Jump to content

Problema pornire Honda cbr600rr


Recommended Posts

Buna ziua !

detin o Honda cbr 600rr din 2006 ,iar după ce merg cu ea și se încălzește nu mai pornește pana nu se răcește .dau la automat când este încălzită și nu are putere sa învârta motorul..ca și când ar muri bateria ,iar bordul “pâlpâie”..a mai întâlnit cineva aceasta problema ?

Link to comment
Share on other sites

Acum 20 minute, Honda cbr600rr a spus:

Buna ziua !

detin o Honda cbr 600rr din 2006 ,iar după ce merg cu ea și se încălzește nu mai pornește pana nu se răcește .dau la automat când este încălzită și nu are putere sa învârta motorul..ca și când ar muri bateria ,iar bordul “pâlpâie”..a mai întâlnit cineva aceasta problema ?

Ai incercat cu o alta baterie?

In acelasi timp ti-as sugera sa mergi la un service si sa iti faci un test de compresie la rece pentru toti cilindri.

Edited by Asimplu
Link to comment
Share on other sites

Acum 22 minute, Asimplu a spus:

Ai incercat cu o alta baterie?

In acelasi timp ti-as sugera sa mergi la un service si sa iti faci un test de compresie la rece pentru toti cilindri.

Nu am încercat ,după ce încing motocicleta in oraș,o opresc ,apoi dau la automat și nu mai învârte cum trebuie …o las 30 min sa se răcească și pornește “la sfert”

daca era bateria nu cred ca mai pornea deloc 

Link to comment
Share on other sites

Acum 1 oră, Asimplu a spus:

In acelasi timp ti-as sugera sa mergi la un service si sa iti faci un test de compresie la rece pentru toti cilindri.

Foarte relevant pt problema semnalată, n-am ce zice... 🤦‍♂️

:moron:

Baterie, conexiune electrică (masă) sau electromotor care "fură curent". Sub 12V scade oricum tensiunea în timpul acționarii demarorului. 

Edited by ENEOS
Link to comment
Share on other sites

Însă ceva măsurători, pe turație variabilă, la tensiunea sistemului de încărcare nu strică.

S-ar putea să constați că ”releul” redresor-regulator nu mai încarcă la turații mai mari, adică în loc să stabilizeze prin limitare tensiunea o ”taie” de tot sau încarcă prea mult și bateria preia surplusul energetic prin încălzirea sa excesivă.

Link to comment
Share on other sites

Acum 2 ore, ENEOS a spus:

Foarte relevant pt problema semnalată, n-am ce zice... 🤦‍♂️

:moron:

Baterie, conexiune electrică (masă) sau electromotor care "fură curent". Sub 12V scade oricum tensiunea în timpul acționarii demarorului. 

Lucrezi in vreo reprezentanta? Nu de alta, dar numai acolo am intalnit mecanici care nu au auzit de dilatarea metalelor si diferenta de compresie de la cald la rece.

Combini asta cu o baterie pe moarte si ai una din zecile de raspunsuri la problema semnalata.

Mecanici de dacii... Sufla in jigler boss, ca sigur porneste!

Edited by Asimplu
Link to comment
Share on other sites

Acum 21 minute, Asimplu a spus:

Lucrezi in vreo reprezentanta? Nu de alta, dar numai acolo am intalnit mecanici care nu au auzit de dilatarea metalelor si diferenta de compresie de la cald la rece.

Combini asta cu o baterie pe moarte si ai una din zecile de raspunsuri la problema semnalata.

Mecanici de dacii... Sufla in jigler boss, ca sigur porneste!

:moron:

Dacă omului îi ÎNVÂRTE GREU LA CALD, apoi 100% măsurarea compresiei, la rece sau cald, nu ajută la absolut nimic! 

Dar stai, că vlogării se pricep la toate, au învățat de pe Youtube (de la alții la fel de pricepuți ca ei :crack:), ce știu eu... 

Și nu, pt că la cât plătesc reprezentanțele eu nici nu cobor din pat! :blbl:

Link to comment
Share on other sites

Acum 6 ore, Honda cbr600rr a spus:

Buna ziua !

detin o Honda cbr 600rr din 2006 ,iar după ce merg cu ea și se încălzește nu mai pornește pana nu se răcește .dau la automat când este încălzită și nu are putere sa învârta motorul..ca și când ar muri bateria ,iar bordul “pâlpâie”..a mai întâlnit cineva aceasta problema ?

Starterul, sau electromotorul cum ii mai spune, are un scurt in el care se manifesta doar la cald. Schimba.l si va porni perfect la orice temperatura a motorului.

Link to comment
Share on other sites

15 hours ago, ENEOS said:

Baterie, conexiune electrică (masă) sau electromotor care "fură curent".

Foarte posibil și asta dacă periile sunt înțepenite, uzate, colectorul rotorului prea murdar /oxidat sau exces de praf de cupru-grafit (de la perii) acumulat pe acolo.

Treburile astea se mai și verifică /întrețin periodic, nu doar când ”pică” de tot.

Link to comment
Share on other sites

Acum 21 ore, Shepard a spus:

Starterul, sau electromotorul cum ii mai spune, are un scurt in el care se manifesta doar la cald. Schimba.l si va porni perfect la orice temperatura a motorului.

Ai avut dreptate ..fostul proprietar a schimbat cărbunii și nu a stiut sa ii cositoreasca la loc și i a legat cu Liță de cupru :))

Link to comment
Share on other sites

Acum 13 ore, Honda cbr600rr a spus:

Ai avut dreptate ..fostul proprietar a schimbat cărbunii și nu a stiut sa ii cositoreasca la loc și i a legat cu Liță de cupru :))

Sa o calaresti fericit! 

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...