bursyllac Postat Aprilie 20, 2023 Share Postat Aprilie 20, 2023 (editat) Vând Suzuki DR 650 SE, 1996. Preț: 2650 EURO Modalitate de contact: +40 736 495 807 sau PM aici. KM: aprox 68900 ITP: 17.06.2024 RCA: 14.09.2023 Stare acte: Înmatriculat, se vinde cu perfectarea actelor și eliberare fiscal. VIN: JS1SP46B000500406 Localitate: București Upgrade-uri și componente: - far LED JNS Engineering (+ far original) - upgrade suspensie față + spate de la Full Force Racing Components: arcuri față și spate, valve ulei în furcă (+ arcuri originale) - scărițe coborâte și late ProCycle (+ scărițe originale) - scut motor aluminiu Ricochet - handguarduri Acerbis X-Factor - tobă LeoVince omologată pentru DR 650 SE (+ tobă originală) - vine cu 2 seturi a câte 2 silencere + spark arrester. - filtru de aer KN (se dau două filtre, astfel încât unul să fie mereu curat și pregătit) - mânere încălzite Oxford - priză USB + voltmetru - suport bagaje aluminiu - suporti laterali bagaje (făcuți la Bogdan Harea) - kit carburator Procycle (+ o serie de jicloare, garnituri, etc) - anvelope 85%: față (Dunlop Geomax EN91) și spate (Heidenau K74) - la pachet mai vine un set complet de rulmenți și simeringuri de roți, un filtru de ulei (păstrate pe stock pentru a fi remediate problemele imediat în caz că apar) - o cutie cu tot felul de mărunțișuri: oringuri, simeringuri, filtru benzină, ghid de reglaj carburator, tot felul de piese adunate în timp. - trusă de scule cu cheie de roți dedicată modelului Pentru majoritatea upgrade-urilor se poate accesa linkul corespunzător pentru mai multe detalii, verificarea prețului de achiziție, etc. Detalii relevante: - la 68400 km motorul a fost recondiționat: resegmentare + schimbare piston (componente originale, cota 0) - tot atunci a fost recondiționat și electromotorul (problemă comună la DR-uri): rulmenți, cărbuni, bucșe, oringuri - servisare generală: ulei, plăcuțe, etc. - rulmenți oase + basculă noi - amortizorul spate a fost servisat (oringuri, simeringuri, azot) la GRG anul trecut. - a fost rezolvată problema NSU - a fost rezolvată problema cu oringul de la pinionul de atac - motocicleta prezintă defecte estetice: zgârieturi, șaua e roasă dar fără tăieturi sau rupturi, rezervor înfundat (am scăpat-o de aproape de pe loc în pădure direct pe-un pietroi) - regimul de folosire se poate vedea în video-urile de aici. Motocicleta a fost folosită intensiv, dar servisată tehnic corespunzător. Negocierea se face cu renunțarea la diferite upgrade-uri. Editat Aprilie 20, 2023 de bursyllac completare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ulei_moto Postat Aprilie 21, 2023 Share Postat Aprilie 21, 2023 te-ai decis care va fi urmatoarea capra ? Spor la vanzare ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bursyllac Postat Aprilie 21, 2023 Autor Share Postat Aprilie 21, 2023 3 hours ago, ulei_moto said: te-ai decis care va fi urmatoarea capra ? încă nu m-am decis care să fie categoria: tot dual-sport (caz în care mă mănâncă de un KTM 690 Enduro / Husqvarna 701 Enduro / GasGas ES 700) sau să fac traseele de dual-sport cu 990 Adventure și să îmi iau ceva dedicat enduro / trial pentru dezvoltarea abilităților tehnice. 3 hours ago, ulei_moto said: Spor la vanzare ! Să fie! Mersi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bursyllac Postat Aprilie 21, 2023 Autor Share Postat Aprilie 21, 2023 2 minutes ago, Kristian K said: Te-ai gandit la un DRZ 400 E? da, dar nu mă atrage prea tare. greu de găsit unul bun înmatriculat, e doar un pic mai spre enduro decât DR-ul meu... dacă mă hotărăsc că vreau enduro o sa caut ceva chiar din categoria enduro. dacă e să fie dual-sport sunt destul de hotărât pe 690/701/700. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.