Nguyen Postat Septembrie 13 Share Postat Septembrie 13 Acum 32 minute, ENEOS a spus: 630cs 1976 îmi consuma 15-16 în oraș pe vremurile alea Consumul standard la un motor de 3000cmc, Opel Senator tot de 3000 avea acelasi consum in vremurile alea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Postat Septembrie 13 Share Postat Septembrie 13 13 minutes ago, Bogdan Htr said: Asta este injecția de pe mobra mea, am cautat peste tot și nu este injectie de 50cc sau de 110 cc. Poti verifica daca ai si un restrictor de aer montat? Daca ai, inseamna ca oamenii folosesc acelasi tip de galerie si pe 110, acelasi injector cum spui tu si doar ce scrie in ECU difera. N-ar fi nici primii si nici ultimii care fac asta, Yamaha o face la motoarele marine fara probleme. Restrictorul de aer la Yamaha este pus la intrarea in clapeta de acceleratie. Daca nu ai restrictor, @Eneos are dreptate, iti trebuie alta galerie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ENEOS Postat Septembrie 13 Share Postat Septembrie 13 Acum 1 minut, Bogdan Htr a spus: Am deja montate pe el un filtru de aer sport cu burete mai mare și o evacuare sport , goală fără dbkiller. Păi deja i-ai dublat puterea cu filtru șport + evacuare tip burlan! 4tuning aplaudă. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nguyen Postat Septembrie 13 Share Postat Septembrie 13 Acum 13 ore, Bogdan Htr a spus: Salut băieți. Am și eu o întrebare, precizez ca nu ma pricep deloc. Sunt începător. Am o motocicleta de 50cc pe injecție. Și vreau sa cumpăr un motor complet cu cutie de 110. Problema e ca pe anunț scrie ca în comanda vine cu carburator. Oare merge pus motorul acela și în locul carburatorului sa pun injecția mea de pe motocicleta sau trebuie un motor specific pe injecție. Motorul e asemănător atât la aspect cât și la dimensiuni cu al meu. Întreb și eu ca nu știu cum e cu ele. Mss Cea mai simpla solutie daca vrei sa treci la 110cmc e sa-l montezi cu carburator, asta daca tii neaparat la aceasta modificare. Altfel, sfatul meu e sa vinzi fierul asa cum e si sa-ti iei un motopartz cu motor mai mare, vei iesi mai ieftin si vei fi mai fericit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ENEOS Postat Septembrie 13 Share Postat Septembrie 13 (editat) Acum 7 minute, Nguyen a spus: Opel Senator tot de 3000 Opel desenator Mizeria aia de CIH cu chiulasa de tuci și camere de ardere pană?!? 1000 ani înapoia bmw-ului (chiar dacă am avut CIH 2.0-2.4 pe Manta mea de curse și am băgat niscaiva zeci de ore de muncă + câteva mii de € în el tot un a rămas. L-am mai convertit și la injecție). Editat Septembrie 13 de ENEOS Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nguyen Postat Septembrie 13 Share Postat Septembrie 13 Acum 5 minute, Bogdan Htr a spus: Am deja montate pe el un filtru de aer sport cu burete mai mare și o evacuare sport , goală fără dbkiller. Amice, toti am trecut prin faza asta a modificarilor cand eram tineri si dornici de a experimenta. Te intelegem si tocmai din acest motiv te compatimim... filtru sport si toba goala la orice motor este fix (cuvant urat) de fata mare si cu atat mai mult la un motor de 50cmc. Este reteta standard prin care vanzatorii de chinezarii va pacalesc sa le cumparati produse care in realitate nu imbunatatesc cu nimic performantele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Postat Septembrie 13 Share Postat Septembrie 13 4 minutes ago, ENEOS said: Savantului Deci sunt savant ca stiu aritmetica de clasa a 5-a ? Motorul are nevoie de cantitatea X de benzina, injectata in galeria de admisie. Tu trebuie sa i-o dai deci pana inchide supapa de admisie, ca daca i-o dai dupa e ca si cand nu i-ai da-o. E un monocilindru. Sau o lasi in asteptare pentru tura urmatoare ? 