?

3. Cum as putea verifica releul de semnalizare pentru ca aceasta ramane blocata cand intentionez sa semnalizez.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • l.u.v changed the title to Suzuki gs500E merge gâtuit.

Ai incercat sa treci robinetul pe pozitia "PRI"? E vreo diferenta?

 

In general, principala cauza e acel sistem de "petcock" cu vacuum (robinetul de la benzina).

In cazul meu, se mai intampla sa ramana complet fara benzina, in mers.

 

http://wiki.gstwins.com/index.php?n=Upgrades.Petcock

 

Eu am rezolvat problema trecandu-l pe manual. A trecut ceva timp de cand am facut asta, dar cred ca am urmat ghidul asta: http://www.gs-500.info/index.php?title=Convert_petcock_from_vacuum_to_manual

 

Daca alegi sa incerci modificarea asta, tine cont ca pozitiile robinetului o sa fie schimbate, si e posibil sa le incurci.

 

De partea electrica, nu stiu ce sa-ti zic. 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 13.07.2022 la 19:00, iusti23 a spus:

Salut.

Am un suzuki gs500E din 91 iar cand circul cu ea in vitezele a 4 a, a 5 a si a 6 a fie cand accelerez la maxim sau merg cu o vitezaz constanta imi taie acceleratia apoi revine. Practic, merge in suturi. O parere ceva?

De asemenea, voiam sa intreb: 1. cum as putea curata gaura de aerisire a rezervorului?

2.Cum as putea verifica bobinele?

3. Cum as putea verifica releul de semnalizare pentru ca aceasta ramane blocata cand intentionez sa semnalizez.

Salut

Incearca sa treci robinetul de benzina pe direct sau verificat daca nu cumva e murdar filtrul si nu ajunge destula benzina la carburatoare. Bujiile uzate/ defecte, care la turatie mare nu mai apuca sa dea scanteie.

Rezistenta bobinelor se poate masura cu multimetrul, conform manualului.

La releul de semnalizare, mai degraba comutatorul de semnalizare pare a fi problema. Releele de semnalizare astea vechi sunt defapt un bimetal care se indoaie/ isi revine cand trece un curent prin el. Curentul va curge daca se inchide circuitul prin comutatorul de semnalizare. 

Cel mai sanatos, ia manualul de service si ai si sectiune de troubleshooting. https://manualedereparatie.info/download/Suzuki-GS-500-E.html

Editat de zo10000
adaugare link
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...