Ionutangel Postat Mai 8 Share Postat Mai 8 Salut , săptămâna asta mi-am cumpărat prima mea motocicletă de stradă , în acte scrie ca motocicleta este limitată la 25 kw doar ca dând câteva ture pare ca a fost scoasă limitarea întrebarea mea este , atunci când o duc la RAR ce verifică în + față de un itp normal ? Verifică și câți kw are în realitate / dacă limitarea este pusă ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Microbec Postat Mai 8 Share Postat Mai 8 Salut! Poti sa ai noroc sau ghinion. Noroc, daca motocicleta a mai fost inmatriculata in Romania si are CI cu puterea de 25kW. In situatia asta cei de la RAR fac in mod obisnuit doar identificarea, adica confrunta seriile fizice de pe motoreta cu cele din carte. Ghinion, daca nu e asa, iar cei de la RAR vor dori sa vada documentele care arata ca a fost limitata (facturi etc.) si eventualele dovezi fizice ca a fost limitata. Nu ma mai leg de aspectele legale privind limitarea potrivit Codului Rutier, daca este o motocicleta de peste/sub 70kW si despre raportul putere/greutate, care sunt altele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ionutangel Postat Mai 8 Autor Share Postat Mai 8 Acum 5 ore, Microbec a spus: Salut! Poti sa ai noroc sau ghinion. Noroc, daca motocicleta a mai fost inmatriculata in Romania si are CI cu puterea de 25kW. In situatia asta cei de la RAR fac in mod obisnuit doar identificarea, adica confrunta seriile fizice de pe motoreta cu cele din carte. Ghinion, daca nu e asa, iar cei de la RAR vor dori sa vada documentele care arata ca a fost limitata (facturi etc.) si eventualele dovezi fizice ca a fost limitata. Nu ma mai leg de aspectele legale privind limitarea potrivit Codului Rutier, daca este o motocicleta de peste/sub 70kW si despre raportul putere/greutate, care sunt altele. Este prima înmatriculare pe România ,În certificatul nemțesc apare ca este limitată la 25 kw ea având aproximativ 60kw stock , să caut un kit de limitare la 25 kw și să-l montez eu înainte să îl duc la RAR ? , bănuiesc ca nu îl pune pe dyno să vadă câți kw scoate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MirceaB Postat Mai 8 Share Postat Mai 8 Acum 41 minute, Ionutangel a spus: bănuiesc ca nu îl pune pe dyno să vadă câți kw scoate RAR-ul nu are asa ceva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ENEOS Postat Mai 8 Share Postat Mai 8 Dar are să vadă că limitatorul nu e fizic prezent pe 🏍. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ionutangel Postat Mai 8 Autor Share Postat Mai 8 Acum 2 ore, ENEOS a spus: Dar are să vadă că limitatorul nu e fizic prezent pe 🏍. din cate am vazut limitare e la intrare / iesire din carburator , dau jos(rar-ul) carburatorul sa vada daca cercul ala de metal este pus ?ps . nu sunt inpotriva limitari . chiar am vrut sa-mi cumpar ceva de 250 /300 cc pentru inceput doar ca nu am gasit nimic in zona mea si din ce am mai citit pe net doar la cluj se pot limita motociclete Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Microbec Postat Mai 9 Share Postat Mai 9 10 hours ago, Ionutangel said: Este prima înmatriculare pe România ,În certificatul nemțesc apare ca este limitată la 25 kw ea având aproximativ 60kw stock , să caut un kit de limitare la 25 kw și să-l montez eu înainte să îl duc la RAR ? , bănuiesc ca nu îl pune pe dyno să vadă câți kw scoate Sincer, nu știu ce să-ți zic. Nu am fost într-o astfel de situație. Posibil sa îți ceară acte doveditoare, altele decât briefurile. Să sperăm că nu. Acum, dacă ai cumpărat-o, trebuie să faci ceva. Îți spun ce aș face eu. Pregătește actele necesare și traducerile, încearcă să nu ai pe motocicletă alte lucruri de care să se poată lega, gen tobe și altele și mergi la RAR. Dacă te resping, încerci cu un kit de limitare,dar poate ai noroc. Eu așa as începe. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ENEOS Postat Mai 9 Share Postat Mai 9 (editat) Acum 5 minute, Microbec a spus: Dacă te resping, Mai fun e dacă nu-l resping dar îi trec puterea inițială în CIV! Editat Mai 9 de ENEOS Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Microbec Postat Mai 9 Share Postat Mai 9 29 minutes ago, ENEOS said: Mai fun e dacă nu-l resping dar îi trec puterea inițială în CIV! Dracu' stie, nu am idee la ce se uita cei de la RAR cand e vorba de un motor adus de afara. Dar asta chiar ar fi nostima! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoS Garage Postat Mai 9 Share Postat Mai 9 cei de la rar trec puterea din actele cu care vine cotetul daca povine dintr-o tara ue... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ENEOS Postat Mai 9 Share Postat Mai 9 Rar există în reședințele de județ, nu găsești la Cucuieții din deal! Treaba e că dacă permisul e A2 și 🏍 nu e limitată iar cineva cumva bagă de seamă treaba capătă iz penal. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.