Jump to content

Fum turatie enduro 2t


Recommended Posts

Catre initiator: vezi ca dai mult prea putine informatii ca sa-ti raspunda cineva concret. Pana acum ai deschis 4 topicuri in care doar ai aruncat cate o intrebare, fara sa ne dai si datele problemei.

Ca sa poata sa-ti raspunda cineva la intrebarea va trebui sa ne spui ce ulei folosesti, cat pui la un litru de benzina, daca dupa ce se incalzeste si lasi socul mai scoate fum in mod excesiv, daca ai observat daca ti-a scazut cumva uleiul in cutie sau apa in radiator. Cam tot ce poti.

Ca si idee, are dreptate colegul cu simeringul de la ambielaj (ma rog, e un oring de fapt). Daca acel oring e dus, iti baga uleiul din cutie in motor si-l arde. Verifica in primul rand nivelul in cutie si daca e scazut schimba de urgenta oringul.

Un motor in 2T e normal sa scoata fum cand e rece si tragi socul, insa cand e cald si folosesti un ulei bun ar trebui sa fie acel fum de-abia vizibil. Daca lasi nori dupa tine cand accelerezi, e foarte probabil sa fie acest oring.

 

 

Link to comment
Share on other sites

10 hours ago, mircea.cazachevici said:

Catre initiator: vezi ca dai mult prea putine informatii ca sa-ti raspunda cineva concret. Pana acum ai deschis 4 topicuri in care doar ai aruncat cate o intrebare, fara sa ne dai si datele problemei.

Ca sa poata sa-ti raspunda cineva la intrebarea va trebui sa ne spui ce ulei folosesti, cat pui la un litru de benzina, daca dupa ce se incalzeste si lasi socul mai scoate fum in mod excesiv, daca ai observat daca ti-a scazut cumva uleiul in cutie sau apa in radiator. Cam tot ce poti.

Ca si idee, are dreptate colegul cu simeringul de la ambielaj (ma rog, e un oring de fapt). Daca acel oring e dus, iti baga uleiul din cutie in motor si-l arde. Verifica in primul rand nivelul in cutie si daca e scazut schimba de urgenta oringul.

Un motor in 2T e normal sa scoata fum cand e rece si tragi socul, insa cand e cald si folosesti un ulei bun ar trebui sa fie acel fum de-abia vizibil. Daca lasi nori dupa tine cand accelerezi, e foarte probabil sa fie acest oring.

 

 

Pai la amestec folosesc 25 ml la litru ,zilele astea o sa fac schimbul de ulei in cutie si am sa vad , o sa verific si apa de la radiator , motorul are 13 ore de functionare nu ar trebuii sa fie dus oringul dupa parerea mea dar o sa verific uleiul si am sa vad daca a scazt.Mersi mult

Link to comment
Share on other sites

19 minutes ago, mircea.cazachevici said:

Foloseste doar 20 ml/litru. Si vezi sa fie ulei bun, peste 80 lei/litru.

Motorul are 13 ore...de cand? Din 2017? Sau de cand a fost schimbat pistonul?

Adica oringul ala de care vorbim are doar 13 ore de functionare? Sau vreo 2-300 ore?

 

Motorul are 13 ore de functionare de nou din 2017 a fost luat de nou si tinut in garaj pistonul nu a fost schimbat , uleiul pe care il folosesc e cv motul 710 dar o sa schimb cu motul 800 e ceva mai bun am inteles

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...