Sari la conținut

Honda transalp 600/650/700


Postări Recomandate

Salut! Ce parere aveti de transalp 600/650/700 care se merita mai mult?

Care este diferenta de consum si de intretinere?

Eu as dori una pentru a2 limitata dar din ce citesc nu gasesc nimic de consum.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cam acelasi consum. 600 doar dupa 97, as spune, sa aiba 2 discuri pe fata si TCI-uri, nu CDI-uri.

La 700 s-a trecut la roata pe fata de 19, parca. Mai putin pentru enduro si mai mult pentru touring. Daca vrei poteci prin padure, iei 600-650. Daca vrei multa strada, iei 700. Daca gasesti si cu ABS, e excelent.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 26 minute, mircea.cazachevici a spus:

Cam acelasi consum. 600 doar dupa 97, as spune, sa aiba 2 discuri pe fata si TCI-uri, nu CDI-uri.

La 700 s-a trecut la roata pe fata de 19, parca. Mai putin pentru enduro si mai mult pentru touring. Daca vrei poteci prin padure, iei 600-650. Daca vrei multa strada, iei 700. Daca gasesti si cu ABS, e excelent.

As vrea mai mult strada dar si putin pe poteci daca e nevoie, cunosti cumva si consumul la ele eu caut ceva care sa se situeze la un consum de 5, am citit diferite forumuri uni zic ca re consum de 4,5-5 alti zic ca ajunge la 6 si depaseste 6

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Știi cum se spune la yahturi? Dacă întrebi cât costă înseamnă că nu ți-l permiți! Cam așa și cu consumul la 🏍.

Eu am avut acum 20 ani PD06 din '93 (600 cm³) și nu țin minte să fi consumat vreodată <5l/100, 5.2-5.5, cam pe acolo. Probabil modelele mai noi, cu injecție, consumă mai puțin, oricum nu aș recomanda cuiva să-și ia o 🏍 de +20 ani cu carburatoare, mai ales dacă e începător.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Consum mic gasesti la monocilindrice. Un BMW F650GS e pe la 4-4,5 l/100km, la fel un Yamaha XT660. Bine, e vorba de modele vechi, inainte de 2000. Nu stiu la modelele actuale cum mai e situatia.

Transalp consuma 5,5-6 l/100km. Si asta fara menajamente in oras. In afara cam tot pe acolo, pentru ca nu poti sa stai pe autostrada la 90km/h. Ii dai 110-120, si acolo iti consuma mai mult.

Diferenta e ca un monocilindric vibreaza sub tine, in timp ce pe un TA, avand 2V, nici nu-l simti. Eu unul prefer confortul.

Cat despre valentele TA-ului pentru enduro.....sunt destul de putine. E destul de greu si destul de puturos.

Vorba aia..e un catar. Face binisor de toate, dar nimic exceptional. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 10 ore, ENEOS a spus:

Știi cum se spune la yahturi? Dacă întrebi cât costă înseamnă că nu ți-l permiți! Cam așa și cu consumul la 🏍.

Eu am avut acum 20 ani PD06 din '93 (600 cm³) și nu țin minte să fi consumat vreodată <5l/100, 5.2-5.5, cam pe acolo. Probabil modelele mai noi, cu injecție, consumă mai puțin, oricum nu aș recomanda cuiva să-și ia o 🏍 de +20 ani cu carburatoare, mai ales dacă e începător.

Am acum la a1 un shadow 125 v2 si carburatorarele au fost o problema mare pe langa un consum maricel pentru 125, 5%. Motocicleta o sa fie cumparata de catre parinti si de asta caut un adv fiabil, sa consume tot in jurul actualei motociclete, ma gandeam ca transalp 700 modelu pe injectie ar consuma un 5%

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 10 minute, AlexDrg a spus:

consum maricel pentru 125, 5%

Consumul nu e proporțional cu cilindreea! Gândește-te că am scos 6.1 Buc-Sofia și retur cu FJR1300, încărcat cu bagaje și pasager! Și n-am mers cu 90 km/h. Colegul care a mers cu mine, singur pe un CBF600, a scos 6 fix. Deci? 0.1 l/100km diferență la cilindree dublă, putere dublă și masă totală nu chiar dublă dar sensibil msi mare la mine, mers identic.

