Sari la conținut

Problema lant KTM Duke


Trx
 Share

Postări Recomandate

  • Vizitator changed the title to Problema lant KTM Duke
Acum 2 ore, patrick1 a spus:

Ai uns lanțul pe dinăuntru prin demontare și imersie în ulei de transmisie cald (/zale, bolțuri, lagăre) sau pe dinafară (/role, pinioane, pantaloni)? :D

După sunetul din videoclip pare să fie întins /uzat inegal (porțiuni  din lanț alungite) sau pinion pe spate oval.

am demontat lantul pinion fata și l am dat jos l am curatat iar după aceea l am montat la loc și am l am uns cu spray de lant motul c2 dar la fel făcea și înainte pinioanele nu par uzate nu sunt strâmbe și asa mai departe dar în schimb lantul da este destul de întins ..oricum o sa încerc sa rezolv schimbând tot kitul pinioane lant 

Mulțumesc mult pentru răspuns! fiind la inceput nu ma pricep asa de bine!

Acum 4 ore, Laur Puia a spus:

Salut este posibil sa ai uzura inegala. 

am inteles multumesc mult  pt răspuns o sa încerc sa ii schimb tot kitul și sper sa se rezolve

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Lanțul poate "crăpa" și de la întreținere. Da, știu, unii se jură pe roșu că ei nu curăță și nu ung lanțul, tot îi ține 30k km.

Chiar ieri am schimbat un lanț la GS500, deși inițial îi ziceam omului că pare ok. Am găsit câteva oringuri in carcasa pinionului de atac, lanțul era întins blană, dar jumătate era... bălălău. Cel nou era 112, iar la GS trebuia 110, așa că flex și încă o nituiala (cheița, dar tot intră greu zaua de îmbinare).

Ce vreau să spun: în manual se găsesc date despre cum se măsoară dacă lanțul are porțiuni întinse. Dar dacă se verifică pe stander că lanțul stă când țambal, când bălălău, se pun la bătaie 5-600 lei și se cumpără un kit nou. Unii pun doar lanțul, fără pinioane, ca să facă oleacă de economie. La 8000 km, dacă vrea economie, poate păstra pinionul spate, cel mult.

IMG_20220930_161957.jpg

IMG_20220926_191045.jpg

Editat de Lucian_M
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 1 oră, Lucian_M a spus:

Lanțul poate "crăpa" și de la întreținere. Da, știu, unii se jură pe roșu că ei nu curăță și nu ung lanțul, tot îi ține 30k km.

Chiar ieri am schimbat un lanț la GS500, deși inițial îi ziceam omului că pare ok. Am găsit câteva oringuri in carcasa pinionului de atac, lanțul era întins blană, dar jumătate era... bălălău. Cel nou era 112, iar la GS trebuia 110, așa că flex și încă o nituiala (cheița, dar tot intră greu zaua de îmbinare).

Ce vreau să spun: în manual se găsesc date despre cum se măsoară dacă lanțul are porțiuni întinse. Dar dacă se verifică pe stander că lanțul stă când țambal, când bălălău, se pun la bătaie 5-600 lei și se cumpără un kit nou. Unii pun doar lanțul, fără pinioane, ca să facă oleacă de economie. La 8000 km, dacă vrea economie, poate păstra pinionul spate, cel mult.

IMG_20220930_161957.jpg

IMG_20220926_191045.jpg

lantul se întinde în mod egal nu are burta l am întins ca in manual are un joc de 0.2 0.3 maxim într-adevăr este întins înspre finalul basculei bănuiesc ca motorul înainte de a îl cumpăra a fost stat și ma gândesc ca și asta ar fi putut afecta o sa schimb tot kit ul sa fiu sigur ca nu o sa mai am probleme mulțumesc mult de răspuns 

Acum 2 ore, patrick1 a spus:

👍

Ungerea corectă a unui lanț (fără O,X,Z-ringuri) se face prin imersie în baie de ulei de transmisie cald (T80-T90 nu sunt scumpe) astfel încât lubrifiantul să pătrundă în articulații, sub role. Spray-ul (fie și Motul) nu pătrunde din exterior până acolo.

Sau se evaporă în scurtă vreme.

E mai comod însă nu și mai eficient.

nu cree ca este cazul lanțul este de la did cu o ringuri dar multumesc pt raspuns

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 hour ago, Kristian K said:

Oare chiar e atat de greu sa pui niste poze

In sfarsit, un sfat la obiect!

 

 

@patrick1, nu stiu de unde ai luat poza aia cu lantul, dar chiar cred ca ar fi mai bine pentru toti sa nu te mai bagi in seama pe toate topicurile.

Ai vazut ce usor ai inghitit momeala lui @ilarionciobanu.

image.thumb.png.6c7e55f96431c13d46ec45a173f513fe.png

Uite, asta este dintr-un manual de KTM.

 

 

 

1 hour ago, Lucian_M said:

Dar fără poze...

Corect!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

On 10/2/2022 at 2:14 PM, patrick1 said:

Este exact aceeași cu poza din link-ul meu (unde sag = tension :moron: ).

Nu știu ce similitudini vezi între pozele alea, poate doar că sunt amândouă poze.

Am mai scris, abține-te să dai sfaturi peste tot, prietenul tău Bing nu te ajută suficient. Pe topicul cu SV650 care nu pornea ai tras iar pe lângă țintă și @MotoS Garage ți-a demonstrat că ești aerian. De ce nu-ți vezi de bătrânețe în loc să cazi constant în ridicol? 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...