Trx Postat Octombrie 1, 2022 Share Postat Octombrie 1, 2022 (editat) Salut. Am și eu o problema, am un KTM Duke cu 8k km si lantul se aude ciudat. Ieri l-am curatat, uns, strans și este exact la fel. Aveți idee de la ce ar putea fi? https://files.fm/f/gdjhde4qv Editat Octombrie 1, 2022 de Kristian K Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Microbec Postat Octombrie 1, 2022 Share Postat Octombrie 1, 2022 (editat) Salut, e pentru ca din cauza datorita. Editat Octombrie 1, 2022 de Microbec Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Laur Puia Postat Octombrie 1, 2022 Share Postat Octombrie 1, 2022 Salut este posibil sa ai uzura inegala. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Trx Postat Octombrie 1, 2022 Autor Share Postat Octombrie 1, 2022 Acum 2 ore, patrick1 a spus: Ai uns lanțul pe dinăuntru prin demontare și imersie în ulei de transmisie cald (/zale, bolțuri, lagăre) sau pe dinafară (/role, pinioane, pantaloni)? După sunetul din videoclip pare să fie întins /uzat inegal (porțiuni din lanț alungite) sau pinion pe spate oval. am demontat lantul pinion fata și l am dat jos l am curatat iar după aceea l am montat la loc și am l am uns cu spray de lant motul c2 dar la fel făcea și înainte pinioanele nu par uzate nu sunt strâmbe și asa mai departe dar în schimb lantul da este destul de întins ..oricum o sa încerc sa rezolv schimbând tot kitul pinioane lant Mulțumesc mult pentru răspuns! fiind la inceput nu ma pricep asa de bine! Acum 4 ore, Laur Puia a spus: Salut este posibil sa ai uzura inegala. am inteles multumesc mult pt răspuns o sa încerc sa ii schimb tot kitul și sper sa se rezolve Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Octombrie 1, 2022 Share Postat Octombrie 1, 2022 (editat) Lanțul poate "crăpa" și de la întreținere. Da, știu, unii se jură pe roșu că ei nu curăță și nu ung lanțul, tot îi ține 30k km. Chiar ieri am schimbat un lanț la GS500, deși inițial îi ziceam omului că pare ok. Am găsit câteva oringuri in carcasa pinionului de atac, lanțul era întins blană, dar jumătate era... bălălău. Cel nou era 112, iar la GS trebuia 110, așa că flex și încă o nituiala (cheița, dar tot intră greu zaua de îmbinare). Ce vreau să spun: în manual se găsesc date despre cum se măsoară dacă lanțul are porțiuni întinse. Dar dacă se verifică pe stander că lanțul stă când țambal, când bălălău, se pun la bătaie 5-600 lei și se cumpără un kit nou. Unii pun doar lanțul, fără pinioane, ca să facă oleacă de economie. La 8000 km, dacă vrea economie, poate păstra pinionul spate, cel mult. Editat Octombrie 1, 2022 de Lucian_M Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Trx Postat Octombrie 1, 2022 Autor Share Postat Octombrie 1, 2022 Acum 1 oră, Lucian_M a spus: Lanțul poate "crăpa" și de la întreținere. Da, știu, unii se jură pe roșu că ei nu curăță și nu ung lanțul, tot îi ține 30k km. Chiar ieri am schimbat un lanț la GS500, deși inițial îi ziceam omului că pare ok. Am găsit câteva oringuri in carcasa pinionului de atac, lanțul era întins blană, dar jumătate era... bălălău. Cel nou era 112, iar la GS trebuia 110, așa că flex și încă o nituiala (cheița, dar tot intră greu zaua de îmbinare). Ce vreau să spun: în manual se găsesc date despre cum se măsoară dacă lanțul are porțiuni întinse. Dar dacă se verifică pe stander că lanțul stă când țambal, când bălălău, se pun la bătaie 5-600 lei și se cumpără un kit nou. Unii pun doar lanțul, fără pinioane, ca să facă oleacă de economie. La 8000 km, dacă vrea economie, poate păstra pinionul spate, cel mult. lantul se întinde în mod egal nu are burta l am întins ca in manual are un joc de 0.2 0.3 maxim într-adevăr este întins înspre finalul basculei bănuiesc ca motorul înainte de a îl cumpăra a fost stat și ma gândesc ca și asta ar fi putut afecta o sa schimb tot kit ul sa fiu sigur ca nu o sa mai am probleme mulțumesc mult de răspuns Acum 2 ore, patrick1 a spus: Ungerea corectă a unui lanț (fără O,X,Z-ringuri) se face prin imersie în baie de ulei de transmisie cald (T80-T90 nu sunt scumpe) astfel încât lubrifiantul să pătrundă în articulații, sub role. Spray-ul (fie și Motul) nu pătrunde din exterior până acolo. Sau se evaporă în scurtă vreme. E mai comod însă nu și mai eficient. nu cree ca este cazul lanțul este de la did cu o ringuri dar multumesc pt raspuns Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Octombrie 2, 2022 Share Postat Octombrie 2, 2022 Ceva mă face să cred că lanțul e întins țambal... Dar fără poze... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Microbec Postat Octombrie 2, 2022 Share Postat Octombrie 2, 2022 1 hour ago, Kristian K said: Oare chiar e atat de greu sa pui niste poze In sfarsit, un sfat la obiect! @patrick1, nu stiu de unde ai luat poza aia cu lantul, dar chiar cred ca ar fi mai bine pentru toti sa nu te mai bagi in seama pe toate topicurile. Ai vazut ce usor ai inghitit momeala lui @ilarionciobanu. Uite, asta este dintr-un manual de KTM. 1 hour ago, Lucian_M said: Dar fără poze... Corect! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Microbec Postat Octombrie 8, 2022 Share Postat Octombrie 8, 2022 On 10/2/2022 at 2:14 PM, patrick1 said: Este exact aceeași cu poza din link-ul meu (unde sag = tension ). Nu știu ce similitudini vezi între pozele alea, poate doar că sunt amândouă poze. Am mai scris, abține-te să dai sfaturi peste tot, prietenul tău Bing nu te ajută suficient. Pe topicul cu SV650 care nu pornea ai tras iar pe lângă țintă și @MotoS Garage ți-a demonstrat că ești aerian. De ce nu-ți vezi de bătrânețe în loc să cazi constant în ridicol? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.