Probabil că "injectatul" e mai economic.

% reprezintă procent, consumul de carburant se exprimă în l/100 km! 😉

Editat de ENEOS
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 21 minute, ENEOS a spus:

Consumul nu e proporțional cu cilindreea! Gândește-te că am scos 6.1 Buc-Sofia și retur cu FJR1300, încărcat cu bagaje și pasager! Și n-am mers cu 90 km/h. Colegul care a mers cu mine, singur pe un CBF600, a scos 6 fix. Deci? 0.1 l/100km diferență la cilindree dublă, putere dublă și masă totală nu chiar dublă dar sensibil msi mare la mine, mers identic.

Probabil că "injectatul" e mai economic.

% reprezintă procent, consumul de carburant se exprimă în l/100 km! 😉

Deci e posibil transalpul de 700 sa aiba un 5-5,5% mixt fiind injectie

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

TA 700. consuma si sub 5 ( chiar spre 4.5 )daca mergi afara cu 80..90

Pe la 100..110 se duce spre 6.

E super mobra,nimic de zis(o singura "Durere" am  - ca are doar 5 viteze deci pe la 140 + se cam tureaza).

Dar hei, nu e ss.

Modelul pe carburatie(cu 21' pe fata) consuma cu ~ 0.8 l mai putin (mers "umar la umar").

maine as lua unul daca as gasi "de nou". ta- 600 e "tata lor"(vorbim de mobre din anii 1980..90), carburatia era pe atunci pe val.

in oras nu pot sa dau un consum , Bucale e o parcare si nu un oras.

Acum 19 ore, mircea.cazachevici a spus:

Cam acelasi consum. 600 doar dupa 97, as spune, sa aiba 2 discuri pe fata si TCI-uri, nu CDI-uri.

La 700 s-a trecut la roata pe fata de 19, parca. Mai putin pentru enduro si mai mult pentru touring. Daca vrei poteci prin padure, iei 600-650. Daca vrei multa strada, iei 700. Daca gasesti si cu ABS, e excelent.

perfect.

doar zi i ca 600 ele  in mintile lui e greu /imposibil de gasit, cine a avut nu l-a luat de "bibelou"

eu am cautat acum vreo 4 luni un 700 si am vazut peste 10..15 mobre. una singura era" ce trebuie". si pretul, culmea, a fost  mai mic decat "pacalelile".

oricum fara 3500...4500 nu te apuca de cautat.

daca te ajuta cu ceva pot sa intreb un amic daca vrea sa l dea (700, abs) si va pun "pe direct"

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 32 minute, foxbat a spus:

TA 700. consuma si sub 5 ( chiar spre 4.5 )daca mergi afara cu 80..90

Pe la 100..110 se duce spre 6.

E super mobra,nimic de zis(o singura "Durere" am  - ca are doar 5 viteze deci pe la 140 + se cam tureaza).

Dar hei, nu e ss.

Modelul pe carburatie(cu 21' pe fata) consuma cu ~ 0.8 l mai putin (mers "umar la umar").

maine as lua unul daca as gasi "de nou". ta- 600 e "tata lor"(vorbim de mobre din anii 1980..90), carburatia era pe atunci pe val.

in oras nu pot sa dau un consum , Bucale e o parcare si nu un oras.

perfect.

doar zi i ca 600 ele  in mintile lui e greu /imposibil de gasit, cine a avut nu l-a luat de "bibelou"

eu am cautat acum vreo 4 luni un 700 si am vazut peste 10..15 mobre. una singura era" ce trebuie". si pretul, culmea, a fost  mai mic decat "pacalelile".

oricum fara 3500...4500 nu te apuca de cautat.

