pierrotlefou Postat August 30 Share Postat August 30 Salut, Am un scuter Kawasaki J300 (aka Kymco) care imi face niste figuri la partea de afisare a temperaturii. Problema a aparut brusc, in urma cu doua saptamani. Atasez pozele care arata problema: - la demaraj - check-ul arata ca afisajul e OK - dupa ce porneste motorul - indicatorul de temperatura a lichidului de racire nu se mai afiseaza - la un moment dat (1-2 min dupa pornire) - afiseaza din nou partea de temperatura, insa cresterea temperaturii nu va mai fi afisata. Tin sa precizez ca motorul merge impecabil: antigelul este la nivel, ventilatorul functioneaza perfect (se porneste/opreste). Nevoia este sa gasesc pe cineva in specializat pe partea asta de bord ca sa-i dau de capat: contact imperfect, conexiune etc. Am fost la un service autorizat al marcii (Pipera, nu mai dau nume...) care mi-a spus sa caut singur. Sunt in Bucuresti. Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat August 31 Admin Share Postat August 31 0723 730 633, Relu. Sună-l din partea mea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Maximo74 Postat August 31 Share Postat August 31 Salut,poti verifica mai intai firul de la senzorul de temperatura de pe motor,in cazul ca stii care i acel fir, i l scoti si l pui la loc ,vezi daca are vreun efect asupra afisajului din bord.... s ar putea sa fie defect acel senzor, scotand acel fir si punandu l la 'masa' ,ar trebui sa arate in bord maxim hot,asa verifici daca circuitul este in regula si ca senzorul e dus Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pierrotlefou Postat August 31 Autor Share Postat August 31 Acum 2 ore, l.u.v a spus: 0723 730 633, Relu. Sună-l din partea mea. Multumesc frumos! Acum 2 ore, Maximo74 a spus: Salut,poti verifica mai intai firul de la senzorul de temperatura de pe motor,in cazul ca stii care i acel fir, i l scoti si l pui la loc ,vezi daca are vreun efect asupra afisajului din bord.... s ar putea sa fie defect acel senzor, scotand acel fir si punandu l la 'masa' ,ar trebui sa arate in bord maxim hot,asa verifici daca circuitul este in regula si ca senzorul e dus Am doua maini stangi, nu ma pricep la partea asta (demontat, verificat fara schema). Dar imi notez. Merci pentru sugestie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Maximo74 Postat August 31 Share Postat August 31 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.