2 minutes ago, Nguyen said: Este reteta standard prin care vanzatorii de chinezarii va pacalesc sa le cumparati produse care in realitate nu imbunatatesc cu nimic performantele. +1 Dar au succes la vanzari chinezii astia Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nguyen Postat Septembrie 13 Share Postat Septembrie 13 (editat) Acum 7 minute, ENEOS a spus: Opel desenator Mizeria aia de CIH cu chiulasa de tuci și camere de ardere pană?!? 1000 ani înapoia bmw-ului (chiar dacă am avut CIH 2.0-2.4 pe Manta mea de curse și am băgat niscaiva zeci de ore de muncă + câteva mii de € în el tot un a rămas). Opel era (si este) o marca de buget, daca le intelegeai filosofia erau minunate. Chiulasa aia de fonta era minunata, nu am intalnit nici un CIH cu garnitura de chiulasa arsa in schimb la bembeuri am intalnit. Editat Septembrie 13 de Nguyen Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ENEOS Postat Septembrie 13 Share Postat Septembrie 13 (editat) Acum 5 minute, Radu Andrei Gabriel a spus: Tu trebuie sa i-o dai deci pana inchide supapa de admisie Cercetează ce am zis eu, vezi la câte motoare de 4 cilindri injectoarele merg în numai 2 faze! Amestecul aer-benzină se face în galerie unde există un volum de aer care primește jetul de benzină, când se deschide supapa amestecul e aspirat în cilindri. Capisci? Editat Septembrie 13 de ENEOS Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Postat Septembrie 13 Share Postat Septembrie 13 1 minute ago, ENEOS said: Cercetează ce am zis eu, vezi la câte motoare de 4 cilindri injectoarele merg în numai 2 faze! Omul are un monocilindru. Topicul este despre un monocilindru. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
apriliacluj Postat Septembrie 13 Share Postat Septembrie 13 Acum 13 ore, ingineru a spus: ..... acum 24 ani am montat pe un BMW rechin cu carburator bi-cameral din fabrică, un carburator de dacie, folosind o flanșă home-made !!!! .... yepp, am montat si eu carburator de Dacie pe Lada si Oltcit.... dar amu-s vreo 30-35 de ani Acum 11 ore, ENEOS a spus: ...., întrucât inițiatorul spune răspicat că nu se pricepe, eu nu-l sfătuiesc să se apuce de o astfel de lucrare. degeaba-l sfatuiesti ca este un amator incapatanat! Acum 47 minute, Bogdan Htr a spus: Am deja montate pe el un filtru de aer sport cu burete mai mare și o evacuare sport , goală fără dbkiller. bravo BO$$, da-i blana orbitoare!! benzina si diiiiiiiii! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nguyen Postat Septembrie 13 Share Postat Septembrie 13 Acum 2 ore, ENEOS a spus: Cercetează ce am zis eu, vezi la câte motoare de 4 cilindri injectoarele merg în numai 2 faze! Acum 2 ore, Radu Andrei Gabriel a spus: u trebuie sa i-o dai deci pana inchide supapa de admisie, ca daca i-o dai dupa e ca si cand nu i-ai da-o. E un monocilindru. Sau o lasi in asteptare pentru tura urmatoare ? Cand au trecut Range Rover pe injectie electronica la V8-uri au luat injectia Jetronicul de la Bosch care era intr-o faza dar pe cazanele lor au facut-o pe doua faze. Deci se poate si cu o faza si cu doua faze, va certati degeaba. 1 oră în urmă, apriliacluj a spus: yepp, am montat si eu carburator de Dacie pe Lada si Oltcit.... dar amu-s vreo 30-35 de ani Toate adaptarile cu carburator de Dacia s-au facut din lipsa de cunostinte mecanice si aici ma refer in special la carburatoare. Da, reducea consumul dar lipsa de putere a motorului era cronica... Pe Oltcit am mai vazut tiganii cu carburator de Dacia dar pe Lada nu, chiar aveau carburatoare usor de curatat, reparat si reglat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ENEOS Postat Septembrie 13 Share Postat Septembrie 13 Acum 2 ore, Radu Andrei Gabriel a spus: Omul are un monocilindru. Topicul este despre un monocilindru. Da, dar ce tot zic eu infirmă teoria ta cu sincronizarea momentului în care se injectează benzina, timpul se poate lungi până stă injectorul deschis permanent! Asta ca să livreze injecția motorului de 50 cm³ suficientă benzină pt 110 cm³, cum se cere pe topic. Batman, Batman! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
