EAGLEMAX Postat Ianuarie 24, 2007 Share Postat Ianuarie 24, 2007 (editat) Apropo sunt din galati si de 1 an de zile reconditionez un M72,da reconditionare ca la carte,nu ciobaneala Acest M 72 nu a fost singura motocicleta reconditionata de mine deci am ceva experienta Sunt curios daca mai e cineva care are M72 si ar fi super sa ne cunoastem ca fiecare din noi mai stie cate o buba la ele Eu unu am avut probleme cu bagatul motorului pe cadru da cu putin ajutor din partea lui Vally Cadi(prin telefon)am reusit Daca aveti nevoie de piese stiu pe cineva care aduce si mie mi se par acceptabile si ca pret si ca material exp:pompa ulei cam 600 000 axa came cam 500 000 distributie cam 500 000 aprindere cam 650 000 dinam(alternator)6V cam 1 700 000 bobina originala 6V 300 000 pistoane cu segm 650 000 supape 4buc 600 000 culbutori 4buc 1 000 000 carburatoare am pus K 68(2buc 2 100 000) grup solo 1 000 000 am gasit si ambreiaj complet (2 placi de textolit si 3 de tabla) 1 000 000 garnituri puteti face si voi semeringuri si rulmenti am gasit la un magazin de piese Astea sunt piesele din motor Furca e de nepra sa potrivit ok PROBLEMA MARE A VENIT LA TOBE MAU COSTAT 4 500 000 DIN INOX EXACT CA IN POZA DACA AVETI CEVA INTREBARI SA-MI PUNETI Editat Ianuarie 24, 2007 de EAGLEMAX Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SRY Postat Ianuarie 24, 2007 Share Postat Ianuarie 24, 2007 @mariuss: nu e al lui motorul, decat daca l-a cumparat de la "Jeff the Chef" din Beijing, ceea ce nu cred sa fie posibil, avand in vedere ce lucratura de la motorul ala. Oricum, motorul ala e polishat, d-aia luceste asa. Deci no spray, poate ceva chemistry. EAGLEMAX a pus pozele ca sa-shi dea seama lumea de cum arata tobele alea. Tobe care, ca sa-ti spun cinstit nu mi se par asa de scumpe. La al meu ar costa 700 Eur perechea, si nu sunt "la comanda". @EAGLEMAX: Ai putea sa ne incanti retina si cu poze cu M-ul tau, altfel postul tau arata mai mult a reclama. Sau tie-frica sa arati proiectul inainte sa-l termini? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
EAGLEMAX Postat Ianuarie 26, 2007 Autor Share Postat Ianuarie 26, 2007 IN 48 de ore cel mult va fac si poze Legat de placile de ambreiaj sa stii ca tot turnate sunt Stiu ca alea cu nituri sunt facute mai bine dar parca au intrat in pamant(deoarece astea sunt consumabile,din stocu ala vechi nu a mai ramas nimic asa ca folosim dinastea facute de SRL-uri) Am ceva intrebari la voi : -ce fel de cabluri de acceleratie ati folosit(de minsk?) -cablul deavans de la ce ati pus ca eu nu stiu -am 2 scheme electrice ,daca e vreun meserias care se pricepe,sa-mi zica si mie daca e vreo diferenta intre ele si daca ete sa-mi zica pe care sa o folosesc.Eu nu ma pricep de loc la electrica da daca aduc pe cineva sa-i zic pe care sa o faca PLS voi ce fel de cazatori ati facut? eu am ceva idei si ma apuc saptamana viitoare de le si sa vedem ce iese Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valicaddy Postat Ianuarie 26, 2007 Share Postat Ianuarie 26, 2007 discuri de ambreiaj ar trebui sa mearga de la uralul nou de 750, se gasesc ;la uralmoto cablu de avans voi lua de pe net, cred ca d ela polonezi vrem poze cu tobele, asa ceva nu se gaseste decat la un neamt sau tot la polonezi, in alta parte nu prea am vazut, dar mai am ceva adrese si am sa mai intreb. exact asta vreau si eu acum, tobe. spor! intreaba-l pe Zidu' de electrica.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Ianuarie 26, 2007 Share Postat Ianuarie 26, 2007 Am si eu o jucarie din asta. M-am apucat acum multi ani de restauratul lui, dar din diverse motive l-am cam neglijat. Asteapta si el sa-i vina randul... Intr-o vreme ma si gandeam sa-l vand. Nici eu nu am tobe la al meu, deci daca cineva stie vreo sursa... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogdan D. Postat Ianuarie 26, 2007 Share Postat Ianuarie 26, 2007 (editat) eu la accelaratie si avans am pus cabluri de accelaratie de la gaspar...taiate si facute la dimensiunile care trebuie.. discuri de ambreiaj am pus de nipru... tobele sunt de ij...taiate...coturile sunt de inox... alte detalii...mai intreaba si tu asa arata la inceput uite si un link cu babutza Editat Ianuarie 26, 2007 de lebadake Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