E ciudat daca zici ca ar avea un consum de 4-5 cu un 80-90  nu ar trebui banuiesc sa depaseasca un 5,5 dupa 120km/h nu prea are sens plus ca sunt portiuni unde o mai alergi sunt portiuni unde nu ai cum sa mergi peste 70 deci din cate inteleg are un consum mixt de 5%.

Eu in aprilie planuiesc sa dau de a2 in orice caz o sa iau un adv limitat pentru ca sunt foarte mare, am 1,95 si 85-90 kg motocicletele de a2 nelimitate sunt mici, singura optiune care este mare este benelli trk 502 care la specificati este un transalp 700 limitat asa ca se merita mai mult un transalp care stiu ca nu o sa am probleme cu el. 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

vezi ca 1.95 esti ca ursul pe bicicleta pe TA.

la statura ta incepi de la Vstrom1000.serios.

oricum nu este relevant deloc consumul (Daca e important pentru tine ..mai bine te reorientezi) ci AUTONOMIA cu un plin. La TA este intre 180 - 250 km.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 minute, foxbat a spus:

vezi ca 1.95 esti ca ursul pe bicicleta pe TA.

la statura ta incepi de la Vstrom1000.serios.

oricum nu este relevant deloc consumul (Daca e important pentru tine ..mai bine te reorientezi) ci AUTONOMIA cu un plin. La TA este intre 180 - 250 km.

As vrea ceva mai mare dar nu imi permite varsta fac 18 ani in aprilie sunt foarte limitat la cumpararea unei motociclete din cauza putinelor optiuni.

Consumul este important pentru mine din simplul fapt ca sunt pe

bani parintilor, un consum de 5 nu ma deranjeaza mi l permit cum la 125 ul pe care il am imi consuma tot 5%

Deci un transalp are autonomie cu un full 180-250? In cazu asta pare consumul mare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sanatate si multi si frumosi ani si km.

TA-ul atat are. Rezervorul are 10 l si parca inca 2 rezerva.

Fa-ti calculele si vezi ce ti se potriveste. Poate e mai bine sa mai stai nitel si sa faci achizitia mai incolo cand "se mai aduna". stiu ca sangele e fierbinte :)

Gandeste-te ca motoclismul nu prea e "de buget", pe langa benzina e nevoie de multe altele

Spor!

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 minute, foxbat a spus:

sanatate si multi si frumosi ani si km.

TA-ul atat are. Rezervorul are 10 l si parca inca 2 rezerva.

Fa-ti calculele si vezi ce ti se potriveste. Poate e mai bine sa mai stai nitel si sa faci achizitia mai incolo cand "se mai aduna". stiu ca sangele e fierbinte :)

Gandeste-te ca motoclismul nu prea e "de buget", pe langa benzina e nevoie de multe altele

Spor!

 

Multumesc frumos!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 3 ore, foxbat a spus:

Rezervorul are 10 l

Nu există! Ăla de 700 e dat cu 17.5l și vreo 17l aș fi tentat să zic că aveam și la 600.

Draci, la 70-80 km/h cred că scot 5 l/100 km cu troleibuzul meu...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 minute, ENEOS a spus:

Draci, la 70-80 km/h cred că scot 5 l/100 km cu troleibuzul meu...

Multisor cred ca mai bine m as orienta pe un verys sau v strom 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 29 minute, ENEOS a spus:

Nu există! Ăla de 700 e dat cu 17.5l și vreo 17l aș fi tentat să zic că aveam și la 600.

Draci, la 70-80 km/h cred că scot 5 l/100 km cu troleibuzul meu...

asa e.

rectific si eu- mi-am amintit ca indica cam aiurea la modele astea si faceam calculele din plin in plin si cand era pe 0 de fapt mai avea cel putin 4l

oricum autonomia nu e de tourer ca la tine:)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 7 months later...

salutare la lume

pentru un TA 700 -

1. cand ramane mai putina benzina.da in nas.

2. nu are robinet de "rezerva" deci nu prea am ce verifica

3.oglinzile - se pot "muta" nitel mai in fata? (erau niste adaptoare parca ).

 

Va multuemsc,

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...