Jump to content

Recommended Posts

Vând KTM 990 Adventure 2008.

Info obligatorii:

Contact: PM, aici, sau 0736 495 807
Preț: 4500 euro discutabil
ITP: 05.05.2025
RCA: 04.04.2025

VIN: VBKVA44068M944117
Fiscal: Da, în aceeași zi sau în ziua următoare.
Locație: București
KM: 66 966 (în bord) + 29 000 pe bordul inițial. 95 900 reali.


Dotări:

  • ABS funcțional, decuplabil.
  • kit faruri led + parbriz Rade Garage - plus farul original și parbrizul original
  • tobe omologate Akrapovic
  • topcase Givi Maxia 55
  • plastic side cases KTM (Hepko & Becker)
  • proiectoare cu lumină albă și lumină galbenă
  • cric central
  • suport telefon
  • cilindru receptor ambreiaj Oberon
  • G2 Throttle tamer
  • arcuri furca față YSS 6.0
  • port dual USB + voltmetru
  • mudscrapers SKF
  • aerisitoare furcă
  • kit high fender
     

Încluse în pachet dar nemontate:

  • set bujii noi
  • kit complet original KTM de furtune și coliere pentru instalația de antigel (aprox 700 de lei)
  • switch nou ABS original KTM (aprox 300 de lei)
  • apărătoare joasă roată față
  • set suplimentar carene față
  • far + parbriz original
  • diferite ciubulele strânse de-a lungul timpului


Mențiuni:

  • ulei, filtru ulei și filtru de aer: < 2 000 km
  • disc frână spate: 10 000 km
  • discuri frână spate: aprox 20 000 km.
  • anvelopa spate necesită schimbare
  • anvelopa față: 50%


Poze:

IMG_3552.thumb.jpeg.d5f7b280e8642a8bb6d17bdfe61dd96a.jpeg.     IMG_3553.thumb.jpeg.9c0cb790578f81ccdb0587cd9931a90c.jpeg.    IMG_3551.thumb.jpeg.ff4a78d76d6c1f2b76f9aae54187c61a.jpeg

IMG_3554.thumb.jpeg.ee7a11f95bf33ecd05c1c9afe3929959.jpeg    IMG_3555.thumb.jpeg.ed85d7c76c107a846a2e742dc3553bca.jpeg    IMG_3557.thumb.jpeg.49a24331b149351e5c6359b6bbfa10d9.jpeg

 

IMG_3558.thumb.jpeg.19b11a3b8740c1f878ecdf65e7beacd6.jpeg.   IMG_3561.thumb.jpeg.b741f4e5ec0ccaff3c5c3a104d0c8e4c.jpeg.   IMG_3562.thumb.jpeg.40cf0bb03a9b1173e63d74dd2b5a330b.jpeg

IMG_3563.thumb.jpeg.69f4f1f529306ab966205742eb458a8d.jpeg.  IMG_3564.thumb.jpeg.9c21f44cb43f59016cd0d62cc43e4763.jpeg.  IMG_3565.thumb.jpeg.f26a2b5d11f3092c638f3d2aaf019edf.jpeg.

 IMG_3566.thumb.jpeg.f1d5dd2e9e2c9b0f10c603dae8c9d430.jpeg.  IMG_3567.thumb.jpeg.3fc13cad72160dc4c21c09356a7bf619.jpeg

IMG_3568.thumb.jpeg.cde8d7b8e5b67ffb5b7dacbcdc13544b.jpeg.  IMG_3569.thumb.jpeg.075a02d34fcf8e052efa73de6aba9e96.jpeg

IMG_3560.jpeg

Edited by bursyllac
Link to comment
Share on other sites

Posted (edited)
9 minutes ago, PzKpfW said:

Gata, îți iei Super Duke?

sunt indecis. un combo mișto mi s-ar părea un LC4 + un LC8 mare (1190, 1290). sau 890-ul facelift care arată mai a 990 modern. oricum, cel puțin una trebuie să fie cu roată de 21, cu spițe.

 

9 minutes ago, PzKpfW said:

Spor la vânzare.

Mersi, să fie :D

Edited by bursyllac
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 2 months later...

Motocicleta tocmai a trecut printr-o revizie majoră:

 

- revizie suspensie față (ulei și simeringuri)

- ajustare joc supape și verificare compresie (compresie în parametri, schimbate câteva pastile)

- schimbare bujii

- schimbare integrală de tubulatură și coliere de antigel + antigel (piese OEM)

- schimbare și reglare a unuia dintre cei doi senzori TPS (OEM)

- schimbare ulei și filtru ulei (Motorex - schimbate deoarece nu voiam să fac concediul pe final de interval de schimb de ulei, neștiind exact câți km o sa fac)

- schimbare filtru de aer

- schimbare pompă ambreiaj (problemă destul de comună: era folosibilă dar deranjant să tot completez ulei)

- schimbare switch ABS (plasticul celui vechi era mâncat de soare dar în continuare funcțional)

- verificare generală (joc rulmenți jug, roți, basculă, etc)

 

Urmează un concediu de 2 săptămâni și un pic, apoi revine la vânzare, cu update de fotografii și număr km.

 

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Motocicleta revine la vânzare, cu aprox 3000 de km în plus față de moment postării anunțului.
 

On 7/6/2024 at 1:47 AM, bursyllac said:

- revizie suspensie față (ulei și simeringuri)

- ajustare joc supape și verificare compresie (compresie în parametri, schimbate câteva pastile)

- schimbare bujii

- schimbare integrală de tubulatură și coliere de antigel + antigel (piese OEM)

- schimbare și reglare a unuia dintre cei doi senzori TPS (OEM)

- schimbare ulei și filtru ulei (Motorex - schimbate deoarece nu voiam să fac concediul pe final de interval de schimb de ulei, neștiind exact câți km o sa fac)

- schimbare filtru de aer

- schimbare pompă ambreiaj (problemă destul de comună: era folosibilă dar deranjant să tot completez ulei)

- schimbare switch ABS (plasticul celui vechi era mâncat de soare dar în continuare funcțional)

- verificare generală (joc rulmenți jug, roți, basculă, etc)


A trecut printr-o revizie de aprox 1000 de euro, iar prețul rămâne la 4500 de euro, discutabil la fața locului.


910994f1-3857-4d66-b23e-526d4fff8ae1.thumb.JPG.490ad28e36fdef93f918b9ccdfbb8e28.JPG      IMG_5038.thumb.jpeg.166eed88b6e1a138cd2dcfa3f9d612e6.jpeg.     IMG_5158.thumb.jpeg.967bb3fc05a0022e5aba35a1b443bb77.jpeg

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...