EAGLEMAX Postat Ianuarie 27, 2007 Autor Share Postat Ianuarie 27, 2007 mai fratilor voi nu intelegeti ca eu cu un prieten am facut tobele si sunt la fel ca in poza 100% materialul este vreo 3 000 000 lei si restul manopera si perii de lustruit coturile care pleaca din cilindru sunt 100% identice (o sa pun poze)cu cele originale(facute la role) daca vreti si voi va fac da costa 4 500 000 cu tot cu sisteme de prindere cu tot doar le pui pe moto da totusi ajutatima si pe mine cu schema aia electrica ca nu stiu care este buna,sau daca aveti voi vreuna sa o puneti aici va multumesc apropo care stie cat costa o roata completa de nepra noua,si daca stiti cumva daca vine cromata sau vopsita am luat un aparat foto si o sa va pun si poze mai scrieti si voi ceva bube care apar la M72 PAI PAI! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valicaddy Postat Ianuarie 27, 2007 Share Postat Ianuarie 27, 2007 /index.php?showtopic=52253 schema electrica poate sa difere de la un moto la altul in functie de ce releu/generator/contact etc folosesti. pe topicul din link ar trebui sa fie si o schema ""originala"", si hai cu pozele alea odata, ca dorim sa vizionam tobe Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mr_ORL Postat Ianuarie 27, 2007 Share Postat Ianuarie 27, 2007 o sa mai intre un capiat aici in grupul vostru incepand de azi...nu ii dau numele...e surpriza o sa intre sa il posteze mai mult ca sigur sincer, si pe mine m-ar tenta o asa piesa, dar momentan stau prost cu banii...pe viitor poate... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogdan D. Postat Ianuarie 27, 2007 Share Postat Ianuarie 27, 2007 mai fratilor voi nu intelegeti ca eu cu un prieten am facut tobele si sunt la fel ca in poza 100% materialul este vreo 3 000 000 lei si restul manopera si perii de lustruit coturile care pleaca din cilindru sunt 100% identice (o sa pun poze)cu cele originale(facute la role) daca vreti si voi va fac da costa 4 500 000 cu tot cu sisteme de prindere cu tot doar le pui pe moto da totusi ajutatima si pe mine cu schema aia electrica ca nu stiu care este buna,sau daca aveti voi vreuna sa o puneti aici va multumesc apropo care stie cat costa o roata completa de nepra noua,si daca stiti cumva daca vine cromata sau vopsita am luat un aparat foto si o sa va pun si poze mai scrieti si voi ceva bube care apar la M72 PAI PAI! partea electrica mi se pare cea mai simpla treaba de facut la o motocicleta...la mine e facuta de la 0 fara nici o schema....iei pur si simplu fiecare care cablu si de gandesti....asta pleaca de aici si tre sa imi ajunga acolo....si tot asa.... nici nu stii cat de simplu este spor la treaba Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
EAGLEMAX Postat Ianuarie 27, 2007 Autor Share Postat Ianuarie 27, 2007 Mai oameni buni voi nu intelegeti ca eu habar nu am sa leg 2 fire (de dpbitoc ce sunt)ca doar la mecanica ma pricep Asta am invatat mecanica si doar mecanica,nu am avut pe nimeni sa-mi explice cum sta treaba cu electrica si acum tre sa platesc pe cineva sa mi-o faca Oricum pana la urma o rezolv eu da m-am gandit ca poate stie careva daca schemele alea sunt bune si daca a mai facut cineva electrica de pe ele Voi chiar toti le-ati facut asa din capu vostru? Apropo am lasat la vopsit(la un super service BOSH din galati)si exact asta e vopseaua pe care am cerut-o Ce ziceti va place? Am facut rost si de aparat foto de la Lucifire-Legion si va fac si poze Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
EAGLEMAX Postat Ianuarie 27, 2007 Autor Share Postat Ianuarie 27, 2007 mai chiar nu mai exista oameni cu M72? SA STITI CA E MAI TARE CA O NEPRA Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mr_ORL Postat Ianuarie 27, 2007 Share Postat Ianuarie 27, 2007 mai chiar nu mai exista oameni cu M72? SA STITI CA E MAI TARE CA O NEPRA stai linistit ca exista, da stau palmati...sunt rusinosi mai tare ca nepra?hmmm....i agree....acu ne sar nepristii in cap Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Ianuarie 28, 2007 Share Postat Ianuarie 28, 2007 la ce e mai tare ca nepra? la mers incet sau ce? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