apriliacluj Postat Septembrie 13 Share Postat Septembrie 13 totul se rezuma la reducerea consumului in acele vremuri.... Lada, si am avut vreo 3-4 buc in toata familia, consumau mult si foarte mult logic, era rusesc, unde benzina era cacalau, nu era o problema Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ENEOS Postat Septembrie 13 Share Postat Septembrie 13 Ai să râzi, reglate cum trebuie consumau decent, mai puțin decât cu carfil țigănii! Eu montarea pe clapeta treptei 2 un microswitch care îmi aprindea pe bord un led, puteam merge cu treapta 1 a carburatorului cu 110-115 km/h cu consum absolut rezonabil, mai mic chiar decât la carburatorul monocorp. Pe oxid deja începe să se simtă chestia cu clapeta-cârmă care determină cantități inegale de amestec care ajung la cele 2 bancuri de cilindri. Acum 19 minute, Nguyen a spus: va certati degeaba Eu doar zic că nu trebuie sincronizat momentul injecției cu nimic, chestie confirmată și de tine cu Jetronic în 1 sau 2 faze. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nguyen Postat Septembrie 13 Share Postat Septembrie 13 Acum 6 minute, apriliacluj a spus: Lada, si am avut vreo 3-4 buc in toata familia, consumau mult si foarte mult Lada nu consuma mult si nici foarte mult, am avut Lada 1200 si 1500. Totul tine de reparatii si reglaje corecte, si stilul de mers bineinteles. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Postat Septembrie 13 Share Postat Septembrie 13 1 hour ago, Nguyen said: si stilul de mers bineinteles. Am avut Samara 1500 model '87 si nu te puteai abtine pur si simplu, mai ales daca treceai de la Dacie la Lada. Carburatorul mi-l regla un rus din rep Moldova care vindea piese in spate la Obor. Consuma cam 12 in oras. 1 hour ago, ENEOS said: Eu doar zic că nu trebuie sincronizat momentul injecției cu nimic OK, te mai intreb o data, strict pe speta de fata cu monocilindrul omului, daca nu sincronizezi momentul injectiei in galerie si supapa de admisie inchide inainte de a patrunde in cilindru amestectul necesar, ce se intampla? Si ce se intampla cu ceea ce ai injectat in galerie dupa ce s-a inchis supapa de admisie? Nu fac misto, incerc sa inteleg. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nguyen Postat Septembrie 13 Share Postat Septembrie 13 (editat) Acum 13 minute, Radu Andrei Gabriel a spus: Consuma cam 12 in oras. Si la Dacie daca-i dadeai talpa ajungea la 10-11%, ne rezumam la mersul normal conform traficului cand vorbim de consum. La Oltcit era problema mai mare, carburatorul avea o supapa de suprasarcina si aia mai prindea mizerie si se bloca pe deschis si 99.99% dintre mecanici nu stiau de ea. Mai avea alta problema, se colmata partial un canal si din cauza asta picura prin difuzorul de la treapta I si nu avea relanti niciodata... daca nu stiai sa compensezi problema din reglaje nu-i dadeai de cap niciodata pt ca curatarea cu baie de ultrasunete la noi a aparut dupa ce au disparut masinile cu carburatoare. Editat Septembrie 13 de Nguyen Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogdan Htr Postat Septembrie 13 Autor Share Postat Septembrie 13 2 hours ago, ENEOS said: Da, dar ce tot zic eu infirmă teoria ta cu sincronizarea momentului în care se injectează benzină, timpul se poate lungi până la stă injectorul deschis permanent! Asta ca să livreze injecția motorului de 50 cm³ suficientă benzină pt 110 cm³, cum se cere pe topic. Batman, Batman! Am găsit anunțul asta pe olx cu injectorul pe care îl am eu montat pe ea... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nguyen Postat Septembrie 13 Share Postat Septembrie 13 Acum 16 minute, Bogdan Htr a spus: Am găsit anunțul asta pe olx cu injectorul pe care îl am eu montat pe ea... Nu injectorul ar fi problema ci softul care comanda ce cantitate de benzina este injectata. Daca iei o injectie care e setata pt softul de 50cmc sunt sanse mari sa nu mearga bine pe motorul de 110cmc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogdan Htr Postat Septembrie 13 Autor Share Postat Septembrie 13 1 hour ago, Nguyen said: Nu injectorul ar fi problema ci softul care comanda ce cantitate de benzina este injectata. Daca iei o injectie care e setata pt softul de 50cmc sunt sanse mari sa nu mearga bine pe motorul de 110cmc. Și softul asta nu se poate seta din obd pentru motorul respectiv?. Țin sa argumentez ca am mufa obd sub șa... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.