pierrotlefou Posted August 30 Share Posted August 30 Salut, Am un scuter Kawasaki J300 (aka Kymco) care imi face niste figuri la partea de afisare a temperaturii. Problema a aparut brusc, in urma cu doua saptamani. Atasez pozele care arata problema: - la demaraj - check-ul arata ca afisajul e OK - dupa ce porneste motorul - indicatorul de temperatura a lichidului de racire nu se mai afiseaza - la un moment dat (1-2 min dupa pornire) - afiseaza din nou partea de temperatura, insa cresterea temperaturii nu va mai fi afisata. Tin sa precizez ca motorul merge impecabil: antigelul este la nivel, ventilatorul functioneaza perfect (se porneste/opreste). Nevoia este sa gasesc pe cineva in specializat pe partea asta de bord ca sa-i dau de capat: contact imperfect, conexiune etc. Am fost la un service autorizat al marcii (Pipera, nu mai dau nume...) care mi-a spus sa caut singur. Sunt in Bucuresti. Multumesc. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Admin l.u.v Posted August 31 Admin Share Posted August 31 0723 730 633, Relu. Sună-l din partea mea. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Maximo74 Posted August 31 Share Posted August 31 Salut,poti verifica mai intai firul de la senzorul de temperatura de pe motor,in cazul ca stii care i acel fir, i l scoti si l pui la loc ,vezi daca are vreun efect asupra afisajului din bord.... s ar putea sa fie defect acel senzor, scotand acel fir si punandu l la 'masa' ,ar trebui sa arate in bord maxim hot,asa verifici daca circuitul este in regula si ca senzorul e dus Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pierrotlefou Posted August 31 Author Share Posted August 31 Acum 2 ore, l.u.v a spus: 0723 730 633, Relu. Sună-l din partea mea. Multumesc frumos! Acum 2 ore, Maximo74 a spus: Salut,poti verifica mai intai firul de la senzorul de temperatura de pe motor,in cazul ca stii care i acel fir, i l scoti si l pui la loc ,vezi daca are vreun efect asupra afisajului din bord.... s ar putea sa fie defect acel senzor, scotand acel fir si punandu l la 'masa' ,ar trebui sa arate in bord maxim hot,asa verifici daca circuitul este in regula si ca senzorul e dus Am doua maini stangi, nu ma pricep la partea asta (demontat, verificat fara schema). Dar imi notez. Merci pentru sugestie. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Maximo74 Posted August 31 Share Posted August 31 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.