simsonache Postat Ianuarie 28, 2007 Share Postat Ianuarie 28, 2007 salutare am si eu M72 abia achizitionat brm brm poc poc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Ianuarie 28, 2007 Share Postat Ianuarie 28, 2007 tobe ai facut fishtail? ca alea sunt originale de m72 despre dchemele electrice - prima dintre ele, aia alb-negru e schema vechem, fara semnale si cu releu regulator mecanic, intr-o reprezentare destul de incalcita. Schema 2 e o schema modernizata, are si semnalizatoare incluse(releu semnalizare tre sa pui de la t rabant vechi) si releu regulator modern (electronic sau hibrid, dreaq sa il ia ca nu stiu exact ce natie e) Daca vrei te ajut cu ceva sfaturi, numai sa ma intrebi la obiect. in rest cine stie cum ajung prin galati, ca s-a mai intamplat tot pt mobre nasolite la electric Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
simsonache Postat Ianuarie 28, 2007 Share Postat Ianuarie 28, 2007 salutare la M .ul meu vreau sa trec instalatia de pe 6 pe 12v ce alternator pot puna fara modificari? si apropo ca nu am desfacut nimica la ea ieri am adus.o acasa care e treaba cu cablul acela care intar in capacul din fata la moto? adica modifica avansul la pornire sau care e faza? cine are o acrte sa o pot seroxa si eu va rog???????????? brm brm poc poc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
EAGLEMAX Postat Ianuarie 28, 2007 Autor Share Postat Ianuarie 28, 2007 Mai eu am dat 1 700 000 pe dinam pe 6 V original de M72 am gasit tocmai in Ucraina(in cutie din 1983) Am pus aprinderea cu platini originala noua(1986) 650 000 (care are si avans) Bobina noua pe 6V 300 000 baterie noua 6V-18Ah releu de inarcare pe 6 V 750 000 Carburi K68 noi-2 100 000 Si cred ca o sa mearga beton,inca nu am pornit-o ca am tablele la vopsit TOTUL ESTE ORIGINAL SI NOU IN MOTOR(M-A RUPT LA BANI) Daca vrei sa-ti bati capul cu alternator pe 12 V cum am vrut si eu sa fac prima oara e cam naspa: tre sa tai din blocu motor acolo unde vine dinamu ala vechi(asta de nepra e ma mare) tre sa faci un capac la bloc care sa-ti etanseze alternatoru tre sa faci o tija prelungitoare de alternator la rotita care e actionata de distributie tre sa renunti la filtru de aer trebe bobina pe 12 V trebe baterie pe 12V TREBE RELEU DE INCARCARE PE 12V SI CE REZOLVI? ELE AU MERS F BINE PE 6V SI EU AM GASIT TOATE PIESELE ORIGINALE NOIIIIIIIIIII-NOUTEEEE INAFARA DE CARBURI CARE SUNT K68 TOT CE E IN MOTOR E ORIGINAL SI NOU(mai putin ambielaju care este boboc,nu are joc) BAIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII SIMSONACHE NU ESTI SANATOSSSSSSSSSSSSSSS????????? CUM DA CUM AI PUTUT SA DAI 30 000 000 PE M??????????? E FOARTE MULT SA STII CA SA-L FACI BETON MAI TREBE VREO 20 000 000 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mr_ORL Postat Ianuarie 28, 2007 Share Postat Ianuarie 28, 2007 salutare am si eu M72 abia achizitionat brm brm poc poc v-am spus eu ca un nebun intra in grupul vostru?iata-l felicitari simsonache...cum sa iti zicem de azi incolo?uralica simsonelu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
EAGLEMAX Postat Ianuarie 28, 2007 Autor Share Postat Ianuarie 28, 2007 (editat) simsonache ai stopu original? Editat Ianuarie 28, 2007 de EAGLEMAX Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valicaddy Postat Ianuarie 28, 2007 Share Postat Ianuarie 28, 2007 simsonache ai stopu original? nu il are. nimeni nu il are si nici nu ai ce face cu el. M72 a fost la origine o motocicleta militara care nu prea are nevoie de stop spate, de aceea era atat de mic incat trebuia sa te uiti cu lupa la el sa vezi daca e aprins. daca vrei stop iei de la polonezi si il pui in vitrina, nu pe motocicleta salutare la M .ul meu vreau sa trec instalatia de pe 6 pe 12v ce alternator pot puna fara modificari? fara modificari poti pune generatorul chinezesc de Chang Jiang care produce 12 V si care se potriveste perfect in locasul motorului de M. Dar transportul piesei din China te costa cam de 10 ori pretul