Sari la conținut

Vând Suzuki DR 650 SE 1996


Postări Recomandate

Vând Suzuki DR 650 SE, 1996.


Preț: 2650 EURO
Modalitate de contact: +40 736 495 807 sau PM aici.

KM: aprox 68900
ITP: 17.06.2024

RCA: 14.09.2023

Stare acte: Înmatriculat, se vinde cu perfectarea actelor și eliberare fiscal.
VIN: JS1SP46B000500406
Localitate: București


IMG_8296.thumb.jpg.b8b087dfc9b8cb39289d9b6170065ac6.jpgIMG_8297.thumb.jpeg.22eb0f7f92e21e58698bab97cd2d536b.jpegIMG_8298.thumb.jpeg.561325c3534825d274578c9ec3f2c9ab.jpegIMG_8299.thumb.jpeg.0cc779910f7f3f72f5349e28a1622317.jpegIMG_8300.thumb.jpeg.44113a5ae5f8d32d9b69976aaa43b69c.jpegIMG_8301.thumb.jpeg.677d5236eab75495eecd11d0772fe8ae.jpegIMG_8302.thumb.jpeg.9316635f19337427629b76b7bf515a7c.jpegIMG_8303.thumb.jpeg.1a3af463357b832b61f5d973ef336027.jpeg

Upgrade-uri și componente:
- far LED JNS Engineering (+ far original)
- upgrade suspensie față + spate de la Full Force Racing Components: arcuri față și spate, valve ulei în furcă (+ arcuri originale)

- scărițe coborâte și late ProCycle (+ scărițe originale)

- scut motor aluminiu Ricochet
- handguarduri Acerbis X-Factor

- tobă LeoVince omologată pentru DR 650 SE (+ tobă originală) - vine cu 2 seturi a câte 2 silencere + spark arrester.
- filtru de aer KN (se dau două filtre, astfel încât unul să fie mereu curat și pregătit)
- mânere încălzite Oxford
- priză USB + voltmetru
- suport bagaje aluminiu
- suporti laterali bagaje (făcuți la Bogdan Harea)

- kit carburator Procycle  (+ o serie de jicloare, garnituri, etc)

- anvelope 85%: față (Dunlop Geomax EN91) și spate (Heidenau K74)
- la pachet mai vine un set complet de rulmenți și simeringuri de roți, un filtru de ulei (păstrate pe stock pentru a fi remediate problemele imediat în caz că apar)
- o cutie cu tot felul de mărunțișuri: oringuri, simeringuri, filtru benzină, ghid de reglaj carburator, tot felul de piese adunate în timp.

- trusă de scule cu cheie de roți dedicată modelului


Pentru majoritatea upgrade-urilor se poate accesa linkul corespunzător pentru mai multe detalii, verificarea prețului de achiziție, etc.

Detalii relevante:

 

la 68400 km motorul a fost recondiționat: resegmentare + schimbare piston (componente originale, cota 0)
- tot atunci a fost recondiționat și electromotorul (problemă comună la DR-uri): rulmenți, cărbuni, bucșe, oringuri
- servisare generală: ulei, plăcuțe, etc.
- rulmenți oase + basculă noi
- amortizorul spate a fost servisat (oringuri, simeringuri, azot) la GRG anul trecut.
- a fost rezolvată problema NSU
- a fost rezolvată problema cu oringul de la pinionul de atac

- motocicleta prezintă defecte estetice: zgârieturi, șaua e roasă dar fără tăieturi sau rupturi, rezervor înfundat (am scăpat-o de aproape de pe loc în pădure direct pe-un pietroi) - regimul de folosire se poate vedea în video-urile de aici. Motocicleta a fost folosită intensiv, dar servisată tehnic corespunzător.


Negocierea se face cu renunțarea la diferite upgrade-uri.
 

Editat de bursyllac
completare
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

3 hours ago, ulei_moto said:

te-ai decis care va fi urmatoarea capra ?

încă nu m-am decis care să fie categoria: tot dual-sport (caz în care mă mănâncă de un KTM 690 Enduro / Husqvarna 701 Enduro / GasGas ES 700) sau să fac traseele de dual-sport cu 990 Adventure și să îmi iau ceva dedicat enduro / trial pentru dezvoltarea abilităților tehnice.

 

3 hours ago, ulei_moto said:

Spor la vanzare ! 

Să fie! Mersi.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 22 minute, bursyllac a spus:

încă nu m-am decis care să fie categoria: tot dual-sport (caz în care mă mănâncă de un KTM 690 Enduro / Husqvarna 701 Enduro / GasGas ES 700) sau să fac traseele de dual-sport cu 990 Adventure și să îmi iau ceva dedicat enduro / trial pentru dezvoltarea abilităților tehnice.

...

 

Te-ai gandit la un DRZ 400 E?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

2 minutes ago, Kristian K said:

Te-ai gandit la un DRZ 400 E?

da, dar nu mă atrage prea tare. greu de găsit unul bun înmatriculat, e doar un pic mai spre enduro decât DR-ul meu... dacă mă hotărăsc că vreau enduro o sa caut ceva chiar din categoria enduro. dacă e să fie dual-sport sunt destul de hotărât pe 690/701/700.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...