Sari la conținut

Simson 350


m72story
 Share

Postări Recomandate

Unele lucruri s-au marit , altele s-au micsorat.

-Boltul pistonului de la 20 diametru acum are 17mm;

-Inaltimea ds compresie de la 27 ( din memorie)la 17mm;

-calota piston din plana in convexa;

-fusta piston cu aproximativ 20mm.

 

 

A fost neesara relocarea pompei de ulei deoarece circumferinta ambielajului nu.permitea pastrarea aceleiasi pozitionari precum originalul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

testele de drum sunt pozitive: impinge bine ( mai bine decat cel de 250) inca nu l-am dus in limiita superioara .

Clar echilibrarea dinamica este in favoarea acestui ambielaj.

 

IMG-20240417-WA0000.jpeg

IMG-20240413-WA0014.jpeg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

×
×
  • Creează nouă...