Jump to content

Recommended Posts

Vând KTM 990 Adventure 2008.

Info obligatorii:

Contact: PM, aici, sau 0736 495 807
Preț: 4500 euro discutabil
ITP: 05.05.2025
RCA: 04.04.2025

VIN: VBKVA44068M944117
Fiscal: Da, în aceeași zi sau în ziua următoare.
Locație: București
KM: 66 966 (în bord) + 29 000 pe bordul inițial. 95 900 reali.


Dotări:

  • ABS funcțional, decuplabil.
  • kit faruri led + parbriz Rade Garage - plus farul original și parbrizul original
  • tobe omologate Akrapovic
  • topcase Givi Maxia 55
  • plastic side cases KTM (Hepko & Becker)
  • proiectoare cu lumină albă și lumină galbenă
  • cric central
  • suport telefon
  • cilindru receptor ambreiaj Oberon
  • G2 Throttle tamer
  • arcuri furca față YSS 6.0
  • port dual USB + voltmetru
  • mudscrapers SKF
  • aerisitoare furcă
  • kit high fender
     

Încluse în pachet dar nemontate:

  • set bujii noi
  • kit complet original KTM de furtune și coliere pentru instalația de antigel (aprox 700 de lei)
  • switch nou ABS original KTM (aprox 300 de lei)
  • apărătoare joasă roată față
  • set suplimentar carene față
  • far + parbriz original
  • diferite ciubulele strânse de-a lungul timpului


Mențiuni:

  • ulei, filtru ulei și filtru de aer: < 2 000 km
  • disc frână spate: 10 000 km
  • discuri frână spate: aprox 20 000 km.
  • anvelopa spate necesită schimbare
  • anvelopa față: 50%


Poze:

IMG_3552.thumb.jpeg.d5f7b280e8642a8bb6d17bdfe61dd96a.jpeg.     IMG_3553.thumb.jpeg.9c0cb790578f81ccdb0587cd9931a90c.jpeg.    IMG_3551.thumb.jpeg.ff4a78d76d6c1f2b76f9aae54187c61a.jpeg

IMG_3554.thumb.jpeg.ee7a11f95bf33ecd05c1c9afe3929959.jpeg    IMG_3555.thumb.jpeg.ed85d7c76c107a846a2e742dc3553bca.jpeg    IMG_3557.thumb.jpeg.49a24331b149351e5c6359b6bbfa10d9.jpeg

 

IMG_3558.thumb.jpeg.19b11a3b8740c1f878ecdf65e7beacd6.jpeg.   IMG_3561.thumb.jpeg.b741f4e5ec0ccaff3c5c3a104d0c8e4c.jpeg.   IMG_3562.thumb.jpeg.40cf0bb03a9b1173e63d74dd2b5a330b.jpeg

IMG_3563.thumb.jpeg.69f4f1f529306ab966205742eb458a8d.jpeg.  IMG_3564.thumb.jpeg.9c21f44cb43f59016cd0d62cc43e4763.jpeg.  IMG_3565.thumb.jpeg.f26a2b5d11f3092c638f3d2aaf019edf.jpeg.

 IMG_3566.thumb.jpeg.f1d5dd2e9e2c9b0f10c603dae8c9d430.jpeg.  IMG_3567.thumb.jpeg.3fc13cad72160dc4c21c09356a7bf619.jpeg

IMG_3568.thumb.jpeg.cde8d7b8e5b67ffb5b7dacbcdc13544b.jpeg.  IMG_3569.thumb.jpeg.075a02d34fcf8e052efa73de6aba9e96.jpeg

IMG_3560.jpeg

Edited by bursyllac
Link to comment
Share on other sites

Posted (edited)
9 minutes ago, PzKpfW said:

Gata, îți iei Super Duke?

sunt indecis. un combo mișto mi s-ar părea un LC4 + un LC8 mare (1190, 1290). sau 890-ul facelift care arată mai a 990 modern. oricum, cel puțin una trebuie să fie cu roată de 21, cu spițe.

 

9 minutes ago, PzKpfW said:

Spor la vânzare.

Mersi, să fie :D

Edited by bursyllac
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 2 months later...

Motocicleta tocmai a trecut printr-o revizie majoră:

 

- revizie suspensie față (ulei și simeringuri)

- ajustare joc supape și verificare compresie (compresie în parametri, schimbate câteva pastile)

- schimbare bujii

- schimbare integrală de tubulatură și coliere de antigel + antigel (piese OEM)

- schimbare și reglare a unuia dintre cei doi senzori TPS (OEM)

- schimbare ulei și filtru ulei (Motorex - schimbate deoarece nu voiam să fac concediul pe final de interval de schimb de ulei, neștiind exact câți km o sa fac)

- schimbare filtru de aer

- schimbare pompă ambreiaj (problemă destul de comună: era folosibilă dar deranjant să tot completez ulei)

- schimbare switch ABS (plasticul celui vechi era mâncat de soare dar în continuare funcțional)

- verificare generală (joc rulmenți jug, roți, basculă, etc)

 

Urmează un concediu de 2 săptămâni și un pic, apoi revine la vânzare, cu update de fotografii și număr km.

 

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Motocicleta revine la vânzare, cu aprox 3000 de km în plus față de moment postării anunțului.
 

On 7/6/2024 at 1:47 AM, bursyllac said:

- revizie suspensie față (ulei și simeringuri)

- ajustare joc supape și verificare compresie (compresie în parametri, schimbate câteva pastile)

- schimbare bujii

- schimbare integrală de tubulatură și coliere de antigel + antigel (piese OEM)

- schimbare și reglare a unuia dintre cei doi senzori TPS (OEM)

- schimbare ulei și filtru ulei (Motorex - schimbate deoarece nu voiam să fac concediul pe final de interval de schimb de ulei, neștiind exact câți km o sa fac)

- schimbare filtru de aer

- schimbare pompă ambreiaj (problemă destul de comună: era folosibilă dar deranjant să tot completez ulei)

- schimbare switch ABS (plasticul celui vechi era mâncat de soare dar în continuare funcțional)

- verificare generală (joc rulmenți jug, roți, basculă, etc)


A trecut printr-o revizie de aprox 1000 de euro, iar prețul rămâne la 4500 de euro, discutabil la fața locului.


910994f1-3857-4d66-b23e-526d4fff8ae1.thumb.JPG.490ad28e36fdef93f918b9ccdfbb8e28.JPG      IMG_5038.thumb.jpeg.166eed88b6e1a138cd2dcfa3f9d612e6.jpeg.     IMG_5158.thumb.jpeg.967bb3fc05a0022e5aba35a1b443bb77.jpeg

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...