ei, deci uita-l. Altceva nu. care e treaba cu cablul acela care intar in capacul din fata la moto? adica modifica avansul la pornire sau care e faza? modifica avansul la pornire ca sa nu iti rupa tie piciorul cand apesi pedala si porneste releu de inarcare pe 6 V 750 000 spune-mi si mie te rog ce cod are releul ala ala tau. trebuie sa scrie pe el. merci. si binevoieste cu pozele alea... mai jos vezi cum arata stopul orig Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogdan D. Postat Ianuarie 28, 2007 Share Postat Ianuarie 28, 2007 Mai eu am dat 1 700 000 pe dinam pe 6 V original de M72 am gasit tocmai in Ucraina(in cutie din 1983) Am pus aprinderea cu platini originala noua(1986) 650 000 (care are si avans) Bobina noua pe 6V 300 000 baterie noua 6V-18Ah releu de inarcare pe 6 V 750 000 Carburi K68 noi-2 100 000 Si cred ca o sa mearga beton,inca nu am pornit-o ca am tablele la vopsit TOTUL ESTE ORIGINAL SI NOU IN MOTOR(M-A RUPT LA BANI) Daca vrei sa-ti bati capul cu alternator pe 12 V cum am vrut si eu sa fac prima oara e cam naspa: tre sa tai din blocu motor acolo unde vine dinamu ala vechi(asta de nepra e ma mare) tre sa faci un capac la bloc care sa-ti etanseze alternatoru tre sa faci o tija prelungitoare de alternator la rotita care e actionata de distributie tre sa renunti la filtru de aer trebe bobina pe 12 V trebe baterie pe 12V TREBE RELEU DE INCARCARE PE 12V SI CE REZOLVI? ELE AU MERS F BINE PE 6V SI EU AM GASIT TOATE PIESELE ORIGINALE NOIIIIIIIIIII-NOUTEEEE INAFARA DE CARBURI CARE SUNT K68 TOT CE E IN MOTOR E ORIGINAL SI NOU(mai putin ambielaju care este boboc,nu are joc) BAIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII SIMSONACHE NU ESTI SANATOSSSSSSSSSSSSSSS????????? CUM DA CUM AI PUTUT SA DAI 30 000 000 PE M??????????? E FOARTE MULT SA STII CA SA-L FACI BETON MAI TREBE VREO 20 000 000 spuneai ca nu mere alternator nipru???te inseli...si de acum cand nu esti sigur de o chestii mai bine....liniste.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valicaddy Postat Ianuarie 28, 2007 Share Postat Ianuarie 28, 2007 daca tu ai pus alternatorul de nipru fara sa polizezi blocul motor macar un pic esti mare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
simsonache Postat Ianuarie 28, 2007 Share Postat Ianuarie 28, 2007 simsonache ai stopu original? noup am unul MARE de ma vad inamici din avion-adica de tv aro sau tractor si apropo cu dinamul si alternatorul mai omule nu se merita sa tin dinam si e mare dif intre ele brm brm poc poc ce naiba sa ii fac ca nu l.am demontat sa vd si eu cu ce se manca-si sunt atat de racit si ma dor pla mini ca imi e frica sa nu mor si sa nu ma plimb cu M .ul ce face ? da o sa mai vd si singur si intreb.sa il bag la boxa si dupa aceea vd sal lebadache cum pun alt ernator fac vreo flansa ? ce e drept nu am demontat inca ca sa vd ce dracu e acolo ca nu o fii dracul chiar asa negru,deci se poate apar probleme ? curge ulei? si cam ce alternator ai pus ? ce model sau nu stiu ce naiba sa intreb, putere? da.mi cateve sfaturi ca nu ramane pe 6 asta e clar.si apropo cilindri is din fonta???? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mr_ORL Postat Ianuarie 28, 2007 Share Postat Ianuarie 28, 2007 noup am unul MARE de ma vad inamici din avion-adica de tv aro sau tractor si apropo cu dinamul si alternatorul mai omule nu se merita sa tin dinam si e mare dif intre ele brm brm poc poc ce naiba sa ii fac ca nu l.am demontat sa vd si eu cu ce se manca-si sunt atat de racit si ma dor pla mini ca imi e frica sa nu mor si sa nu ma plimb cu M .ul ce face ? da o sa mai vd si singur si intreb.sa il bag la boxa si dupa aceea vd na si stopurile omului...fata de cele originale, sunt imense in rest, am vazut motoru, e in mare parte original...stopurile nu sunt, nu stiu ce sa zic de busonul de benzina, da motoru nu e rau...mult nu ar ede muncit la el, decat de vopsit, cromat, estetice...a...si instalatia aia pe 12v simsonache, incearca tata de minsk ca vad ca e la moda acum si esapamentili suna a original frumos motor...oof...superb...imi iau si eu, ce mama req Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.